Pigiai prasisukai
Tas pigumas toks sąlyginis
Realiai gaunasi tiek pat, kaip ir mechaninei dėžei pasikeisti sankabą. O čia dar prie to paties ir švarius tepalus gauni. Pas mane vieną kartą jie jau buvo keisti, dabar dar kartą pakeitė, tai dabar turėtų būti ~80% naujai pakeistų tepalų. Po 1000 km dar kartą profilaktiškai pakeisiu tepalus ir pasidarysiu adaptaciją - tada turėtų būti viskas liuks. Realiai ateityje manau toks remontas turėtų dar pigiau kainuoti, nes dėžė yra ganėtinai populiari įvairiuose automobiliuose, kadangi yra labai maža, palyginus su kitais ""automatais", telpa į mechaninės dėžės "rėmus" ir veikia tikrai gerai. Pačiu dėžės veikimu esu labai patenkintas, pavaras jungia švelniai ir sklandžiai, o kad kažkas jai genda - nieko nuostabaus - juk ir mechaninių dėžių sankabos byra, o ką jau kalbėti apie smagračius... Gaunasi taip, kad šitą dėžę remontuoti pigiau nei mechaninės sankabą su smagračiu pasikeisti. Šiaip pati pavarų dėžė pagaminta gan gerai, yra patvari ir jei ji nesupjauta - važiuos ilgai, svarbu laiku pasikeisti tepalus. Kiek teko domėtis, tai berods nuo 2008 metų pagamintos dėžės jau nebeturi problemų su perkaitimu ir su hidrobloko gedimais, Aisinas juos išsprendė, taigi, galima sakyti, kad modeliai su tokia dėže turėtų dar sklandžiau dirbti.
Kodėl nesirinkau statyti naują hirdobloką, kaip kad siūlė APD servisas? Todėl, kad, pirmas dalykas tai kainos skirtumas 350 eur. Antras dalykas - Aš su ta mašina tiek nepravažiuosiu, kad tas remontas "atsipirktų". Todėl apsvarstęs visus niuansus nusprendžiau statyti restauruotą. Šiandien atmyniau 150 km iš Vilniaus į Panevėžį ir jokių bėdų - pavaros jungiasi švelniai, be pergazavimų ir smūgių, atbulinis įsijungia be jokių smūgių ir t.t. Tik jaučiasi, kaip daugeliui mašinų, kad sujuda variklis perjungus iš D į R - daugiau nieko.
Dėžė vadinasi AWTF-80 SC. Wikipedia puslapyje yra nurodyti visi modeliai į kuriuos jos buvo montuojamos.
P.S. Jei kas sugalvosit imtis dar pigesnio dėžės problemos sprendimo būdo, t.y. KEISTI VISĄ PAVARŲ DĖŽĘ - įsivertinkit tai, kad nelabai kas jum duos jai garantiją. Man irgi buvo tokia mintis - pakeisiu visą dėžę ir sutaupysiu dar apie 100 Eur, bet vėliau rimtai apsvarsčius ir pasikonsultavus nusprendžiau restauruoti hidrobloką, todėl, kad pakeitus pavarų dėžę dar nesi garantuotas, kad ji veiks be problemų
O tada vistiek teks remontuoti hidrobloką
Gaunasi, kad sumoki už kitą dėžę apie 450 eur, pakeitimas dar koks 100 eur ir tikiesi, kad riedėsi ilgai ir laimingai, o tada pyst prasideda problemos su hidrobloku ir prie visos tos sumos susimoki dar ~600 eur už hidrobloko restauravimą.
Truputį išsiplėčiau, bet tikiuosi kažkam ateityje padės.