Autorius Tema: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)  (Skaityta 16642 kartus)

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-08-05 22:35 »
Si auto turiu jau du metai, bet tik dabar nusprendziau atsidaryti vieta Alfa klubo garaze...    :D, nes jauciu, jog kazkoki uzkrata jau esu pasigaves ir taip lengvai is ”AR world” neislysiu. Taigi pristatau paprasta alfute, kuri greiciausiai tarnaus man dar pora metu, nemusant jokiu trasos rekordu ar panasiai. Tam reikalui yra kitu projektu, kuriuos svajojiu pabandyti ir igyvendinti ateityje...  8)

Duomenys:
-   2.0 JTS bendzinas, kuris pagal gamintoja turetu tureti 165 arklio jegas, bet greiciausiai keletas is ju yra issilakste...
-   Mechanine penkiu laipsniu deze
-   Rida siuo metu 110.000 km.
-   Zodziu standartine...

Artimiausi planai su siuo automobiliu:
1.   Nuplauti ir nupoliruoti... (arba sitas punktas turbut paskutinis)
2.    Pakeisti dirzeli su visais aplinkiniais mechanizmais susijusiais su juo (Completed)
3.   Pakeisti duslintuva I kazkoki maziau rudyjanti…   ;D (Completed)
4.   Palengvinti alsavima, pakeiciant oro padavimo filtra ir latakus. (gal koks arklys sugris arba bent jau balsas pageres...)  (Completed)
5.   Panaikinti 4x4 stovesena, nuleidziant kelis centimetrus ir pakeiciant amortizatorius ir spyruokles i labiau ”spalvotas” (Completed)
6.   Pakeisti visas bent jau priekineje vaziuokleje gumas i powerflex. Cypia, girgzda lyg pensininke per visus nelygumus. (Completed)
7.   Pakeisti tepala greicio dezeje (Completed)
8.   Pakeisti termostata su ausinimo skysciu (Completed)
9.   Pakeisti stabdziu skysti, kad pedalas siek tiek ”sustangretu”...
10.   Pakeisti tepalus (Completed)
11.    Pakeisti variklio apsauga ir varztelius.

Tai va, keleta is situ isvardintu punktu esu numates atlikti artimiausiu metu, kitiems teks kantriai laukti savo eiles...
« Paskutinį kartą keitė: 2013-09-26 21:22 sukūrė Stradale »

Neprisijungęs alfagta

Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-08-05 23:10 »
ikelk saviškės foto. kaip sukas JTS varikliukas, daug kas i juos neigemai žiuri...
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-08-05 23:33 »
ikelk saviškės foto. kaip sukas JTS varikliukas, daug kas i juos neigemai žiuri...

Turi galvoje nufilmuoti variklio darba? Ar nebus per didelis failas tik, nes maciau jog 600kb galima tik uzlaudinti per zinute? Siaip galeciau nufilmuoti.

Idomu kodel neigiamai ziuri? Vienintelis dalykas kas galbut yra labai svarbu siam varikliui, jog jis tepalus megsta jau is prigimties ir patikrinti ju lygi reikia beveik su kiekvienu bako uzpilimu. Nes kitu atveju labai rimti nemalonumai prasideda. Paskui reikia, kaip ir kiekviena varikli, pasildyti uzvedus nors pora minuciu ir nespausti iki 7000rpm pirmas 15 minuciu, bent jau...
 Na o siaip, as ja droziu kaip turi buti ir labai trumpais deja atstumais. Vos po 20 km per vaziavima, kas yra prastai bet kokiam varikliui. Todel tepalus keiciu kiekvienais metais be isimties (nesvarbu jog pravaziuoju mazdaug 6000 km).
 Na kol kas dar laiko...  ???
Siaip sutinku, jog variklis galetu buti geresnis. Bet man visai patinka jo charakteris  ;D

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-08-06 11:34 »
Tai va, sia savaite galvoju uzsakyti situos patobulinimus:

http://www.larkspeed.com/index.pl?p=SSK88&a=i Zinau, jog iseinantis modelis, bet man atrodo bus geresni nei originalus siuo metu pas mane… Na nebent kasnors is jusu gerai zino sita “set up’a” ir absoliuciai nerekomenduoja.

