Po paskutiniosios Alfos, kuria galejau vadinti "sava", prabego apie metai laiko. Per jas turejau keleta laikinu. Laikui begant turejau jas vis trumpiau ir i garaza kelti nebespedavau. Pardavinejant paskutiniaja pasiuliau perimti pirkejo turetaja, kaip pakaitine. Stovejo ji pas mus prie serviso lengvai dauztu priekiu, ir kas mane suzavejo, bei patrauke, tai jos spalva. Pridejus ekonomiska jtd, nusprendziau ja kuriam laikui pasilikti sau.
Kadangi masina ne pirmos jaunystes, nuriedejusi jau visus 207000km bei nelabai prieziureta, o galbut galima sakyti ir visiskai nepriziureta, kyla visokiu smulkiu klausimu, del kuriu neverta kurti atskiru temu, tad uzduosiu juos cia.
Problemu yra nemazai, ko ir tikejausi, pirkdamas 147 JTD uz suma, kuri lietuvoje atitiktu apie...300lt
Siuo metu jau yra pakeista/sutvarkyta:
Priekinis bamperis;
Kapotas;
"Televizorius";
Abu priekiniai zibintai;
Radiatorius;
AC radiatorius;
Bei kelios smulkmenos, kaip saugikliu deze, kapoto cilindriukai, zenkliukai, groteles ir t.t.
Pakeistas paskirstymo dirzas, bei smagioji dalis vairo stiprintuvo siurblys. Daug kam buvo idomu, kaip keiciasi siurblys, tai jis keiciasi gan nesunkiai, trys skyvo varztai, trys siurblio varztai, vienas slangos varztas, bei vienas "chamutas", ir sis bei tas virs jo, nieko sudetingo. Smagiausia dalis istraukti siurbli, tam uztrukau gal 15min, o dar smagesne, sukisti nauja, cia jau koki gera pusvalandi teko pavargti. Sukisus atgal, darbas atliktas, lieka tik smulkmenos - varztai. Jei turite meskos dydzio letenas, tas jums tikrai nepades. Bet jei sugebejot pakeisti si siurbli, tai tokius darbus, kaip paskirstymo dirzo keitimas, nuo siol, drasiai galite atlikineti patys. Pakeitus siurbli, skystis nebeputoja.
Veliau pratesiu...