Autorius Tema: Alfa 146 KLIFF  (Skaityta 5933 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-11-01 12:44 »
Kas del tobulinimo, apart ratu, tobulinta ji naturalios atrankos budu ar kaip cia pavadinti ta vyksma ;D Susedusi, ne vien del suzeminimo, bet ir del luzusiu spyruokliu (gale, priekyje lyg dar laikosi), priekis barska, galas barska. Traversai parudije. Principe vieninteles sveikos vietos ten, tai stabdziu diskai su kaladelemis ir priekines svirtys pries keleta metu keistos, bet del laiku keistu stab traukiu, ir is ju jau mazai kas gero belike.
Planas: del salyginai nedideliu 146 remonto kastu yra planu prikelti tai, kas jau mire, is esmes. Nauja vaziuokle, pakeisti traversai, pradiniu parudijimu salinimas ir antikorozine danga. Jei siu darbu samata neisiples, bus ir visos masinos perdazymas. Visa tai nevien del kasdienio vartojimo, yra minciu priglausti sia masina ilgam ilgam, kol ji taps veteranu ir vyks tik i savaitgalio keliones, jei nenutiks kokiu blogu ir nenumatytu reiskiniu su ja iki tol.
Bendrai vaziuokles buklei apibudinti labai tinka zemiau pateikiama nuotrauka, jos viska puikiai atspindi. Beje, savininkas buvo alfa romeo entuziastas, bet kaip matosi, labiau demesi skyri ivaizdziui, nei techniniai bukliai :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-11-01 12:46 »
Ir dar rida graziai atrodo 125000 ;)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7980
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2013-11-01 16:14 »
Ir dar rida graziai atrodo 125000 ;)

O variklis koks? 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs TBi

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2013-11-01 17:12 »
Diena nei gera, nei negera, o vat, atsidarau 'garažą' ir štai kokks džiaugsmelis į tokį gėrį paveizėt  :)

Graži egzotika, žiauriai graži...Taip sakant, buvau pagalvojęs, kad ledovanija iš esmės, nes kebulas ir salonas verti pagarbos, bent jau iš foto.  :D

Nėra nieko nepataisomo, susidėsi naujas dalis ir važiuos n metų ji, nėra lepi kaip dabartinės, o ir vertė jos po truputi tik kils, ne taip kaip prištampuotų 156'tų.

Ko didžiausios sėkmės su šiuo, tikrai išskirtiniu, bolidu  :star:

Kaip ir Pippas klausė, koks varikliukas? Spėju 1.6 TS ?

Yra: '12 BMW X5 E70 FL 3.0sD 210kW (daily car)
'08 HONDA CBR 1000RR Fireblade 999 cc 128 kW Red bullet (Killer of monotony)

