Autorius Tema: bendrai apie gtv  (Skaityta 15093 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2013-09-12 20:46 »
kiekvienai masinai rekomenduojami tam tikros firmos tepalai.

Yra gan nemaža tema apie tai šitam forume, paieškok, tikrai rasi. Pasiskaitinėk, ten daug prirašyta apie tepalus. Čia vienos nuomonės nėra apie juos. Manau vieningiausia nuomonė, tai, kad jie turi būti kokybiški, o kokybę kiekvienas supranta savaip ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2013-09-12 20:54 »
Naudok Liqui Moly Top Tec4100 5W40 - nesigailesi ;) rekomenduoju.

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2013-09-12 20:58 »
...galine - irgi nebrangi jei nekisi brangiausiu detaliu, tinka ten opel astra salenblokai arba tiesiog "restauruojama", viskas laiko labai gerai ir kainuoja visas galas 200-350lt mazdaug (priklauso ka darysi ir ka desi, deja retas servisas tai sugeba ir tai moka, kiti moka tik keisti naujos dalimis ir imti tukstancius)...

Na čia, jau nepyk, bet perlenkei. Jei turi servisą, kur viską tau padaro nemokamai, ar pats daraisi - tai gal į tiek tilpsi. Nežinau, kas už tokius pinigus imtųsi šitiek darbo: visas svirtis išlupt, o jose dar 16 sailenų pakeist...
Jei restauruosi (kokybiškai), tikrai virš 1000 Lt galinė važiuoklė atsieis. Jei naudosi powerflex, vien tik dalys kainuoja 1000 Lt + siuntimas iš UK + darbas. Jei tekinsi įvores iš poliuretano ruošinio, vėlgi ~1000 Lt. Jei kalbėtume apie naujas dalis (niekur nemačiau, kad kas pardavinėtų kito gamintojo after market svirtis), tai štai kainos iš Autobravos (www.fiatdalys.lt) vien tik už 3 pagrindines svirtis:
2893,90 Lt
689,48 Lt
1000,95 Lt
ir dar viskas x2, nes netvarkysi tik vienos pusės :). ir štai, ką mes gauname:
9168,66 Lt + darbas
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2013-09-12 21:25 »
1 salenbloko restauravimas 30-40lt su darbu, nu tai 16 X 35 = 560lt, plius nuolaida va ir gausis 500lt.

Neprisijungęs moonshine

Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2013-09-12 22:36 »
1 salenbloko restauravimas 30-40lt su darbu, nu tai 16 X 35 = 560lt, plius nuolaida va ir gausis 500lt.
Vanagiux, nu kokį kartą tu gausi baudos - leptelsi, kažką panašaus, kad už 200lt perrestauruoja visą GTV galą - gausi kaip vyras atsakyt už bazarą ir pirmam užsimaniusiam forumiečiui padaryt tai už 200, o ne už 500 "po visų nuolaidų" - gal paskui pagalvosi iki rašydamas ir be reikalo nebebalamūtinsi nesigaudančių  ;D
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2013-09-12 22:46 »
1 salenbloko restauravimas 30-40lt su darbu, nu tai 16 X 35 = 560lt, plius nuolaida va ir gausis 500lt.
Vanagiux, nu kokį kartą tu gausi baudos - leptelsi, kažką panašaus, kad už 200lt perrestauruoja visą GTV galą - gausi kaip vyras atsakyt už bazarą ir pirmam užsimaniusiam forumiečiui padaryt tai už 200, o ne už 500 "po visų nuolaidų" - gal paskui pagalvosi iki rašydamas ir be reikalo nebebalamūtinsi nesigaudančių  ;D

