Autorius Tema: Ar aš vienas čia toks su Brera?  (Skaityta 22459 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2014-01-02 15:16 »
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja  ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Labai panašu į „Turiu mašiną A ir ji yra pati geriausia, o visi kas vairuoja B nepsėja taisyti ir šiaip kūtvela pasipūtęs.“.

Forumo cenzūra 10 balų ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Infas

Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2014-01-02 15:23 »
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja  ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2014-01-02 15:50 »
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
Iš tos pačios operos:
su 1.9 JTD 85kw pravažiuota jau truputį daugiau nei 130k km per ~5 metus buvo restauruota turbina, kuri užsilenkė dėl to, kad meistrai po avarijos buvo palikę užlenktą tepalo šlangą ko pasekoje po kelių tūkstančių kilometrų užlinko turba. Daugiau einamosios išlaidos: pagrindinis diržas x3, vandens pompa x2, rolikai, guoliai. Purkštukai, siurbliai - neliesti. Tiesa, kuras tik iš Statoil ir niekur kitur. Tepalai nepigiausi.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2014-01-02 16:09 »
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja  ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
tai puiku, gera alfa, daug kas manau pavydi...vienas pazystamas nusipirko nauja 110kW dyzeliuka uz 100k lt, niekas nesugedo, ir pravaziaves 50k km dabar pardave uz berods 42k lt, kitas nusipiko 13metu benzina uz 3.5k lt 100kW ir nuvaziavo per 3 metus 60k km su tepaluotu paskirstymo dirzu ir niekas nesugedo...vienam valge 7l dyzelio, kitam 11l benzo, kas vaziavo pigiau?...man daug maloniau vaziuoja tas senas benzinas, dauguma aisku rinktusi(jei galetu) ta nauja, gera, "taupu" dyzelini...

Neprisijungęs Infas

Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2014-01-02 16:14 »
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja  ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
tai puiku, gera alfa, daug kas manau pavydi...vienas pazystamas nusipirko nauja 110kW dyzeliuka uz 100k lt, niekas nesugedo, ir pravaziaves 50k km dabar pardave uz berods 42k lt, kitas nusipiko 13metu benzina uz 3.5k lt 100kW ir nuvaziavo per 3 metus 60k km su tepaluotu paskirstymo dirzu ir niekas nesugedo...vienam valge 7l dyzelio, kitam 11l benzo, kas vaziavo pigiau?...man daug maloniau vaziuoja tas senas benzinas, dauguma aisku rinktusi(jei galetu) ta nauja, gera, "taupu" dyzelini...
Trečias važiavo trūlu ir dar daugiau sutaupė. Atsiprašau, tačiau negalima lyginti naujo ir seno automobilių.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs moonshine

Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2014-01-02 16:23 »
Chebra, ginčijatės tuščioj vietoj. Nenaujos auto juk loterija - kas suges, kada suges, už kiek litų  suges - tai ir ginčijatės apie loterijas - kuri geriau - ar kur didesnis aukso puodas, ar kur didesnis šansas, ar kur bilietai pigesni  ;D Rinkitės tą, kuri jums asmeniškai labiau patinka - ir viskas  :lol: Svarbiausia pasidomėt ir išvengt tų lievų loterijų, kur kiši sukiši babkes, o laimėjimo nėra visai aneijokio  ;D

