Autorius Tema: Pusašio nuėmimas  (Skaityta 3606 kartus)

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Pusašio nuėmimas
« Įrašytas: 2014-01-14 12:33 »
Dar nebuvo tekę nuimti išorinio pusašio (drive shaft - kur vienas galas eina į kelmą, kitas galas prisisuka su 6 varžtais, žr. nuotrauką su jais jau atsuktais), dabar prireikė, tai reikalinga info - ar yra "reikalų" atsukant tuos 6 varžtus, tiksliau, juos atsukus?
Ar reikia iš pavarų dėžės išleisti tepalą?
Koks šių varžtų prisukimo momentas (elearne nėra info)?
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-01-14 13:43 »
Dar nebuvo tekę nuimti išorinio pusašio (drive shaft - kur vienas galas eina į kelmą, kitas galas prisisuka su 6 varžtais, žr. nuotrauką su jais jau atsuktais), dabar prireikė, tai reikalinga info - ar yra "reikalų" atsukant tuos 6 varžtus, tiksliau, juos atsukus?
Ar reikia iš pavarų dėžės išleisti tepalą?
Koks šių varžtų prisukimo momentas (elearne nėra info)?
nelabai suprantamas klausimas apie kokį išorinį pusašį eina kalba? Pusašiai yra 2 (kairys ,dešinys) pusašio granatos yra vidinės ir išorinės (išorinės į stupicą, vidinės prie pavarų dėžės flanšų). Jeigu reikia pusašius prisukt prie pavarų dėžės flanšų tai jie prisisuka 6 varžtais su veržlėm (juos sukant tepti klijų, nes ilgainiui be jų varžtai atsipalaiduoja).Tepalų išleidinėt tikrai nereikia.
Kitas nuėmimo būdas kai pusašį ištrauki  neatsukęs varžtų, o ištrauki iš pavarų dėžės su visu flanšu, tada tepalas bet kokiu atveju išbėgs. Įsistato analogiškai stuktelėjus plaktuku, kad užsifiksuotų fiksatorius (toks dratinis žiedukas turi į išpjovas pakliūt, nuėmęs pamatytum.)
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-01-14 15:02 »
Nezinojau, kaip vadinasi pavaru dezes flansai.
Todel pusasi pavadinau "isoriniu" pusasiu.
O klijai butini? Juk galima verzles su uztempeju (plastmase verzles priekyje) naudot, ar ir tos "pasileidzia" su laiku?
Gal zinot tu varztu priverzimo momenta?
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-01-14 15:12 »
jei turi naujų veržlių su plastmase tai būtų gerai. Momento nežinau, bet manau čia jis nėra toks svarbus (be to labai stipriai ten neužverši nes varžtas įleidžiamas šešiakampis nesunkiai prasisuka). Esmė,kad pusašis gauna nemažai sukimo jėgos tame tarpe ir staigios. Pamest pusašio nepamesi bet atsiradės nedidelis laisvumas sukelia diskomfortą ir pojūtį kaip su parėjusiom granatom.
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Steponas

Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-01-14 22:06 »
kazkur daugmaz 70 Nm verziasi
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-01-14 22:27 »
Pauliau, Steponai - ačiū!
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-01-15 05:22 »
kazkur daugmaz 70 Nm verziasi

nu nu, 70 Nm ten jau daugokai - galima ir nutraukti su tiek tuos varžtus.

M8 (Int. diff./ intermediate. driveshaft. side.) 3.6 ÷ 4.4 dNm (arba 36-44 Nm ir nepamirštam arba threadlock'o arba veržles su plastikiniu žiedeliu)
 
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Steponas

Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-01-15 12:08 »
kazkur daugmaz 70 Nm verziasi

nu nu, 70 Nm ten jau daugokai - galima ir nutraukti su tiek tuos varžtus.

M8 (Int. diff./ intermediate. driveshaft. side.) 3.6 ÷ 4.4 dNm (arba 36-44 Nm ir nepamirštam arba threadlock'o arba veržles su plastikiniu žiedeliu)
 

joo.. busu sumaises tiketina su gt vidinem. Ten 10mm Varztai
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pusašio nuėmimas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-01-15 12:46 »
Aciu. Nylock'ais (verzle su plastiko ziedu) esu apsirupines "ukiskai"... Del verzimo momento, is kur ta info?
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910