Autorius Tema: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)  (Skaityta 28544 kartus)

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #70 Įrašytas: 2013-12-04 23:13 »
Nu bet tu ir keistas,tau gi aiskiai parasyta,susisiek su zazu ir viska tau paaiskins,ka ir kaip daryt!!! O cia klausineji tu,kurie vapsie nieko nenutuokia...kazkas kazkur skaite,kazka mate ir vapsi ko reikia ir ko nereikia...
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #71 Įrašytas: 2013-12-04 23:22 »
Nu bet tu ir keistas,tau gi aiskiai parasyta,susisiek su zazu ir viska tau paaiskins,ka ir kaip daryt!!! O cia klausineji tu,kurie vapsie nieko nenutuokia...kazkas kazkur skaite,kazka mate ir vapsi ko reikia ir ko nereikia...

Zazas? Gal koordinates jo galima gauti?  8)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #72 Įrašytas: 2013-12-04 23:33 »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #73 Įrašytas: 2013-12-04 23:55 »
O as vis tiek nesuprantu prasmes investuoti 10-12k lt i 156 JTS, sorry uz sarkazma, bet 12k lt vertes masina + ~12k lt i motora, tai viso ~24k lt, o GTA ir pradeda kainuoti nuo 7000 euru, t.y. tu 24k lt, tai man vistiek nesusieina galai, kam bandyti is 2.0 isgauti 200HP, kad gali uz ta pacia suma nieko nesukdamas galvos tureti 250 HP ir tuo paciu pati patikimiausia benzinini alfa romeo motora, o ne pati skysciausia, plius nerizikuoti, kad sudejus tiek pinigus koks alkuninis velenas neperlus pusiau ir bus tavo pinigeliai i ora paleisti. Tas pats liecia galbut ir ziurint i ateiti - GTA yra ir bus GTA ir tures isliekamaja verte turbut didziausia is visu 156/166 modeliu, kuri bepaimtum, o taviske poros metu kainuos 2000euru su visu tavo upgradu ir daugiau niekas nemokes nei lito. Apmastyk visas galimas rizikas, sumas ir t.t. pries toliau atlikdamas "ejima", kitaip sakant pagalvok ar verta su "troikem", "ketvirkem" ir "seskem" eiti pries "karalius" ir "tuzus" ;)


Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #75 Įrašytas: 2013-12-05 07:52 »
Na, šį kartą vanagiux viską teisingai "padėjo ant stalo"... Reikalas tas, kad investavus koki 10 ar 20k į JTS motorą dar nereiškia, kad jis važiuos be jokių problemų. Tai kam tada investuot? Tam, kad pažiūrėt kaip gražiai garaže stovi?

P.S. Vien jau sudėjus pastarųjų nuorodų kainas į vieną (neaišku ar viso to reikės, kas buvo nurodyta) jau gaunam beveik 6500 eur sumą, taigi pridėjus dar tavo JTS kainą, tarkim 2500 Eur jau turi 9000 eur.

Ar tikrai nerastum gyvos 156 GTA už 9000 Eur?

Autoscout.de rado 58 156 GTA su mechanine dėže variantus. http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&make=6&model=15117&mmvmk0=6&mmvmd0=15117&mmvco=1&version=GTA&fuel=B&pricefrom=1000&cy=B,D,F,I,NL,E,A&gear=M&powerscale=kW&powerfrom=180&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=2&event=pag

Mobile.de gal dar daugiau rastų.

O šiaip tai galim kalbėt ir patarinėt daug, kol neaiškus visų darbų planuojamas biudžetas ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-12-05 08:12 sukūrė Karolis! »
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #76 Įrašytas: 2013-12-05 10:29 »
Nu bet tu ir keistas,tau gi aiskiai parasyta,susisiek su zazu ir viska tau paaiskins,ka ir kaip daryt!!! O cia klausineji tu,kurie vapsie nieko nenutuokia...kazkas kazkur skaite,kazka mate ir vapsi ko reikia ir ko nereikia...
Zazas? Gal koordinates jo galima gauti?  8)
Panašu, kad pagaliau pagavai esmę - forume tau tikrai niekas nieko "nepritiuninguos" ir nieko doro nepatars. Ne todėl, kad forumiečiai blogi (aišku, yra ir blogų  ;D ), o todėl, kad niekada niekas nieko panašaus nėra daręs. Su Zazu susirašinėjant padiskutuot bus gan sunku - jis žmogus užsiėmęs. Reikia tiesiog paimt ir paskambint 8 698 33298. Šiandien trumpai šnektelėjau su juo tavo tema. Išvados tokios - tiuninguot galima, naudos - mažai. Kaip suprantu, tu nenori "padžiaut" savo auto ilgam, kol bus buriamas motoras. Išeitis - pirkt kitą motorą. Man žinomo parduoto dėvėto 2.0 JTS kaina buvo ~600€. Kodėl neužtenka tik galvos, kaip kad rašei? Reikia padaryt pilną variklio tiuningą(+kapitalinį) - indėklai, alkūninis ir t.t. ir t.p. - priešingu atveju padarius tik galvas ir nežinant kokio stovio apačios (užtenka vien "pavargusių" indėklų) ir pabandžius "panaudot" galią, išgautą patiuninus galvas, anksčiau ar vėliau išlys švaistikliai. Čia 100%. Toliau. Reikia velenėlių. Vienintelis tinkamas variantas Colombo&Bariani - ~700€, info apie juos čia, kainos - čia. Toliau programos. Yra jau pradirbtas variantas italams (patys naudojome lenktynėse, kol neturėjom programuojamo kompo) - Squadra Tuning, kaina ~300€, info apie juos čia, arba www.galingas.lt - kaina bus panaši. Toliau krūva standartinių detalių ir darbai. Zazas sakė, kad į 10000Lt tilptų sunkiai (čia įskaitant viską - valikus, programavimą, dalis, darbus) - reikia skaičiuoti. Vienžo - pasuk jam ir pats pasitarsi.
Iš tikrųjų temą reikėjo pradėt nuo to - tu galios nori kasdieniniam naudojimui ar turėti auto laisvalaikio pasismaginimams? Žinant atsakymą į šį klausimą galėčiau išdėstyt kitą planą  8)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-12-05 13:55 sukūrė Zhalias »
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #77 Įrašytas: 2013-12-05 14:24 »
Taip, butinai pasuksiu jam.

