Autorius Tema: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas  (Skaityta 12233 kartus)

Neprisijungęs Uola

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 38
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2014-05-18 19:53 »
Gal zinote,kokie pozymiai parodo,kad uzsikises dpf filtras? Automobilio rida netoli 300 000,kompas jokiu klaidu nerodo, bet variklis kaip priduses, neturi astrumo ir galios.
AR - 147, 1.9jtd 16v '05m.
AR - 159, 2.4jtd Q4 '08m.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7980
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2014-05-18 19:57 »
Gal zinote,kokie pozymiai parodo,kad uzsikises dpf filtras? Automobilio rida netoli 300 000,kompas jokiu klaidu nerodo, bet variklis kaip priduses, neturi astrumo ir galios.

Šiaip, yra indikatorius, kuris parodo, kad DPF užsikišęs ir reik regeneracijos. Bet išvardinti simptomai irgi gali būti. Nuvažiuok į komp. diagnostiką. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Uola

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 38
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2014-05-19 06:31 »
Regeneracija vyksta du kartus i savaite,nors nuvaziuojamas nedidelis kilometrazas,apie 100km. per diena.       Gal kas zinote kur Vilniuje ispjauna dpf ir perprogramuoja kompa? Ir kokia tos operacijos kaina?
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-19 22:08 sukūrė Uola »
AR - 147, 1.9jtd 16v '05m.
AR - 159, 2.4jtd Q4 '08m.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7980
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2014-05-20 10:20 »
Regeneracija vyksta du kartus i savaite,nors nuvaziuojamas nedidelis kilometrazas,apie 100km. per diena.       Gal kas zinote kur Vilniuje ispjauna dpf ir perprogramuoja kompa? Ir kokia tos operacijos kaina?

Galingas.lt, o kaina ten jau sužinosi. Yra keli variantai. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Megejas

Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2014-12-31 11:09 »
Nenoriu kurti naujos temos su EGR, DPF ir t.t. tai parašysiu čia.
Apsilangiau Galingas.lt ir sutvarkė viską, tai mašina kaip nauja, suka kaip velnias. Jokių trūkčiojimų neliko ir trauka atsirado nuo žemų apsukų, žodžiu gėris visiškai. Bet pastebėjau kitą problemą, variklis labai ilgai šyla. Prieš tai turbūt po 3-5 min šildymo prie 10 laipsnių jau šiltas oras pūsdavo autmobilyje, o variklis įšildavo iki 90 laipsnių per 10-15 min važiavimo. O po visų darbų, variklis šyla daugiau nei pusę valandos, o kai sustoją ir dirba laisvom apsukom, temperatūra netgi krenta..
Kiek įtakos gali turėti tie visi EGR išjungimai ir pnš.?
Buvo: '96 Lancia Kappa 2.0
         '99 AR 156 1.6 TS
         '02 AR 156 1.9 SW JTD
Yra: '06 AR 159 2.4 JTD

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2014-12-31 11:18 »
Nenoriu kurti naujos temos su EGR, DPF ir t.t. tai parašysiu čia.
Apsilangiau Galingas.lt ir sutvarkė viską, tai mašina kaip nauja, suka kaip velnias. Jokių trūkčiojimų neliko ir trauka atsirado nuo žemų apsukų, žodžiu gėris visiškai. Bet pastebėjau kitą problemą, variklis labai ilgai šyla. Prieš tai turbūt po 3-5 min šildymo prie 10 laipsnių jau šiltas oras pūsdavo autmobilyje, o variklis įšildavo iki 90 laipsnių per 10-15 min važiavimo. O po visų darbų, variklis šyla daugiau nei pusę valandos, o kai sustoją ir dirba laisvom apsukom, temperatūra netgi krenta..
Kiek įtakos gali turėti tie visi EGR išjungimai ir pnš.?
Niekaip nesusiję. Gal tiesiog oras lauke atšalo?  :smilie: Jei temperatūra pašilusi dar ir krenta, tai termostatui atėjo paskutinioji.
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2014-12-31 11:52 »
Siaip mano manymu kazkiek itakos gali tureti, nes per EGR griztancios dujos pasildo varikli. Pvz mano 156, po galingas.lt ir egr uzdarymo irgi laaaabai ilgai sildavo prie -, nors termostatas buvo naujas.
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)

Neprisijungęs Megejas

Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2014-12-31 11:54 »
Nu va tai tau.. Oras tai panašus, ~-7-8 šalčio. Dar prieš porą dienų viskas puikiai veikė, o tik po remonto jau viskas pasikeitė :-\ Nu ką, gresia papildomos išlaidos.
Buvo: '96 Lancia Kappa 2.0
         '99 AR 156 1.6 TS
         '02 AR 156 1.9 SW JTD
Yra: '06 AR 159 2.4 JTD

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2014-12-31 11:55 »
Siaip mano manymu kazkiek itakos gali tureti, nes per EGR griztancios dujos pasildo varikli. Pvz mano 156, po galingas.lt ir egr uzdarymo irgi laaaabai ilgai sildavo prie -, nors termostatas buvo naujas.
Asmeniškai dariau pas Galingą.lt gal 3 159, Giulietta ir MiTo - nieko panašaus nepastebėjau  :o
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: 2.4 Jtdm variklio bedos - dumingumas, dpf filtras, egr voztuvas
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2014-12-31 11:57 »
Nu va tai tau.. Oras tai panašus, ~-7-8 šalčio. Dar prieš porą dienų viskas puikiai veikė, o tik po remonto jau viskas pasikeitė :-\ Nu ką, gresia papildomos išlaidos.
Tik dabar perskaičiau, kad tau temperatūra krenta stovint - tai normalu dyzeliui, net jei termostatas ir geras. Dyzelis šyla tik esant sūkiams. Tam, kad greičiau užšiltų, pradžiai važiuok žemesnėmis pavaromis, kad būtų sūkiai ~2000. Jei tai nepadės, tik tada galvok apie termostatą.
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.