Autorius Tema: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:  (Skaityta 49707 kartus)

Neprisijungęs junkas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 124
  • Karma: +3/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Įrašytas: 2014-03-23 17:44 »
Sveiki,
Gal kas esate susidūrę su tokia problema ar tiesiog reiškiniu? :)
Jeigu važinėji mieste ganėtinai ramiu režimu, be didelių akseleravimų ir panašiai, tai kai reikia įmušti R, tuomet dažniausiai laikydamas stabdį net nepajunti to perjungimo. Viskas gražu ir švelnu :)

Bet jeigu važiuoji aktyviau arba didesnį atstumą (tarkim Kaunas - Vilnius), tai kuomet jungti atbulinę pavarą, ir kol laikai stabdį, labai grubiai pajunti, kada pavara įsijungia. Būna toks nemalonus grubus "Bum". Net gaila pasidaro...
Tada ir šiaip bėgiai jungiasi šiek tiek grubiau negu įprasta.

Kuomet užgesini ir tik po kiek laiko ateini važiuoti, vėl viskas būna gerai. Gal tepalas atvėsta?
Ar kam nors yra pasiteikę tokių "bajerių"?
Prie kompo jungė, sakė, dėžė jokių klaidų nerodo. Nežinau, neramu, jeigu čia kažkokie ženklai,  tai norėtųsi užbegti rimtesnėms bėdoms už akių. :)

Lauksiu komentarų, patarimų ir panašiai. Ačiū.| :idea:
« Paskutinį kartą keitė: 2014-03-25 09:46 sukūrė junkas »

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-03-23 18:14 »
Neekspertas as deziu, bet spejimas butu, kad gal hydraulinis valdymo blokas eina i pabaiga :) isbandyk deze tokiu budu - nuo 0 iki kokio 150km/h startuok rezimu gazas-dugnas ir tada staigiai stabdyk - pazek ar begius meto tiek pirmyn, tiek atgal ne jokio bum ir siaip turi metyti absoliuciai nejauciant nieko. Jei kazkuriuo metu pajausi kazka - tai bus signalas kad hydraulinis blokas jau nera idealus. Siaip patikrink tepala kas be ko ir pakeisk ji jei nekeitei niekada. O siaip su tokiom bedom reikia kreiptis ten kur jas tvarko, t.y. i automatiniu deziu meistrus ;)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-03-23 18:21 »
Na kaip minėjo hidraulinis blokas, šiaip tepalai turėtų būti Lifetime, būna, kad pakeitus ir išlenda bėdos, net iš serviso neišvažiuoja... Važiuok kol važiuoja, jei jau visais bėgiais pradės bumsėti tada jau varyčiau dėžę tvarkyti.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-03-23 19:31 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-03-23 19:37 »
Taip esam susidūrę. Pas mane lygiai tas pats daugiau pasportavus (nors dabar jau ir "sportuot" nebereik - daužosi ir taip). Tada ne tik į atbulinį "kala", bet ir į 3 bėgį tiek aukštinant, tiek žeminant pavaras. Balandžio pradžioje varysiu ją Stepui, kad pakeistų greičių dėžės tepalus. Manome, kad problema bus būtent čia, nors iš pradžių dar pas Zazą buvau užsukęs ir buvo galvojama, kad pagalvės pavargusios, tačiau pagalvės sveikos ir čia visiškai nekaltos.

Marti, tepalai tikrai nėra "Lifetime". Su Tomu išsiaiškinom, kad keitimo intervalas 60000 km.

Greičių dėžės talpa - 8 litrai, reikalinga Tutela GI/VI AW-1 alyva, kurią pavyko rasti tik Autobravoje. 1 litro kaina - 61,94 Lt (su pvm). 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-03-23 20:18 »
Tinka ir kitos alyvos, svarbu kad visa specifikacija atitiktu, dezes tokios pat ne tik alfoje stovi, o ir volvo, fiat ir labai daug kitu - cia sarasiukas i kurias montuojama tokia deze - http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC del tepalu tai lifetime yra iki kokiu 200k km, po to jau keisti reikia, uzsienyje gal ir lifetime buna kol nauja masina, o po to jau reikia tai pamirsti.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-03-23 20:27 »
Febi turi turėti tikrai tokių tepalų pagal specifikacijas ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-03-23 20:30 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-03-23 20:50 »
Visos tos nuorodos ir pnš. jau peržiūrėtos daugybę kartų.

