Autorius Tema: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas  (Skaityta 3232 kartus)

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Įrašytas: 2014-01-26 00:39 »
Kaip atitaikote keičiant priekinius amortizatorius viršutinės plokštelės "pasisukimo vietą" bei viršutinio guminio apvalaus "kamščio" vietą?
Ar amortizatoriaus "kojos" ilgį reikia reguliuot?
Keičiu pirmą kartą, sorry, jei klausimai atrodys "žali".
« Paskutinį kartą keitė: 2014-01-26 09:24 sukūrė PiPPas »
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-01-26 17:29 »
Negi nė vienas nesat keitę :-) ? Čiagi tas pats ir 147, ir 156, ir GT.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-01-26 19:25 »
keitę esam ir ne karta, bet matyt klausimas nelabai aiškus :D
kaip viską nuėmi, taip atgal sudedi. jei ram'o mažai, visada galima nusifotkinti/pasižymėti kaip buvo ;)
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-01-26 19:38 »
RAM'o uztenka su kaupu  :D. "Glaz almaz" principas pazistamas, bet galvoju turetu buti kitu budu. Centrinis "deklas" is gumos "glaz almaz" principu gali "neatsisesti" ten kur reikia ir tada amortizatorius neilys i virsu. Tai negi nuimt - uzdet pakoregavus n kartu? Ar spyruokle atleisti tik tada, kai amortizatoriaus virsus "idetas" i virsutine aliuminio stoike?
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-01-26 20:14 »
koks dar centrinis "dėklas", ką ten su ta spyruokle ruošies daryti?

papunkčiui, kiek pamenu pagal 156'os pakaba:
1) pasikeli ratus, geriausiai abu, nes reikės atsukti stabilizatoriaus traukes;
2) nusiimi ratus, atsuki stabil. traukes nuo amortiko "šakutės";
3) atsuki amortiko "šakutę" nuo apatinio wishbone'o ir pačio amortiko ir ją išėmi. gali būti užkirmijęs varžtas kur prie amortiko - tada teks kapanotis jo neatsukant.
4) atjungti viršutinio wishbone'o šarnyrą;
5) prilaikydamas amortiką atsuki du varžtus viršuj iš variklio skyriaus pusės kur arčiau amortiko centro vienas priešais kita ir išsiėmi visą amo stoikę su spyruokle;
6) naudoji suspaudėjus ir ardai amortiką;
7) viską išvalom, sutepam ir sudedam atbuline tvarka atgal;
8) atsidarom alų
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-01-26 22:00 »
Blyn, tiek daug prirasei bet ne apie tai, ko klausiu  :alaus:
Kaip amortiko stoike nusiimt plius ta "padla" varzta (ypac is kaires puses) atsukti, kur alien varzto galva ir aliuminio apverstos U formos "strut'as" tas aisku, praeitas etapas keiciant apatines ir virsutines svirtis  ^-^
Eina kalba apie teisinga pozicija apvalios gumines amortizatoriaus "caskes", kuri dedasi ant virsutines ploksteles (kur du varztai virsuje priverzimui), ir per ja praeina amortizatoriaus "koja", bei prisisuka verzle. Kaip tos "caskes" pozicija atitaikot?
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-01-27 10:29 »
Daug rašai,bet nepyk aš irgi nelabai suprantu ką ten bandai pataikyt. Ten iš esmės nėra ką taikyt ir nėra kaip blogai surinkt. Jeigu amortikas surinktas t.ty su spyruokle ir atraminius guoliu, o tau netinka apatinė dalis tai atveržk tą varžtą ir pasistatyk tą amortiko šakę į vietą, kad galėtum prisisukt prie šakės ir psio.
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147: Priekinių amortizatorių keitimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-01-27 11:53 »
Puikiai supratai, aciu uz info, t.y. "prisimatavimas" reikalingas.
Atraminis guolis (nezinojau, kaip vadinasi), bent jau mano atveju, kai spyruokles "pakrypusios i sona" neatsistoja tiksliai per viduri skyleje. Pati "kampa", kad prisukus virsuje 2 verzles atitiktu U formos strut'a apacioje irgi reikia atitaikineti.
Galvojau, gal yra kas gudriau, pasirodo - ne.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910