Autorius Tema: JTD ir JTDm variklių skirtumai:  (Skaityta 14908 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: JTDM ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-12-18 17:34 »
Malonu, aišku, kad tema iškelta kaip aktuali atskirai, tik tas pavadinimas kiek klaidinantis  :-\

Mano skurdžiom žiniom JTDM ( "M" didelė ) badg"inti Gliulkos 1,6 ir 2,0

kai rašom apie 110kw nepamirškim, kad jų buvo "mažiausiai" 2 variantai.

JTD 1,9 16v 110kw euro3 176g    (pasilieku kelių gramų paklaidą, iš atminties)     montuotas tik FL modeiuose 147 156 ir GT       (147 orginaliu snukučiu buvo 1,9 16v 103kw) nors FL'e buvo ir 103 ir 110kw, tas kelia juoką.

JTDm 1,9 16v 110kw euro4 165g    (pasilieku kelių gramų paklaidą, iš atminties)   montuotas į 147 ir GT nuo 06 ar 07 , jau su "m" raide, ir tikiu dentiškas iki paskutinės šaibos, randamam 159-oje 1,9 110kw euro4

šitas Euro4 ir šipuojasi geriau, pasak Red Dot Tuning (Alfaowner klube narystė)
"JTD 1,9 110kw good as far to 190hp, JTD-M 1,9 110kw good as far to 200hp"

Čia kažkas palietė chipavimą, tai pasimėgukit, pasisielėkit ir naktį neužmikit:
http://www.alfatuning.sk/projekt_gt_262k.php?lang=en
o ir šiaip daug info ir faktų  apie chipavimą Alfų variklių

Aš vis dar nesu įsitikinęs, kad 103 ir 110kw (euro3) skiriasi vien tik Map'u; vinis - turbos VGT valdymas


Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: JTDM ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-12-18 19:29 »
manau pats atsakei į klausimą.. 103 ir 110 kw euro 3, tikėtina vienodi, apart map'o, o 110 kw euro 4, kur pradėjo montuoti į 159 jau kiek update'inti. jie ir atsisuka smagiau. forume kažkada buvo įmesta nuotrauka po dyno pas vimota. atsisuko iki apie 190 ag ir lyg apie 380 nm  :o euro 3 vien programos pagalba tikėtina tiek netempia. bent neesu matęs tokios kreivės kiek kažkada kai domėjausi. tikėtina tiek dėl pačio kompo, tiek dėl agregatų parametrų.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2014-01-02 12:22 »
"JTD M-Jet". Taip teisingai vadinasi šie motorai. Į Giulietta eina "JTD M-Jet 2".
M-Jet=Multijet.
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs liuduks

Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2014-01-10 12:29 »
Taip taip Rimvydai, didelė "M" čia nauji iš esmės 1,6 ir 2,0 dyzeliukai, dėkui už patikslinimą "nakleikėj"
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs liuduks

Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2014-01-10 16:03 »
[Edited and fullfilled]
Tęsiam galvosūkį apie JTDm 103 ir 110kw 147/GT kėbule (156 tik JTD)

Kadangi officialios info nėra, tenka rinkt info iš kitų šaltinių, taigi naudosiu žodelį "tikėtina" arba tai ką radau.

1. užtikrintai kiti pukštukai, jau račiau.
Įdomumo dėlei: 147 Ducati Corsa versija (taip pat 1,9 JTDm) 170ag, dar mandresni pukštukai, ne tik "chip tuning" taip pat GT "Special edision"  
Idomu kaip su GT Quadrifoglio Verde, legenda sako, kad tai 170ag su Q2 ir sport knopke (STR kaip pas 166 2,5), o bet esu matęs brošiūra Quadrifoglio Verde, tai tiek Q2 ir "Sport" už nemenkus pinigus papildomai ???
hmm tai buvo 2 skirtingi GT Quadrifoglio Verde ?
170 + Q2 + sport
150 + $$$ + $$$
Ar tas Sport buton tai ne tik STR bet ir perjungimas map'o  ??? :o ?
Gal kas žinot tiksliau ta tema ?

2. tikėtina kita turba, nors kažin, minimalūs kažkokie pakitimai, tai visvien GT1749v tačiau kataloguose rašo:
                                                                Family Turbo  Turbo Code      OEM Turbo Code
147 JTD - 140HP 02-    1.9L D 140HP AR192A5      GT1749V  716665-5002S  55191934
147 JTD - 150HP 03-    1.9L D 150HP AR192A5      GT1749V  716665-5002S  55191934
147 JTD - 150HP 04-    1.9L D 150HP 1.9JTD 16v   GT1749V  760497-5002S  55205370
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V

Atnaujinta 2014 05

, tik kad va kažkas rašė, kad nepanaudojo 103 - tims nuo 110kw, gal pardoj padavė JTDm  :-\ ir šiaip daug kas mini tarp pokyčių turba. Matyt kažkas skirias vamzdyne padavimo ir tiek, JTDm juk vėjakreipias kolike turi.  
"Tikėtina" trint nesiryžtu, tai perbraukiau, nors manau drąsiai galima trint viską apie turbų "skirtumus"  :lol:

 :idea:  ePer JTDm rodo 55214063 tiek 1.9 16v CF4 150hp, 1.9 16v CF4 170hp ir lyg Belgiškas detunintas 136hp turbos vienodos - QV ar DucatiCorse 170 hp turbos nesiskiria. Tai JTD 16v irgi nesiskirs.[/i]

3. JTDm (147/gt) jau turi "Swirl Flaps", vožtuvai colektoriuie geresniam oro paskirstymui cilindruose.
159 1,9 tokius tikrai turi, kiek supratu JTDm 147/GT irgi turi, skirias medžiagos ir pats dizainas.
Na o kas nutinka mechaniškai atidirbusiems, geriausiai žino Bymeristai, labai jau POP tema forumuose pas juos.
Čia 159 vagšės foto ir blevyzgų ta tama.

