Autorius Tema: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:  (Skaityta 49972 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #110 Įrašytas: 2015-05-29 09:53 »
Sutvarkyta. Pats hidraulinis valdymas dar buvo geras, bet elektrinė dalis jau buvo pavargusi, pakeitė solenoidus, tepalus ir dabar pasaka :) Su tuo pasakišku važiavimu automatiškai pradėjo daugiau ir kuro valgyt :D Bet čia labiau dėl to, kad koja sunkesnė pasidarė :D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #111 Įrašytas: 2015-05-29 13:57 »
Sutvarkyta. Pats hidraulinis valdymas dar buvo geras, bet elektrinė dalis jau buvo pavargusi, pakeitė solenoidus, tepalus ir dabar pasaka :) Su tuo pasakišku važiavimu automatiškai pradėjo daugiau ir kuro valgyt :D Bet čia labiau dėl to, kad koja sunkesnė pasidarė :D

Jeigu ne paslaptis apšviesk kokius darbus atliko ir ką kainavo :) Kontaktus irgi galėtum gal ?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #112 Įrašytas: 2015-05-29 14:28 »
Prašom, visi darbai surašyti. Realiai jie tą 100 eurų už "greičių dėžės nuėmimą ir pastatymą" ima iš lempos, nes norint prieit prie hidrobloko dėžės imt nereikia :) bet tiek jau to... Norint pasirodyti gudresniu, kartais gali tekti uždaryti duris iš kitos pusės ir eiti "kur nors kitur" :D
Tiesa, nežinau kaip Alfom, bet SAAB'am dar yra daroma dėžės adaptacija ir dėžės kompo softo atnaujinimas. Po atnaujinimo pagerėja dėžės darbas, taipogi sklinda kalbos, kad po atnaujinimo pagerėja tepalo aušinimas. Nežinau kokiu būdu visa tai "pagerėja", bet turėtojai sako, kad veikia. Nebent tas veikimas placebu pasireiškia :D Šitas malonumas kainuoja ~40 Eur.

EDIT: Pati adaptacija yra reikalinga tam, kad nusiresetintų dėžės kompas, nes pakeitus tepalus kompas nežino, kad jie pakeisti ir dirba netiksliai, nors atrodo, kad pavaros jau kaip ir jungiasi švelniau. Nuresetinus kompą ir darant adaptaciją kompas turi naujus duomenis apie tepalo kokybę, iš naujo sureguliuoja hidrobloko darbą ir pavarų perjungimą. Kažkaip taip...
« Paskutinį kartą keitė: 2015-05-29 15:28 sukūrė Disco_V »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #113 Įrašytas: 2015-05-29 22:08 »
Pigiai prasisukai ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #114 Įrašytas: 2015-05-30 11:57 »
Super naudinga informacija ateityje turėsiantiems problemų su automatine dėže :) Mūsuose juk sunku rasti gerą meistrą.  :alaus:
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #115 Įrašytas: 2015-05-30 14:58 »
Pigiai prasisukai ;)