Buvo: '10 Volvo XC 60 3.2 I6 171 kW
'07 AR GT 1.9 JTD 16v M-jet
'99 AR 156 2.0 TS 16v 114 kW (Sport Pack III)
Bus: AR Stelvio (only petrol)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2013-11-01 19:12 »
Taip, kaip yprasta siam modeliui 1.6ts, galetu buti kiek daugiau, bet yra kaip yra. Del technines bukles (vaziuokles) maziausiai galva skauda, cia ne 156 ir ne 156, pakaba remontuojasi tikrai neskausmingai ir paprastai.
Papildaant defektu sarasa:
Duslintuvo paskutinis bakelis nukrites, lygiai toj pacioj vietoj, kaip ir paskutiniojoj is ex buvo nukrite, matyt, seficine vieta bakelio pametimas. Dabar garsas lyg su sportiniu bakeliu, burzgia graziai ir nepeedaug garsiai. Jei kas nores "sportinio" 146 garso, neislaudaukit brangiems bakeliams ir ismetimo sistemos perdarymams, kas nera taip paprasta siame modelyje, tiesiog pjaukit lauk galini bakeli ir dekit vietoj jo vamzdi!
Uzia ratu guoliai, del duslintuvo ir stipraus uzimo gale, nelabai suprantu kiek tu guoliu uzia, vienas, du, gal trys...
Elektronika, variklis viskas lyg ir tvarkoje, trauka labai gera.
Kebulas ir salonas tikrai neblogi, tokie, butent tokie, kokie matosi :)
Pamaciau sia masina pries pora menesiu, pas padangu montuotojus, iskarto uzkliuvo odinis salonas, paziurejau, pafotkinau, kita diena ziuriu prie musu servise stovi, kilo noras pasiulyti ja nupirkti. Noras nebuvo ispildytas. Po poros menesiu, sako man sefas, nupirkau 146, sakau, uz kiek parduosi, tas numyke, kad nezino. Sekancia savaite, jau kitam sefui sakau, kiek nori uz 146, o jis man pasiulo kaina, kuri man labai tinka ir stai 146 jau reikiamoj vietoj :)
Dar turiu siek tiek uzsilikusiu detaliu nuo pirmosios 146, tad kai ka ir nuo jos pritaikysiu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2014-02-01 21:13 »
Dalys daugmaz supirktos, darbai prasideda. Nusivyles orginaliom ir neorginaliom dalim, sikart nusprendziau isbandyti daugumos taip isgirta restauracija, taigi svirtys, stab. ivores, bus restauruojama pas Renata. Toliau keiciama viskas, kas turi didesniu-mazesniu trukumu:
Galiniai stabdziu diskai+kaladeles,
Spyruokles+amortizatoriai is 500 limited,
Zibintas+posukis,
Galinis duslintuvo bakelis,
Priekinis traversas,
Rankinio trosai,
Posparnis,
Ratu guoliai,
Grazinama oro filtro deze, bei kitos smulkmenos.
Sedynes, del odos keliamo diskomforto taps sildomos.
Anksciau ar veliau bus uzdeti slenksciai nuo 500 limited.
Planuojama toji brangi, bet tokiam masinos auksciui ziemomis tiesiog butina, plienine dugno apsauga.
Tuo paciu bus sutvarkyti visi didesni kebulo defektai, bei atlikta antikorozine. Pradziai tiek, veliau ziuresim.
Variklis, vienu prisedimu nuriedejus 550-600km laikant 3000 ir daugiau rpm (+apie 1000km misriu rezimu anksciau) suvartojo max 100-200ml tepalo, taigi juo 100% patenkintas ir ten nieko daryti kolkas nepanasu, jog deretu. Apart vienos smulkmenos, variatoriaus, kuris pasikeis su artimiausiu dirzu keitimu.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-02-01 21:18 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2014-03-10 13:09 »
Darbai baigti, apytiksle darbu samata:

Dazymas, arku krastu, kitu kebulo smulkmenu tvarkymas: 1300 lt

Antikorozine 500 lt Kasper

Remonto darbai (priekine vaziuokle, traversas, amortizatoriai, stabdziai) 750 lt Kasper + Zazas

Devetos dalys (spyruokles, pr zibintas, pr traversas oro filro deze, posparnis, limited slenksciai...) 350-500lt

Naujos dalys (galinai stabdziu diskai TRW+kaladeles, galiniai amortizatoriai Monroe, rankinio trosai, gal rato guolis) 550lt

Duslintuvas, du bakeliai + darbas 220lt, Diezas Vilniuje.

Priekiniu svirciu restauracija Renatas Vilniuje 2 x 240lt

Komforto iranga, priekiniu sedyniu sildymo elementai Wayco 230lt + montavimas (200lt) , bei kampines juosteles persiuvimas (100lt) autosalonas Vilniuje.

Tepalas Castrol 5w40 125lt + filtras mann 25lt.

Paskirstyo dirzo komplektas (skf,ina,dayco) su vandens pompa (dolz) 387lt darbas pacio.

Bendroje sumoje, atmetus tokius dalykus, kaip kelioniu kastai, kuras is vieno remonto tasko i kita (kas sudarytu apie 2500lt), iskaitant tik remonta/kebula/detales, i sia 146 1.6 88kw buvo investuota apie 5500 - 6000lt.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-03-10 13:12 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1526
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2014-03-10 16:07 »
Japona matj! Tikrai reik mylet masiniuka kad tiek investuot.  :alaus:
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2014-03-11 02:18 »
Aš manau, kad tavo šita Alfa turėtų dar ilgai pasilikt pas tave.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa 146 KLIFF
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2014-03-13 22:12 »
Pagal plana, labai labai ilgai :) Kaip matosi suvestinej, labai didele dali sanaudu sudare islaidos techniniams darbams, visa tai turint laiko ir neypatingas salygas buvo galima atlikti paciam, taip sutaupant apie 1000lt. Bet, bet, to laiko nera, norejosi atlikti kiek imanoma max per keleta trumpu savaiciu, ir taip as prie jos beveik savaite nuo ryto iki vakaru tunojau, tvarkant ivaires sulkmenas. Beto 147 jau senokai lauke ant kiemo, o dar darbas, bei kruva kitu reikalu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491