O dyzeliukai šiemet mūsų ekipaže naują pravardę gavo - kalmarai  ;D Bo nemažai jų, sprukdami į šonus, priekį, ar šiaip prieš kokį staigesnį manevrą, matyt - klaidindami oponentus - kaip gamtoj - išspjauna didesnį ar mažesnį juodą debesėlį  ;D "Puft" - ir "kalmaras" paspartino lenkimą ir iš antros juostos "dingo" į pirmą, "puft" - o, "kalmaras" priešais irgi ruošiasi lenkt tą fūrą, "puft" - būk atsargesnis, "kalmaras" priešais paspaudė gazą, dabar bus kažikoks manevras...   :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2014-01-02 16:28 »
vazineju su LPG ir LPG gerai, bet ne visur tinka, mazai kam gerai ideda ir retai kada teisingai sureguliuoja  ;D, ar kalbant apie ne ipurskima- reik moket naudot...bet as ne apie tai: permoket 5zenkle suma litais uz nauja masina ir tada "taupyt" ar restauruot turbinas, siurblius, purkstukus uz tai mokant 4zenkles sumas ir "taupyt" ar visur varvint dumint ir smardint laukiant kol subyres ir taupyt, taip mazdaug suprantu dyzelio turejima...
Nu ką žinau... TFU TFU TFU, vasara bus 2 metai, kaip turiu dyzelį, nuvažiuota virš 40 k km - nereikėjo dar nei turbinos, nei siurbio, nei purkštukų remontuot.
tai puiku, gera alfa, daug kas manau pavydi...vienas pazystamas nusipirko nauja 110kW dyzeliuka uz 100k lt, niekas nesugedo, ir pravaziaves 50k km dabar pardave uz berods 42k lt, kitas nusipiko 13metu benzina uz 3.5k lt 100kW ir nuvaziavo per 3 metus 60k km su tepaluotu paskirstymo dirzu ir niekas nesugedo...vienam valge 7l dyzelio, kitam 11l benzo, kas vaziavo pigiau?...man daug maloniau vaziuoja tas senas benzinas, dauguma aisku rinktusi(jei galetu) ta nauja, gera, "taupu" dyzelini...
Trečias važiavo trūlu ir dar daugiau sutaupė. Atsiprašau, tačiau negalima lyginti naujo ir seno automobilių.
sunku nesutikt, bet as butent nuo to ir pradejau, kad man geriau senas geras V6 nei naujas traktorius...ir pigiau...ir butent pateiktas pavizdys iliustruoja kaip as skaicuoju...kuo skiriasi ir kaip pagamintos nauja ir 10-20-30metu masina zinau, dirbu su jom...

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2014-01-03 00:25 »
Nuvaret tema i OT besigincydami, bet manau nuomone vistiek bendra: daug vaziuojant ir nekeliant dideliu reikalavimu, kas savaime gaunasi (daug vaziuojant automobilis tampa darbo priemone, kuri priziurima tiek, kad dirbtu, neblizginama ir nemodinama) visos streles krypsta i dizeliukus, nes siuolaikiniu dizeliu taupumas ir kt. pliusai negincijami. Pries kokius 10 m nors ir megau pakeliaut ir prasukdavau apie 30 tkm, apie dizeli net negalvojau, nes tikrai tai buvo traktoriai, tinkami tik artojams ir vasara, damusti ir luztantys, brangiai priziurimi ir remontuojami, kaip kolega pastebejo - "kalmarai", tdm ir tdi era tik prasidejo ir ju potencialas dar nebuvo aiskus. Tada ir darbinis, ir sekmadieninis auto buvo geras mielas multipoint'as, pakankamai taupus ir galingas, o jei dar dohc :masina: Dabar gi potencialai pasikeite, jau benzinai vejais dizelius, perima ju technologijas :) naudoju peza 307 hdi 1,6 ir man jo visiskai pakanka einamiems reikalams, per 16 men numyniau beveik 100 tkm tik su filtru/tepalu/padangu keitimu kol kas, bet mano 156 TS tebestovi garaze su prapuvusiu dugnu, laukia kol rasiu laiko remontui ir "sekmadieniniams" pasivazinejimams. Ir man tokia ziauri nostalgija tiems vairavimo pojuciams, kad uzmirstu ir selespeed'o gedimus, ir kuro rodykles kritimus. Visdelto tik benzinas sukelia tokius jausmus ir nors retais momentais verta leisti sau pajausti jo trauka "prie redlaino". Visiems linkiu tureti du auto - taupu ir patogu darbini/kasdienini ir, jei norisi, "auto sielai", jei tik yra galimybes.
Suderinti siuos du dalykus sunku, matyt del to ir kyla tokie gincai. Peace
DUCATI 750M!

Neprisijungęs Pavas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 488
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2015-05-05 09:39 »

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: Ar aš vienas čia toks su Brera?
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2015-05-05 09:57 »
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-brera-2-4-l-kupe-coupe-2007-dyzelinas-4211466.html

Atgaivinu temą ! Gal kas nors ką nors žinot apie šitą ? :)

Buvo skelbimuose prieš metus ar pan. Dabar vėl atsirado. Turėjo (turi?) problemų su vairo stiprintuvu, skystis bakelyje "užvirdavo" :)
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)