Sveiki,
Norejau papasakoti savo istorija su Breros 2.4 jtdm varikliu.
Stovis tik nusipirkus masina - baisiai dumija, ispjautas dpf filtras, buvo chip tuning box.
Buvo israutas chip tuning box, pakoreguota programiskai by Galingas tuning - t.y. programiskai pasalintas DPF filtras ir 'pakeltas' galingumas. Rezultatas buvo praktiskai toks pat kaip ir pries programavima - dumija, check engine vistiek uzsidegdavo pavaziavus didesni atstuma.
Gerai, pasirodo reikejo pasalinti oro padavimo sklende isiurbimo kolektoriuje, dar tuo paciu uzglusintas egr voztuvas. Check engine dingo, bet su dumingumu buvo prastai, ziema jau prie -10 neuzsivesdavo.
Ok, ziurim ka galim padaryti toliau.. patikrinom purkstukus, rezultatas dar blogesnis, variklis purtosi, dumija..
Ok, pagalvojau kad reikia duoti darbo profesionalams is Dyzel serviso.. dar pries tai buvo pamatuota kompresija, visur po 28 atm, reiskia variklis geras. Dyzel servise atreguliavo purkstukus, nes neuztenka juos tik pravalyti, reikia dar teisinga cilindru 'korekcija' nustatyti.. Rezultatas puikus, galios zymiai daugiau, dumu zymiai maziau palyginus su tuom kas buvo ir uzsivedinejo ziema prie visu temperaturu.
Ok, paskutinis etapas, galios matavimas dyno stende 1nsane.lt , parode ~210 ag, bet dumu baisiausiai ismesdavo testavimo metu, vis dar blogai... ok, tada vyrukai is 1nsane pasisiule pakoreguoti programa dar karta, nes keletas dalyku buvo padaryta nelogiskai - pvz, isjungtas dpf filtras, bet kuro atsarga filtrui vis dar palikta.. tai va, galiausiai po modifikaciju ~230ag, dumus ismeta tik prie maksimaliu apsuku - 4000rpm, 10% mazesnes sanaudos.. del sanaudu tai mieste maziau 9 nesigauna nusileisti, o trasoj ~6.
Tai va, kadangi dabar viskas puiku, tai jauciu kad dabar yra tas laimingas momentas tarp gedimu kai galima pasidziaugti vaziavimu, tfu tfu tfu...