Masina man laisvalaikiui na ir siaip palekti kur... :) Kiekviena diena niekur nevaziuoju. Neimanoma tiesiog mano mieste. Savaitgaliais ir taip aplenkiant miesta dazniausiai :). Noresiu jauciu siemet/2014 sezona gal ir i koki susitikima nulekt ir palakstyti. Uzkrete tikrai mane 156'os :). Todel manau, jog truksta jegos ir pasitikejimo varikliu... Siaip esu nerealiai patenkintas masina, todel keisti i kita modeli nesinori tikrai. Fantastiska vaziuokle! I standartine V6 arba GTA isokti dabar man butu tikrai ne "upgrade'as", bent jau toks jausmas. Prasau, tiktai nelyginkim. Cia mano nuomone. Be to kita nusipirkes niekada nezinai jos stovio... Ir tuomet viska is naujo vel turi pereiti.

Daug "investuoti" nesinori i 10 metu auto irgi... (siaip as nevadinu tokiu dalyku investicijom). Biudzetas, na sunku pasakyti. Turbut uzdeti 10k litu ribas ir ziureti ka galima gauti :). Tokiems bajeriams reikia jau atsideti ir "buferiui"  ;D... ir tai gali buti "liesas" rezultatas. Na galvoju as. Tureciau 200 hk, buciau atrodo labai patenkintas dabar :)

Tu teisus, Zhalias, del bendro variklio stovio gerinimo. Jeigu jau imti galva, tai keisti visus silpnuosius taskus tuo paciu. Ta as suprantu, ypac indeklus, ziedus ir panasiai.

Del standartiniu chipavimu, as esu siek tiek skeptiskas. Niekada neatstos individualiai pritaikytas chip'as (ant stendo) standartiniu is Squadra ar kitu gamintoju. Nes jeigu kazkoki parametra pakeiti, kad ir oro filtra su duslintuvu, tai variklio dinamika pasikeicia ir tuo paciu turi buti pritaikytas naujas optimalus reguliatorius, jeigu sistema nera adaptuojanti/feedback, kaip pvz civinko ar panasiai, kuria galima kalibruoti vaziuojant. Tai ypatingai butina padaryti, pakeitus velenelius, norint isgauti ju pilna teikiama nauda.

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #78 Įrašytas: 2013-12-05 19:16 »
Tavo vietoje aš daryčiau taip:
1 variantas (brangesnis). Nusipirkčiau gero stovio 156 GTA ~5000€, persidėčiau visą pakabą iš dabar turimos Alfikės, GTA pakabą permesčiau į senąją ir ją parduočiau už ~2000€. Visi darbai, diržai, tepalai + smulkmenos ~600€. Investuotum ~3500€, bet GTA išliekamoji vertė būtų nesulyginimai didesnė, kai tuo tarpu 156 JTS, nežiūrint į visus įdėtus pinigus, nuvertės kaip ir eilinė 156. Daugiau jokio galios didinimo GTA tikrai nereikėtų - pats važinėjau su V6 3.2 motoru, tad žinau, o ne manau  8)
2 variantas (pigesnis). Nusipirkčiau 156 V6 2.5 su geru kėbulu, pvz kad ir šitą. Kaina su parvežimu ~2500€, įdėčiau V6 3.2 motorą ~1000€, persidėčiau visą pakabą iš dabar turimos Alfikės, V6 2.5 pakabą permesčiau į senąją ir ją parduočiau už ~2000€. Visi darbai, diržai, tepalai + smulkmenos ~800€. Net saloną galima persidėt iš JTS, jei jis labai mielas. Investuotum ~2500€ ir po standartinio auto išvaizda turėtum paslėptą žvėrį.
Manau, su Steponu galėtume lengvai atlikti tokį manevrą pradedant auto nupirkimu, baigiant motoro ir pakabos keitimu. Beje, Steponas dirba šalia Zazo, tad dar vienas privalumas.
Asmeniškai aš niekada nekiščiau nagų į JTS tobulinimą, nes pats motoras netobulas - jis jau gamykliškai paspaustas "ant ribos". Padidinti galią gal ir ne problema, bet tam, kad jis tą galią laikytų, reikia sukišti neprotingai didelę krūvą pinigų...
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #79 Įrašytas: 2013-12-05 19:38 »
Aš manau, kad temos autoriaus viena iš priežasčių kodėl norima daryti upgrade iš to, kas dabar stovi garaže yra ta, kad mašina yra FL, kas turbūt geriau atrodo, negu ne FL, o  GTA su FL kiek žinau nebuvo. Plius į tą, kuri dabar stovi garaže jau investuota kažkokia suma pinigo (kiek žinau stabdžiai daryti ir dar kažkas)... O bet tačiau visą tą, kas jau investuota į garažinę galima perinvestuoti į "naująją" netgi tam pačiam garaže ar netgi ant kiemo per dieną, nes jau žinoma kas nuo ko prasideda... Aš palaikau Zhalio variantus. Paprasčiausias kaip aš matau būtų jamt stock GTA 156 ir perkelt visą gėrį iš garažo į naują žaislą. Vien jau dėl išliekamosios vertės ir "egzotikos" ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"