Del variklio pasimatuok kompresija, tepalo spaudima saltai ir karstai ir jei parametrai geri - nera ten ko lysti. Man yra teke prikelineti viena 75, bet lauko salygomis nz ka tu ten padarysi, manau toki projekta pries darant reikia pradeti nuo vietos kur jis vyks, toliau, irankiai, iranga.
Pradziai - stabdziu supartus nuimk visus keturis, uzsisakyk rem. komplektus gumeliu ir vezk tiems kas juos perrinkineja. Jei stabdziu diskai ir kaladeles padorios, perrinkes supartus del atgal ir jau bent riedesi, pasizek kaip greiciu deze dirba, kaip pati masina vaizuoja. Siaip projekta tavo sunkins tai, kad lietuvoje daliu negausi jokiu faktiskai. As kai dariau mano pazistamas turejo dvi 75 alfas dalimis paleides, tai as susirankiojau viska, ko neisejo gauti.
Siaip kaip sakiau pradek nuo stabdziu, jei paaiskes kad deze, variklis veikia gerai - valio, tada pakaba ziurekis, gale ten realiai reketi gali tau tik 2 greiciu dezes pagalviu, daugiau visos gumos lietuviu (bent jau musu) rankomis puikiai padaromos ir laikys puikiai. Tada zekis kardano gumas - ten liga, plysta dazniausiai ta prie variklio ir visos kitos, kur ju gauti - neisivaizduoju, as gavau is to draugo savo labai gero stovio. Priekine pakaba - reaktyviniu traukiu gumos restauruojasi puikiai, sarnyrai - restauruojasi, bet nelaiko (gal 5000km ir atlaikys bet nedaugiau), ju nauju ieskok, traukes ir visa kita restauruojasi puikiai.
Variklio tarpines - viska galima pagaminti pagal pvz, salnikus pritaikyti.
Siaip as pats visos nebuvau isrinkes, nebuvo tikslo to daryti, nes kebulas pas mane buvo sakyciau netgi puikus kaip 75 alfos, bet salona visa buvau isemes, visa prieki nuardes buvau ir t.t.
Stiklas pas mane buvo sudauzytas irgi - pirkau is Nord glass lygtais vilniuje, keista buvo kai jie ji turejo - jauciu sandelyje prabuvo nevienus metus.
Ar daryciau antra karta toki projekta - labai abejoju vien del detaliu trukumo ivairiausiu.