Na pradzia tai kaip ir keiciant dirza, nusiimi visas apsaugas, dirzus... I paskirstimo veleneli isikisam 10mm grazta kad nepabegtu, atsukam nuo alkuninio generatoriaus dirzo skyva ta dideli 4 varztai T 40 berods, tada pamatysim taska/metke ant alkuninio, kad nereiktu jokiu spec irankiu su kaltuku ar atsuktuvu ikalam ant variklio bloko yra prisuktas toks kronsteinas, labai tiksliai galima uzsizymeti be problemu. tada atsileidziam dirza. Nusileiskite truputi antifryzo koki 2 litrus nes per kolektoriu eina kanalas kairem sone matosi slanga isvirsaus pajungta. Nuimem dirza dabar galime sukineti siurbli, ant skyvo siurblio yra dvi skyles 6mm susirandam du varztus M6 ir i tas skyles uzfiksuojam siurbli, dabar galima atsukti skyva, atsukus atjungiam visas slangutes nuo sirblio fiskes, tada nuimam siurbli, skyvas stovi ant kugio be jokios sponkes nes jo padetis dedant dirza nesvarbi.Tada nuimam EGR, kuro filtra, MAP davikli ta juoda skirstytuva kur dyzelio slangos is filtro ir abratkes pajungtos, nuimam turbinos vacumo vamzduka... Atsisukam tada kolektoriu su 13mm verzlem prisuktas jis.
kai viska atsisukam, tada pameginam isukti nors viena spilka, pacia pirma nuo dirzo puses, jei pavyks tada isisukit kokias 3 pirmas, o dabar visas malonumas, galite pameginti nuimti. Pamatysit, kad neiseina nuimti nes kliuva kokie 3-5mm remiasi i kronsteina prie kurio sukasi kuro siurblys,as kronsteino nenuiminejau, perdaug darbo norint ji nuimti nes reiks ir genera ir vairo siurbli isimti, nes labai didelis iki pat alkuninio skyvo eina. Iseitis viena imam maza dilde ir nudildinam tuos kelis mm kurie trugdo nuimti. Na ir tada iskiriam kolektoriu isiplaunam viska surenkam atgal kaip buve
Darbas uztrunka kazkur visa diena, nuo ryto iki vakaro kazkur. Sekmes, tikiuosi kam pades mano pasakojimas. Sory uz klaidas