Autorius Tema: Camber angle 156'ai?  (Skaityta 9913 kartus)

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Camber angle 156'ai?
« Įrašytas: 2013-08-15 18:05 »
1. Turiu klausima tiems, kurie zino. Ar eina nors kiek kanors padaryti, kad ratu isvirtimo (camber'i) kampa pakeisti? Zinau, jog nera Alfai 156'ai tokio montavimo "bolt on" atributikos. Bet gal yra koks kitas variantas. Arba gal kas esat susidure, bande pakeisti?

2. Kitas klausimas butu, koks truputi paastrinto "camber" butu efektas 156?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-08-15 19:07 »
O kokiam tikslui tam daryti? Grynai iš smalsumo klausiu, nes juk ne lenktynėms ruošiamas automobilis, kur išvirtimas reguliuojamas pagal trasą.

Kokios pasėkmės? Man žinoma viena - padangos atitinkamos vietos greičiau dils, priklausomai nuo išvirtimo laipsnio. ;)

Jeigu nori posūkius stabiliau įveikti, geriau iš viršaus ir apačios (na, čia retesnis variantas) stabilizatorius (Strut Bar) susidėt. Va tada tai tikrai pasijaustų posūkiuose viskas.

Nebent, žinoma, ne dėl posūkių tai daroma, o dėl baimės, kad ratai į arkas nelįs, kai dropą padarysi. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-08-15 19:24 »
O kokiam tikslui tam daryti? Grynai iš smalsumo klausiu, nes juk ne lenktynėms ruošiamas automobilis, kur išvirtimas reguliuojamas pagal trasą.

Kokios pasėkmės? Man žinoma viena - padangos atitinkamos vietos greičiau dils, priklausomai nuo išvirtimo laipsnio. ;)

Jeigu nori posūkius stabiliau įveikti, geriau iš viršaus ir apačios (na, čia retesnis variantas) stabilizatorius (Strut Bar) susidėt. Va tada tai tikrai pasijaustų posūkiuose viskas.

Nebent, žinoma, ne dėl posūkių tai daroma, o dėl baimės, kad ratai į arkas nelįs, kai dropą padarysi. ;)

Na niekada nesi tirkas ka kadanors darysi su auto... :) Ne o jeigu be bajerio, tai as galvoju, jog 156'os megsta siek tiek "understeer'inti", todel priekines vaziuokles agresyvesnis camberis tai turetu islyginti. Padangu dilimas nera toks svarbus, jeigu nereikia kas diena pravaziuoti po 100 km... Sukibimas su asfaltu manau daugiau turi reiksmes.
 
 Tiek apatiniai, tiek virsutinis stabilizatoriai yra jau pakeliui. Tie tai, as neabejoju, jog suteiks dziaugsmo ant posukiu.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-08-15 19:37 »
Na niekada nesi tirkas ka kadanors darysi su auto... :) Ne o jeigu be bajerio, tai as galvoju, jog 156'os megsta siek tiek "understeer'inti", todel priekines vaziuokles agresyvesnis camberis tai turetu islyginti. Padangu dilimas nera toks svarbus, jeigu nereikia kas diena pravaziuoti po 100 km... Sukibimas su asfaltu manau daugiau turi reiksmes.
 
 Tiek apatiniai, tiek virsutinis stabilizatoriai yra jau pakeliui. Tie tai, as neabejoju, jog suteiks dziaugsmo ant posukiu.

Aš turėjau omeny tokį apatinį:
http://www.maxaudio.com.my/images/uploads/UR-LA4-293.JPG

Tas standartinis stabilizatorius (anti-roll bar) ir liks juo, net jei ir storesnį įsidėsi. Žinoma, susidėjęs viską, tikrai pajusi skirtumus didelius.

O vairo bėgiojimas yra dėl padangų pločio greičiausiai. Kokios padangos uždėtos (plotis)?

Pas mane 225 padangėlės ir per vėžes didesnes mašiną gaudau. Dar prieš kelis metus, kai asfalto būklė (ypač greitkelyje Vilnius-Kaunas-Vilnius) buvo geresnė, tai nebūdavo jokių problemų. O paskutiniu metu tiek Vievyje, tiek atkarpoje tarp Žiežmarių ir Rumšiškių yra nemažai vietų, kur tenka stipriau vairą prilaikyt, kad nesumėtytų dėka vėžių. Važiuojant su tėvuko Mitsubishiu, ant kurio sumontuotos 215 padangos tokių bėdų nėr.