Zodziu paskaiciavau - 14 salenbloku ten gale plius dvi stabilizatoriu gumos, tai grubiai yra taip - galima nemazai ju priderinti pagal pvz. jei norima, kitus galima restauruoti arba is karto visus bandyti restauruoti, 14x30 ~ 400lt, arba kaip sakiau deti priderinus, o tokiu kainos 20-40lt/vnt parduotuveje ir vaziuoti laimingam idejus kokius 500lt i gala, o ne 1000, 1500 ar 9000lt :)

p.s. kai parasai zmogui kad galine pakaba kainuoja nuo 1500 iki 9000lt - tai pasakykit kas pirks tokia masina?
« Paskutinį kartą keitė: 2013-09-12 22:49 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2013-09-13 00:10 »
Teoriškai tavo paskaičiavimai atrodo gražiai, praktiškai sunkiai įmanomi.
Man teko tvarkyt saviškės galą: du meistrai, kurie restauruoja važiuokles ir turi nemažai patirties tame, praleido po pusdienį vartydami katalogus ir su liniuote matuodami esamų pasiūloje gumų dydžius, tačiau taip ir nerado nieko, ką būtų įmanoma priderint, kas normaliai atitiktų ir laikytų dideles apkrovas Gtv gale. Pirmasis, kuris nekartą darė tą patį 166tai Alfai (kurios važiuoklės principas tas pats, bet gumos nuo Gtv skiriasi, be to 166tai kuriai įmanoma tikrai pritaikyti nuo opelio ir kažkurio merso). Padarė iš to, ką rado. Iškart pasakė, kad tikriausiai nelaikys. Atlaikė 200 km, išplyšo. Antrasis bandė ieškot, nusprendėm, kad nieko geriau nei poliuretanas nebus. Jei visgi norėtųsi galą restauruot, tai tik, kai patys restauratoriai lieja gumą, pvz., Renatas. O jo kainos nuo 80 prasideda. Dar pamiršti, jog Gtv ne tik paprasti sailenai, bet ir plaukiojantys. Jie dar brangesni (pas tą patį Renatą, jei gerai pamenu 120 Lt / vnt buvo). Gtv už 30 Lt tai tik nemėgstantis valgyti altruistiškos sielos meistras apsiimtų daryt. Gali sakyti, kad Panevėžyje viskas daug pigiau, bet savikaina išlieka savikaina. Dėl to ir sakau, kad kokybiškas restauravimas kainuos virš tūkstančio, o pigiau gal ir pasidarysi, tačiau ar ilgam?

Alfa ne golfas, neverta tikėtis, jog tokio pakankamai reto automobilio unikalios važiuoklės remontas kainuos grašius. Naujų detalių kainas papostinau, nes tu jas paminėjai kontekste, asmeniškai neįsivaizduoju, kas imtųsi jas pirkti.

P.S. forume rašei, jog savo Spiderio tik priekinę važiuoklę tvarkei (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67787.msg212239#msg212239). Jei tau pasisekė ir galas pas tave jau buvusio savininko buvo sutvarkytas, tai kam kitus klaidint realybės neatitinkančiais skaičiais?
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs moonshine

Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2013-09-13 00:42 »
Zodziu paskaiciavau - 14 salenbloku ten gale plius dvi stabilizatoriu gumos, tai grubiai yra taip - galima nemazai ju priderinti pagal pvz. jei norima, kitus galima restauruoti arba is karto visus bandyti restauruoti, 14x30 ~ 400lt, arba kaip sakiau deti priderinus, o tokiu kainos 20-40lt/vnt parduotuveje ir vaziuoti laimingam idejus kokius 500lt i gala, o ne 1000, 1500 ar 9000lt :)

