Autorius Tema: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai  (Skaityta 26063 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2014-03-19 11:26 »
Šiandien pasidariau suvedimą. Gavosi gan didelis neigiamas išvirtimas. Proto ribose ar jau nelabai?
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2014-03-23 22:08 »
Pagal normas per didelis, o del proto normu neaisku:) su rasporke darei ar be? pakaba zeminta? normaliam vazinejimui ryskiai per didelis isvirtimas, padangas valgys ir gali valdomumas pabloget, tuo labiau kad ir galinis isvirtimas per daug neigiamas. Atitinkamai trasai gali tikti, bet ne visiems atvejams ir ne visoms padangoms.
DUCATI 750M!

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2014-03-24 00:00 »
Su rasporke, pakaba žeminta. Valdomumas nepablogėjo.

Kiek teko domėtis panašų išvirtimą daro GTA versijai. Tik berods galas -1.3 turėtų būti...
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2014-03-24 15:52 »
Su rasporke, pakaba žeminta. Valdomumas nepablogėjo.

Kiek teko domėtis panašų išvirtimą daro GTA versijai. Tik berods galas -1.3 turėtų būti...
tai dabar i posukius varysi kaip su GTA ;D tik arklius reikia padvigubinti ;D
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2014-03-24 22:49 »
Šiandien pasidariau suvedimą. Gavosi gan didelis neigiamas išvirtimas. Proto ribose ar jau nelabai?
pas mane ir panasiai. nelabai gerai. kazkada reiks paskirt savaitgali susitvarkyt. o siaip su tokiais isvirtimais, kaip sake siandien mano direktorius, kacergoj "222" vabalas nuejo i miska ;D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2014-03-24 23:01 »
pas mane ir panasiai. nelabai gerai. kazkada reiks paskirt savaitgali susitvarkyt. o siaip su tokiais isvirtimais, kaip sake siandien mano direktorius, kacergoj "222" vabalas nuejo i miska ;D

Tu tą įžymųjį "Šakių kūlverstuką" turi omeny? :D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2014-03-24 23:55 »
Tikrai taip!!
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2014-03-24 23:59 »
Priekis tai priekis. Ten realiai labai didelės problemos nėra. Bet vat galo išvirtimą pasimažinti tai tikrai norėčiau...

Bus įdomu kaip šitas išvirtimas pasijaus su plačiom vasarinėm padangom. Nesinori, kad dėl stabilumo posūkyje nukentėtų stabdymo kelias...

Anyway, būtų smagu jei pasidalintumėt kaip išsprendėt šias problemas.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2014-03-25 08:53 »
Apie stabdymo kelia tai darydavau bandymus su slegiu padangose,pas mane jau 7 auto 4x4 tai ora laikau visuose vienodai.Isibegeji iki 80 km/h geriausiai su autopilotu ir nuo vieno ir to pacio stulpo stabdai iki sustojimo,uzbrezi kreida bruksni kur sustojai ir oro slegi salia,nuleidi 0.1 atm ir kartoji ,taip randi optimaliausia stabdymo kelia,skirtumai tikrai dideli,taip  issprendi padangu devejimasi del neteisingo slegio padangose.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2014-03-25 23:14 »
Apie stabdymo kelia tai darydavau bandymus su slegiu padangose,pas mane jau 7 auto 4x4 tai ora laikau visuose vienodai.Isibegeji iki 80 km/h geriausiai su autopilotu ir nuo vieno ir to pacio stulpo stabdai iki sustojimo,uzbrezi kreida bruksni kur sustojai ir oro slegi salia,nuleidi 0.1 atm ir kartoji ,taip randi optimaliausia stabdymo kelia,skirtumai tikrai dideli,taip  issprendi padangu devejimasi del neteisingo slegio padangose.
sakyciau kazkaip suvelei stabdyma su devejimusi, nematau jokio rysio pvz. jei stabdo geriausiai prie didesnio padangos kontakto su keliu, tai dyla kaip tik prie maziausio... koki tada slegi laikyti ir apskritai kuo tai siejasi su ratu isvirtimu? ar cia apie stabdymo varzybas? as apskritai praktiskai nestabdau, kaladeles keiciu kas 100 tkm ar reciau, pvz. dabar su savo pezu 307 darbiniu jau apie 120 tkm. numyniau ir dar kalades nekeistos. Kaip sako, stabdziai tik bailiams  :D
DUCATI 750M!