[Edited and fullfilled]Tęsiam galvosūkį apie JTDm 103 ir 110kw 147/GT kėbule (156 tik JTD)
Kadangi officialios info nėra, tenka rinkt info iš kitų šaltinių, taigi naudosiu žodelį "tikėtina" arba tai ką radau.
1. užtikrintai kiti pukštukai, jau račiau.
Įdomumo dėlei: 147 Ducati Corsa versija (taip pat 1,9 JTDm) 170ag, dar mandresni pukštukai, ne tik "chip tuning" taip pat GT "Special edision"
Idomu kaip su GT Quadrifoglio Verde, legenda sako, kad tai 170ag su Q2 ir sport knopke (STR kaip pas 166 2,5), o bet esu matęs brošiūra Quadrifoglio Verde, tai tiek Q2 ir "Sport" už nemenkus pinigus papildomai
hmm tai buvo 2 skirtingi GT Quadrifoglio Verde ?
170 + Q2 + sport
150 + $$$ + $$$
Ar tas Sport buton tai ne tik STR bet ir perjungimas map'o
?
Gal kas žinot tiksliau ta tema ?
2.
tikėtina kita turba, nors kažin, minimalūs kažkokie pakitimai, tai visvien
GT1749v tačiau kataloguose rašo:
Family Turbo Turbo Code OEM Turbo Code
147 JTD - 140HP 02- 1.9L D 140HP AR192A5 GT1749V 716665-5002S 55191934
147 JTD - 150HP 03- 1.9L D 150HP AR192A5 GT1749V 716665-5002S 55191934
147 JTD - 150HP 04- 1.9L D 150HP 1.9JTD 16v GT1749V 760497-5002S
55205370http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749VAtnaujinta 2014 05, tik kad va kažkas rašė, kad nepanaudojo 103 - tims nuo 110kw, gal pardoj padavė JTDm
ir šiaip daug kas mini tarp pokyčių turba.
Matyt kažkas skirias vamzdyne padavimo ir tiek, JTDm juk vėjakreipias kolike turi. "Tikėtina" trint nesiryžtu, tai perbraukiau, nors manau drąsiai galima trint viską apie turbų "skirtumus" ePer JTDm rodo 55214063 tiek 1.9 16v CF4 150hp, 1.9 16v CF4 170hp ir lyg Belgiškas detunintas 136hp turbos vienodos - QV ar DucatiCorse 170 hp turbos nesiskiria. Tai JTD 16v irgi nesiskirs.[/i]3. JTDm (147/gt) jau turi "Swirl Flaps", vožtuvai colektoriuie geresniam oro paskirstymui cilindruose.
159 1,9 tokius tikrai turi, kiek supratu JTDm 147/GT irgi turi, skirias medžiagos ir pats dizainas.
Na o kas nutinka mechaniškai atidirbusiems, geriausiai žino Bymeristai, labai jau POP tema forumuose pas juos.
Čia 159 vagšės foto ir blevyzgų ta tama.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/487258-swirl-flap-why.htmlbeveik tikras. kad 103/110 euro3 neturėjo tokių mandrybių, kaip ir 8v (euro2-3)
Kad ir kaip Alfose šita liga reta bebutų...
4. Užtikrintai kitas ECU; EDC16C
39 nebe EDC16C
8 5. tikėtina kitas maf
6. tikėtina DPF, beveik tikras tuom. Nežinau visi kaip taisyklė, ar čia nuo šalių reglamentų priklauso, ar čia po atnaujinimų nežimių 147/GT atsirado, bet C0x nepasikeitė, visur 165g
pridedu 07 galo GT foto, gal kas iš vaizdo nustatys kas ten, DPF ar tiesiog mandras catalizatorius.