p.s. kai parasai zmogui kad galine pakaba kainuoja nuo 1500 iki 9000lt - tai pasakykit kas pirks tokia masina?
O mes čia ne GTV iškišinėt susirinkom, kad rūpėtų "kas pirks".   ;D
Į fiatdalys kainas nereikia kreipt dėmesio, o 1500, atkreipk dėmesį, buvo paminėti ne kaip "nuo", o kaip "iki" ir ne už kažką, o už powerflex. Kur restauracija, o kur powerflex - tai du skirtingi dalykai.  ;D Biškiui nuskilus, man visas GTV galas naujai nusipowerflexino už štuką su biškiu kapeikų. Vat čia yra realūs pinigai iš realios kišenės sumokėti už realius dalykus, o ne teoriški paišvedžiojimai.  ;D
P.s. kasper -  :alaus: - nebuvo progos papasakot - bet kol tada nuo tavęs išsiraičiau iki Ukmergės g. - maždaug per kokias pusantros minutės - powerflexas mano antros pusės buvo aprūvintas kaip must-have modas GTV, nors po tavo neatsargios  ;D diagnozės, galvojau, gausiu bent pastabą už šeimyninio biudžeto neoptimalų naudojimą švelniai tariant  :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2013-09-13 14:50 »
Teoriškai tavo paskaičiavimai atrodo gražiai, praktiškai sunkiai įmanomi.
Man teko tvarkyt saviškės galą: du meistrai, kurie restauruoja važiuokles ir turi nemažai patirties tame, praleido po pusdienį vartydami katalogus ir su liniuote matuodami esamų pasiūloje gumų dydžius, tačiau taip ir nerado nieko, ką būtų įmanoma priderint, kas normaliai atitiktų ir laikytų dideles apkrovas Gtv gale. Pirmasis, kuris nekartą darė tą patį 166tai Alfai (kurios važiuoklės principas tas pats, bet gumos nuo Gtv skiriasi, be to 166tai kuriai įmanoma tikrai pritaikyti nuo opelio ir kažkurio merso). Padarė iš to, ką rado. Iškart pasakė, kad tikriausiai nelaikys. Atlaikė 200 km, išplyšo. Antrasis bandė ieškot, nusprendėm, kad nieko geriau nei poliuretanas nebus. Jei visgi norėtųsi galą restauruot, tai tik, kai patys restauratoriai lieja gumą, pvz., Renatas. O jo kainos nuo 80 prasideda. Dar pamiršti, jog Gtv ne tik paprasti sailenai, bet ir plaukiojantys. Jie dar brangesni (pas tą patį Renatą, jei gerai pamenu 120 Lt / vnt buvo). Gtv už 30 Lt tai tik nemėgstantis valgyti altruistiškos sielos meistras apsiimtų daryt. Gali sakyti, kad Panevėžyje viskas daug pigiau, bet savikaina išlieka savikaina. Dėl to ir sakau, kad kokybiškas restauravimas kainuos virš tūkstančio, o pigiau gal ir pasidarysi, tačiau ar ilgam?

Alfa ne golfas, neverta tikėtis, jog tokio pakankamai reto automobilio unikalios važiuoklės remontas kainuos grašius. Naujų detalių kainas papostinau, nes tu jas paminėjai kontekste, asmeniškai neįsivaizduoju, kas imtųsi jas pirkti.

P.S. forume rašei, jog savo Spiderio tik priekinę važiuoklę tvarkei (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67787.msg212239#msg212239). Jei tau pasisekė ir galas pas tave jau buvusio savininko buvo sutvarkytas, tai kam kitus klaidint realybės neatitinkančiais skaičiais?

As turejau GTV pries 7 metus - gala tvarkiau, dejau astros salenblokus plaukiojanciu ir dar kazka tevukas dare.

166 gale eina mercedes mazieji ir bmw didieji salenblokai.

p.s. pas Kasper buvusioje GTV buvo restauruoti salenblokai - gumos ideti, patys su tevuku matem savo akim, tik nz ar visi ar tik pora, kazkaip neuzfiksavau.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-09-13 14:53 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs waidaz0429

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 356
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: bendrai apie gtv
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2013-09-13 22:50 »
2013 pradzioj pas Zaza tris ar tai 4 poras sailentbloku keiciau i powerflex, tai kainavo apie 850 lt, cia su darbu.
AR 155 1.7, juoda, buvo
AR 155 2.5 TD, juoda, buvo
AR GTV 2.0 TS, sidabrine