Na niekada nesi tirkas ka kadanors darysi su auto... Ne o jeigu be bajerio, tai as galvoju, jog 156'os megsta siek tiek "understeer'inti", todel priekines vaziuokles agresyvesnis camberis tai turetu islyginti. Padangu dilimas nera toks svarbus, jeigu nereikia kas diena pravaziuoti po 100 km... Sukibimas su asfaltu manau daugiau turi reiksmes.
Tiek apatiniai, tiek virsutinis stabilizatoriai yra jau pakeliui. Tie tai, as neabejoju, jog suteiks dziaugsmo ant posukiu.
Aš turėjau omeny tokį apatinį:
http://www.maxaudio.com.my/images/uploads/UR-LA4-293.JPGTas standartinis stabilizatorius (anti-roll bar) ir liks juo, net jei ir storesnį įsidėsi. Žinoma, susidėjęs viską, tikrai pajusi skirtumus didelius.
O vairo bėgiojimas yra dėl padangų pločio greičiausiai. Kokios padangos uždėtos (plotis)?
Pas mane 225 padangėlės ir per vėžes didesnes mašiną gaudau. Dar prieš kelis metus, kai asfalto būklė (ypač greitkelyje Vilnius-Kaunas-Vilnius) buvo geresnė, tai nebūdavo jokių problemų. O paskutiniu metu tiek Vievyje, tiek atkarpoje tarp Žiežmarių ir Rumšiškių yra nemažai vietų, kur tenka stipriau vairą prilaikyt, kad nesumėtytų dėka vėžių. Važiuojant su tėvuko Mitsubishiu, ant kurio sumontuotos 215 padangos tokių bėdų nėr.
Vilniuje, Geležinio vilko g., Laisvės prospekte, Kalvarijų ir Žiermūnų gatvėse nuolat tenka gaudyti irgi. Kitaip sakant, ten kur sunkus transportas važiuoja nuolat ir senas asfaltas - pasiruošk stipriau vairą laikyt.