Autorius Tema: Variklio darbine temperatura  (Skaityta 16419 kartus)

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio darbine temperatura
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2014-01-23 13:01 »
Keista, kad žmonėm kyla tokie paprasti klausimai. Aišku, kad žiema variklis įšyla lėčiau, tuomet prieš pradedant važiuoti reiktų paprasčiausiai jį pašildyti ant laisvų. Pavyzdžiui, aš nejudu iš vietos, kol termometro rodyklė nepakyla tarp pirmos ir antros padalų (iki 50C-60C). Jei kas sakys, kad tai tik beprasmiškas kuro išdeginimas, tai priminsiu, kad važiuojant su šaltu varikliu susinaudoja žymiai daugiau kuro dėl žemos kompresijos ir padidintos trinties. Todėl tikrai apsimoka pasišildyti ant laisvų, nėgu važiuojant, nes tuomet sutaupysite kuro.  ^-^
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio darbine temperatura
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2014-01-23 16:38 »
Keista, kad žmonėm kyla tokie paprasti klausimai. Aišku, kad žiema variklis įšyla lėčiau, tuomet prieš pradedant važiuoti reiktų paprasčiausiai jį pašildyti ant laisvų. Pavyzdžiui, aš nejudu iš vietos, kol termometro rodyklė nepakyla tarp pirmos ir antros padalų (iki 50C-60C). Jei kas sakys, kad tai tik beprasmiškas kuro išdeginimas, tai priminsiu, kad važiuojant su šaltu varikliu susinaudoja žymiai daugiau kuro dėl žemos kompresijos ir padidintos trinties. Todėl tikrai apsimoka pasišildyti ant laisvų, nėgu važiuojant, nes tuomet sutaupysite kuro.  ^-^

kiek matęs vartotojo vadovose prie auto pridėtuose, tai šiuolaikinėm auto nerekomenduojama stovint šildyt - ant laisvų dirbant tepimas prastas ir šila lėtai. sėdi užvedi ir ramiai važiuoji nesidraskant.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs alfagta

Ats: Variklio darbine temperatura
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2014-01-23 17:53 »
Keista, kad žmonėm kyla tokie paprasti klausimai. Aišku, kad žiema variklis įšyla lėčiau, tuomet prieš pradedant važiuoti reiktų paprasčiausiai jį pašildyti ant laisvų. Pavyzdžiui, aš nejudu iš vietos, kol termometro rodyklė nepakyla tarp pirmos ir antros padalų (iki 50C-60C). Jei kas sakys, kad tai tik beprasmiškas kuro išdeginimas, tai priminsiu, kad važiuojant su šaltu varikliu susinaudoja žymiai daugiau kuro dėl žemos kompresijos ir padidintos trinties. Todėl tikrai apsimoka pasišildyti ant laisvų, nėgu važiuojant, nes tuomet sutaupysite kuro.  ^-^

kiek matęs vartotojo vadovose prie auto pridėtuose, tai šiuolaikinėm auto nerekomenduojama stovint šildyt - ant laisvų dirbant tepimas prastas ir šila lėtai. sėdi užvedi ir ramiai važiuoji nesidraskant.

na tokios gamintoju rekomendacijos nešildit ant laisvu suprantamos. greičiau užlinksta motoras ir tada perki nauja auto..
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Variklio darbine temperatura
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2014-01-23 19:05 »
JTD resursas yra didelis. Todėl užsivedi, nugramdai langus ir įsėdi į pradedančią šilti mašiną. Pačiam sveikiau, o varikliui jau didelio skirtumo tikrai nebus.

Kitas dalykas tepalai. Pilkit normalius ir nebesukit kiaušų apie tepimą.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats:
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2014-01-24 21:32 »
Vgtu darė tyrimą, sušila variklis greičiau iškart užkūrus ir važiuojant, aišku nedraskant it kuro mažiau suvartojama ;) tad...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio darbine temperatura
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2019-02-03 19:54 »
Sveiki, reikalas toks:
Per MES'a stebejau variklio temp rodmenis. Nuo salto iki karsto ir labai didele temp. paklaida rodoma prietaisu skydelyje.
Ties kazkur 77-80 laipsniu rodykle kaip ikalta skydelyje rodo 90, ir daugiau nekyla. Buvau ikaitines iki 105 pagal MES, o rodykle paneleje vistiek ikalta ant 90. Pati instrument paneli patikrinus su diagnostika rodykle suvaiksto nuo 50 iki 130 tad ji nepastrigusi.
Galetu gal kas patikrinti pas save ar irgi toks pat veikimo principas, ir nuo kiek tuomet turetu rodykle kilti virs 90 laipsniu
Variklis 2.0 jtdm bet manau ne esme, ar 2.4 ar 1.9

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio darbine temperatura
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2019-02-03 21:53 »
O tau kas nors blogai veikia? Nesyla ar kažkas tokio?  Jai viskas OK nesuk galvos. Geriau ryte kai uzvedi paspausk defrosta ir pasimatuok kiek generas krauna ir gali nustebti :D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio darbine temperatura
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2019-02-04 06:06 »
Syla, esme tiesiog kad keiciant antifriza pastebejau toki dalyka, jog temp rodo 90 o gristamoji slanga vis salta. Reikejo dar bent 5 minutes kaitint kol atsidare termostatas.
Pasijungiau MES ir pamaciau jog dar reikia gerokai pakaitinti kol pasieks realius 90 laipsniu nuo rodomu paneleje. Bet kaitinant toliau temp pasieke 105 o rodykle ne krust.
Kiek dabar uzsienio forumu panagrinejau panasu kad iki 115 rodykle ir bus ikalta ties 90, na tokia Italiska paklaida ~40 laipsniu :)
Tai ir kilo klausimas ar tikrai rodykle neturetu bent kazkiek pakilti virs 90 kai variklio temp >100 laipsniu
2) klausimas nuo kiek turetu isijungti ventiliatorius? Neturetu virs 100 bent pirmas greitis jungtis?
« Paskutinį kartą keitė: 2019-02-04 06:15 sukūrė ogiz »