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/487258-swirl-flap-why.html
beveik tikras. kad 103/110 euro3 neturėjo tokių mandrybių, kaip ir 8v (euro2-3)
Kad ir kaip Alfose šita liga reta bebutų...

4. Užtikrintai kitas ECU; EDC16C39 nebe EDC16C8

5. tikėtina kitas maf

6. tikėtina DPF, beveik tikras tuom. Nežinau visi kaip taisyklė, ar čia nuo šalių reglamentų priklauso, ar čia po atnaujinimų nežimių 147/GT atsirado, bet C0x nepasikeitė, visur 165g ??? pridedu 07 galo GT foto, gal kas iš vaizdo nustatys kas ten, DPF ar tiesiog mandras catalizatorius.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-04 16:33 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2014-01-10 16:29 »
Apie įsiurbimo kolektoriaus sklendes nebūtinai vien bemvistai žino daugiau. Jie gal tik daugiau su tuo reikalų turėjo, nes bemsų ant svieto daugiau. Kiek žinau Skandinaviška technika jau irgi tokius dalykus turi. Tiksliai nežinau kam jie skirti, bet kiek teko domėtis, tai viena iš paskirčių būtų, kad greičiau sušiltų variklis. Manau, kad tos sklendės dar ir daugiau turi paskirčių. Turimas Saab 1,9 TTID su Fiat 132 kW varikliu jau tokį reikalą turi. Tik kolkas nežinau, ar jos iš operuotos, ar dar "savo" vietose. Kiek yra tekę skaityti Saab/Volvo forumą dažniausiai i LT atvažiuoja mašinos jau su išklerusiom sklendėm... Tai tiek. Sorry už OT
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2014-01-11 01:11 »
manau vertėtų pavartyti kokį ePER'ą ir palyginti pvz. turbinų, paskirstymo velenėlių kodus, motoro blokų, galvos ir bus aiškiau ar ten tik softo klausimas ar ir geležis skiriasi.

swirl flap'ai bėdų tokių kaip bmw neperdaugiausiai girdėjau kad turėtų - pasitaiko, bet tikrai retokai. vėlgi pvz. saab 9-3 naudoja tą patį 1,9JTD 88/110/132 (sitas twin turbo gerulis :D ) kW tai tik 88kW neturi swirl flap'ų. kiti turi ir pvz. kažkuriuo metu buvo net atnaujinta detalė, bet vėlgi kad kristų masiškai niekas neaimanuoja, kaip kad bmw.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs daewon

Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2014-01-11 13:37 »
pagal eLearm, tai tuos swirl flaps/throttle body turėjo ir 166 110kw tikriausiai(Euro 3 specifikacijos). Jis padėdavo sumažinti kratymasi variklio gesinimo momentu - staigiai užsidarydavo išjungus degimą. Visais kitais atvejais sklendė atidaryta būna. Ir didžiausia problema kiek teko AlfaOwneryje skaityti tai tiesiog ta sklendės vieta užsineša lygiai taip pat kaip EGR ir prašosi pravalymo šlykštaus.

Tai tikėtina, kad į daugumą dyzelių nuo kokiu 02-03metų pradėdavo dėti tas sklendes dėl purtymosi sumažinimo. Gal vėliau pasikeitė dizainas - vietoj vienos didelės sklendės prieš kolektorių į daug mažesnių sklendžių pačiame kolektoriuje triūbose, kas man atrodo ir tampa vienas iš tų faktorių kodėl jos kaikuriuose varikliuose būna tokios trapios ir krenta į variklį.
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2014-01-11 16:04 »
jei ūkiškai tai tikslas jų įsiurbiamo oro sraute sudaryti sukurius, kad gauti kuo didesnį air/fuel ratio ir galios efektyvumą.

paprastai pro jas net uždarytas oras praeina, nes jos neaklinai užsidaro. didinant apsukas, jos atidaromos vis daugiau. BMW atveju pradžioj ten naudojo varžtelius jų tvirtinimui ant ašies ir jie su laiku atsisukdavo su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. vėliau pakeitė dizaina, ir jei neklystu nuo 2009 metų nenaudoja visai savo dyzeliuose.

benzinai tai jau senokai daudoja tokį dalyką kaip kintamos geometrijos įsiurbimo kolektorius - net TS/JTS turi. tikslas pagrinde tas pats - sukurti sukurius kad kuras kuo geriau maisytusi.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: JTD ir JTDm variklių skirtumai:
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2014-01-11 16:26 »
jei ūkiškai tai tikslas jų įsiurbiamo oro sraute sudaryti sukurius, kad gauti kuo didesnį air/fuel ratio ir galios efektyvumą.

paprastai pro jas net uždarytas oras praeina, nes jos neaklinai užsidaro. didinant apsukas, jos atidaromos vis daugiau. BMW atveju pradžioj ten naudojo varžtelius jų tvirtinimui ant ašies ir jie su laiku atsisukdavo su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. vėliau pakeitė dizaina, ir jei neklystu nuo 2009 metų nenaudoja visai savo dyzeliuose.

benzinai tai jau senokai daudoja tokį dalyką kaip kintamos geometrijos įsiurbimo kolektorius - net TS/JTS turi. tikslas pagrinde tas pats - sukurti sukurius kad kuras kuo geriau maisytusi.

BMW sklendes buvo ant aliuminiu kniedziu kurios su laiku atitrukdavo ir sklendes i degimo kamera sulekdavo, tam tas sklendes reikia lupti lauk.