Parašiau kas tinka ir alternatyvų nėra. Ieškojom, bet nėra. 159 Q-tronic vartotojo manualas nurodo kokią alyvą reik pilti. Pagal tai bandėm ieškoti alternatyvų - neradom per daugiau nei valandą paieškų. Visur rašo arba apie tą Tutelą, arba apie kažkokį mistinį Castrol Spezialprodukt, kurio Lietuvoje niekur nėra. Peržiūrėta daugybė katalogų, gamintojų ir pnš. Su Tomu sėdėjom prie kompo ir sprendėm iškilusią problemą, kol galiausiai užkniso ieškoti neaiškių galų ir apsistojom ties originaliai nurodoma Tutelos produkciją ir tiek.

Balandį keisim alyvą dėžėj - parašysiu ar kas pasikeitė perjungimuose. 8)

http://www.junsho-cn.com/Admin/Product/upload/GIVI.pdf
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-03-23 21:18 »
Visos tos nuorodos ir pnš. jau peržiūrėtos daugybę kartų.

Parašiau kas tinka ir alternatyvų nėra. Ieškojom, bet nėra. 159 Q-tronic vartotojo manualas nurodo kokią alyvą reik pilti. Pagal tai bandėm ieškoti alternatyvų - neradom per daugiau nei valandą paieškų. Visur rašo arba apie tą Tutelą, arba apie kažkokį mistinį Castrol Spezialprodukt, kurio Lietuvoje niekur nėra. Peržiūrėta daugybė katalogų, gamintojų ir pnš. Su Tomu sėdėjom prie kompo ir sprendėm iškilusią problemą, kol galiausiai užkniso ieškoti neaiškių galų ir apsistojom ties originaliai nurodoma Tutelos produkciją ir tiek.

Balandį keisim alyvą dėžėj - parašysiu ar kas pasikeitė perjungimuose. 8)

http://www.junsho-cn.com/Admin/Product/upload/GIVI.pdf

Tada prabangus keitimas nusimato, Autobrava alfaklubui nuolaidos nepritaikys?
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-03-23 21:45 »
Tada prabangus keitimas nusimato, Autobrava alfaklubui nuolaidos nepritaikys?

Tvarkys viską Vitomos servisas, o kaina alyvos, žinoma, kad bus ne su pvm. 8) Yra kaip yra. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs junkas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 124
  • Karma: +3/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-03-24 00:06 »
Ačiū visiems pasisakiusiems...

isbandyk deze tokiu budu - nuo 0 iki kokio 150km/h startuok rezimu gazas-dugnas ir tada staigiai stabdyk - pazek ar begius meto tiek pirmyn, tiek atgal ne jokio bum ir siaip turi metyti absoliuciai nejauciant nieko. Jei kazkuriuo metu pajausi kazka - tai bus signalas kad hydraulinis blokas jau nera idealus.

Šitą testą tiką atlikau. Rodos alfa išlaikė  :alaus:, stabdant nuo 140 bumbsėjimų lyg ir nebuvo. Dar grįždamas namo pora kartų  rimčiau pramyniau, bet kieme parkuojantis grubumo nesijautė visai. Keista, nors visgi gal tai ir geras ženklas, nes užmetus akį į tų hidraulinių blokų kainas džiugesio nedaug.  ::)

Pas mane alfa bėgus 190k. Lietuvoj dėžės tepalai nekeisti, o ar italas iki šiol juos keitė pasakyti sunku.

Balandžio pradžioje varysiu ją Stepui, kad pakeistų greičių dėžės tepalus.

Na ką gi, kadangi ne tiek daug iki balandžio ir liko, tai labai lauksim iš Tavęs įspūdžių, kaip praėjo keitimas ir problema išnyko ar bent jau sumažėjo. Sėkmės :)

Aš asmeniškai tais, kurie sako, kad tepalai lifetime irgi nenorėčiau tikėti. Turėjau kadais gyvą pavyzdį Renault automatą, kuriame gamintojas buvo deklaravęs, kad tepalai nesikeičia... O eksplotuojant pasirodė, kad juos dar ir kaip reikia keisti...