Tas pigumas toks sąlyginis :) Realiai gaunasi tiek pat, kaip ir mechaninei dėžei pasikeisti sankabą. O čia dar prie to paties ir švarius tepalus gauni. Pas mane vieną kartą jie jau buvo keisti, dabar dar kartą pakeitė, tai dabar turėtų būti ~80% naujai pakeistų tepalų. Po 1000 km dar kartą profilaktiškai pakeisiu tepalus ir pasidarysiu adaptaciją - tada turėtų būti viskas liuks. Realiai ateityje manau toks remontas turėtų dar pigiau kainuoti, nes dėžė yra ganėtinai populiari įvairiuose automobiliuose, kadangi yra labai maža, palyginus su kitais ""automatais", telpa į mechaninės dėžės "rėmus" ir veikia tikrai gerai. Pačiu dėžės veikimu esu labai patenkintas, pavaras jungia švelniai ir sklandžiai, o kad kažkas jai genda - nieko nuostabaus - juk ir mechaninių dėžių sankabos byra, o ką jau kalbėti apie smagračius... Gaunasi taip, kad šitą dėžę remontuoti pigiau nei mechaninės sankabą su smagračiu pasikeisti. Šiaip pati pavarų dėžė pagaminta gan gerai, yra patvari ir jei ji nesupjauta - važiuos ilgai, svarbu laiku pasikeisti tepalus. Kiek teko domėtis, tai berods nuo 2008 metų pagamintos dėžės jau nebeturi problemų su perkaitimu ir su hidrobloko gedimais, Aisinas juos išsprendė, taigi, galima sakyti, kad modeliai su tokia dėže turėtų dar sklandžiau dirbti.
Kodėl nesirinkau statyti naują hirdobloką, kaip kad siūlė APD servisas? Todėl, kad, pirmas dalykas tai kainos skirtumas 350 eur. Antras dalykas - Aš su ta mašina tiek nepravažiuosiu, kad tas remontas "atsipirktų". Todėl apsvarstęs visus niuansus nusprendžiau statyti restauruotą. Šiandien atmyniau 150 km iš Vilniaus į Panevėžį ir jokių bėdų - pavaros jungiasi švelniai, be pergazavimų ir smūgių, atbulinis įsijungia be jokių smūgių ir t.t. Tik jaučiasi, kaip daugeliui mašinų, kad sujuda variklis perjungus iš D į R - daugiau nieko.

Dėžė vadinasi AWTF-80 SC. Wikipedia puslapyje yra nurodyti visi modeliai į kuriuos jos buvo montuojamos.
P.S. Jei kas sugalvosit imtis dar pigesnio dėžės problemos sprendimo būdo, t.y. KEISTI VISĄ PAVARŲ DĖŽĘ - įsivertinkit tai, kad nelabai kas jum duos jai garantiją. Man irgi buvo tokia mintis - pakeisiu visą dėžę ir sutaupysiu dar apie 100 Eur, bet vėliau rimtai apsvarsčius ir pasikonsultavus nusprendžiau restauruoti hidrobloką, todėl, kad pakeitus pavarų dėžę dar nesi garantuotas, kad ji veiks be problemų :) O tada vistiek teks remontuoti hidrobloką :D Gaunasi, kad sumoki už kitą dėžę apie 450 eur, pakeitimas dar koks 100 eur ir tikiesi, kad riedėsi ilgai ir laimingai, o tada pyst prasideda problemos su hidrobloku ir prie visos tos sumos susimoki dar ~600 eur už hidrobloko restauravimą.

Truputį išsiplėčiau, bet tikiuosi kažkam ateityje padės.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-05-30 15:01 sukūrė Disco_V »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #116 Įrašytas: 2015-05-30 15:14 »
Super naudinga informacija ateityje turėsiantiems problemų su automatine dėže :) Mūsuose juk sunku rasti gerą meistrą.  :alaus:

+ :D
Nėra už ką. Juk negaila tokios informacijos, žinant, kad ji kažkam gal pagelbės ateityje :) Juk nieko nekainuoja pasidalinti patirtimi.
Tik atsiprašau, kad kalba neina apie Alfą, bet juk iš esmės variklis ir dėžė identiškos, kaip ir Alfų.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #117 Įrašytas: 2015-05-30 16:45 »
puikiai. pasigilinai, pats isbandei ir pasidalinai patirtimi apie isspresta klausima. ne visi taip daro forumu pasaulyje. saunuolis  :)
man kazkodel dabar ramiau del aisin'u  :)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #118 Įrašytas: 2015-05-30 17:19 »
puikiai. pasigilinai, pats isbandei ir pasidalinai patirtimi apie isspresta klausima. ne visi taip daro forumu pasaulyje. saunuolis  :)
man kazkodel dabar ramiau del aisin'u  :)

Dėkuj :alaus: Nėra tas velnias toks baisus kaip jį piešia.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #119 Įrašytas: 2015-05-30 17:34 »
Dar truputį... Pas ką rankos auga iš teisingos vietos yra hidrobloko restauravimo komplektai pirkti. ebay iš amerikės galima parsisiųsti remkomplektą, o jutūbėj yra klipas kaip visą tą restauravimą padaryti. Tokiu būdu susitaupo nemaža suma pinigo.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"