Vilniuje, Geležinio vilko g., Laisvės prospekte, Kalvarijų ir Žiermūnų gatvėse nuolat tenka gaudyti irgi. Kitaip sakant, ten kur sunkus transportas važiuoja nuolat ir senas asfaltas - pasiruošk stipriau vairą laikyt. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-08-15 19:49 »
Ne tokio dar nebuvau mates http://www.maxaudio.com.my/images/uploads/UR-LA4-293.JPG

Bet kazkur maciau viena dveju tasku skersini panasu balki. Tipo toki http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/omp-Wishbone-Bar::1418.html

Na o camberis tikrai daro stebuklingus dalykus (arba fokusus... cia kaip nustatysi), jeigu tinkamai atreguliuotas. Man teko tureti masina, kuri buvo su zymiai agresyvesniu camberiu nei is gamyklos. Valdymas buvo labai "tikslus".
 As kazkur skaiciau, jog ta 156'os vaziuokles konstrukcija, virsutines traukes, neleidzia reguliuoti isvirtimo. Gal kas paneigs ar pagris?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-08-15 22:50 »
Ne tokio dar nebuvau mates http://www.maxaudio.com.my/images/uploads/UR-LA4-293.JPG

Bet kazkur maciau viena dveju tasku skersini panasu balki. Tipo toki http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/omp-Wishbone-Bar::1418.html

Na o camberis tikrai daro stebuklingus dalykus (arba fokusus... cia kaip nustatysi), jeigu tinkamai atreguliuotas. Man teko tureti masina, kuri buvo su zymiai agresyvesniu camberiu nei is gamyklos. Valdymas buvo labai "tikslus".
 As kazkur skaiciau, jog ta 156'os vaziuokles konstrukcija, virsutines traukes, neleidzia reguliuoti isvirtimo. Gal kas paneigs ar pagris?

Tas dviejų taškų viršuje tvirtinamas.

156-ai išvirtimas nesireguliuoja. Pvz.: BMW neturi viršutinių svirčių - tai ten gali reguliuot, o 156 viršutinės svirtys tvirtinasi stabiliai ir niekur priekio nepaduosi į šonus, nebent ten jau kažką labai labai priburtum. Tas pats ir su 147, bei GT. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-08-16 00:11 »
Pasvajojom ir užteks...


Aš čia matau problemėlę taip sakant  ;D
Asmeniškai apsiribosiu "pod sport" pakaba ir viršutiniu skersiniu, va tik užsidėt reik  :angry:

:alaus:

P.S. dėl išvirtimo, kuo jums trugdo tos viršutinės šakės ? Apatinių šakių sailentų tvirtinimus modifikuot ir viskas, kad šakė apatinė toliau nuo kebulo butų, o gal net rast gatavų  :-\
« Paskutinį kartą keitė: 2013-08-16 00:52 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-08-16 07:58 »
Pasvajojom ir užteks...


Aš čia matau problemėlę taip sakant  ;D
Asmeniškai apsiribosiu "pod sport" pakaba ir viršutiniu skersiniu, va tik užsidėt reik  :angry:

:alaus:

P.S. dėl išvirtimo, kuo jums trugdo tos viršutinės šakės ? Apatinių šakių sailentų tvirtinimus modifikuot ir viskas, kad šakė apatinė toliau nuo kebulo butų, o gal net rast gatavų  :-\


O viespatie, ten du pirstus eina pakist po apacia?  :o Jauciu i gatves su tuo apatiniu vamzdziu bus sunku isvaziuoti. Reikia dar ziureti, kiek bus nuo zemes iki karterio po zeminimo apskritai.  :)

Aha, as irgi galvoju visaip, bet jeigu ten yra belekiek darbo ir investiciju, tai paliksim isvirtima ta pati. As tik galvoju, jog tas virsutinis bumbulas su visom traukem ir panasiai, netures kur dingti... Teisingai, apatine sake galima modifikuoti galbut.

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-08-16 14:29 »
Paskaiciau truputi kituose forumuose ir issiaiskinau, jog virsutinis stabilizatorius ant 156'u (strut bar) yra daugiau ar maziau del isvaizdos. O vat tas apatinis, tai yra ypac efektyvus ant posukiu, ziede (Baltijos prospekte pavyzdziui  :D). Jeigu masina nera ektreemaliai zeminta, tai tas tvirtinimas vos pora centimetru yra zemesnis, nei karteris. Idedu nuotrauka is svedu forumo CAR.

 Liuduks, tu gal kokia cia ektremalia radai su taip zemai montuotu strypu..?

Kokio velnio dvi nuotraukos isikele?  :du:

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Camber angle 156'ai?
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-08-16 14:45 »
idedu linka kur apibudina kaip ir ka daro konkreciai visokie strypai.

http://www.ultraracingindia.com/how_it_works/how_it_works.htm