Toliau is tos pacios parduotuves butu http://www.larkspeed.com/index.pl?p=336690502TWR&a=i . Kiek skaiciau, tai atsiliepimai apie juos yra neblogi. Esme tame, jog siuo metu turiu paprasta sportini filtra isvedes, bet jis yra labia arti radijatoriaus ir greiciausiai siurbia karsta ora. Nekokia kombinacija… be to oro srauto matuokli veda is proto.

Na ir sita duslintuva http://www.larkspeed.com/index.pl?p=SUP753106T&a=i , nes dabartinis labiau i durslioka panasus ir duju ismetimo srauta greiciausiai tikrai nepagerina. Garsas gali siek tiek ”paskardeti”, bet ne per daugiausia, nes reikia jog musu mazyle kartais gale galetu ir uzmigti...

Jeigu kas nors turite geresniu pasiulymu arba nusiskundimu siais komponentais, tai prasom pranesti dabar arba niekad...  ;D

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-08-06 11:52 »
Tai va, sia savaite galvoju uzsakyti situos patobulinimus:

http://www.larkspeed.com/index.pl?p=SSK88&a=i Zinau, jog iseinantis modelis, bet man atrodo bus geresni nei originalus siuo metu pas mane… Na nebent kasnors is jusu gerai zino sita “set up’a” ir absoliuciai nerekomenduoja.

Toliau is tos pacios parduotuves butu http://www.larkspeed.com/index.pl?p=336690502TWR&a=i . Kiek skaiciau, tai atsiliepimai apie juos yra neblogi. Esme tame, jog siuo metu turiu paprasta sportini filtra isvedes, bet jis yra labia arti radijatoriaus ir greiciausiai siurbia karsta ora. Nekokia kombinacija… be to oro srauto matuokli veda is proto.

Na ir sita duslintuva http://www.larkspeed.com/index.pl?p=SUP753106T&a=i , nes dabartinis labiau i durslioka panasus ir duju ismetimo srauta greiciausiai tikrai nepagerina. Garsas gali siek tiek ”paskardeti”, bet ne per daugiausia, nes reikia jog musu mazyle kartais gale galetu ir uzmigti...

Jeigu kas nors turite geresniu pasiulymu arba nusiskundimu siais komponentais, tai prasom pranesti dabar arba niekad...  ;D

Pirmiausiai, tai TS ir JTS varikliai neturi kuro filtro.

Nedėk sportinio filtro, jeigu jis yra tepamas - apsineša MAF'as nuo to tepaliuko, todėl ir grybauja tau nuolat. Dėk plaunamą, bet netepamą. Iš patirties sakau. Geriausiai dėti filtrą į standartinę dėžę, bet sportinį plaunamą (netepamą). Tada ir oro paėmimas užtikrintas, ir nuo balų didesnių apsaugo liūčių metu ir karšto oro neima iš aplinkos.

Nežinau kaip JTS, neteko iki šiol normaliai susidurti su tokiu akis į akį, bet bent jau mano TS, tai nors ir ant šalto paspaudus normaliai nieko nevalgo iš tepalų pusės. Ne kartą myniau iki 6000-6500rpm vos kelios minutės po užvedimo ir nieko. Nereik dapilinėt tepalų nuo pat Zazo variklio sutvarkymo prieš beveik 6 metus, nors per tą laiką nuvažiuota beveik 230000 km. Spėju, kad JTS tepaliukus valgo dėl ypač plonų žiedų, kurie dažnai pakiša koją normaliam beservisiniam variklio naudojimui. 8)

P.S. Video galima įkelti naudojant Youtube ar Vimeo.

P.P.S. Kur ratlankius tokius radai? Nu nesvietiškai gražūs... :D
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-08-06 12:33 »

Pirmiausiai, tai TS ir JTS varikliai neturi kuro filtro.

Nedėk sportinio filtro, jeigu jis yra tepamas - apsineša MAF'as nuo to tepaliuko, todėl ir grybauja tau nuolat. Dėk plaunamą, bet netepamą. Iš patirties sakau. Geriausiai dėti filtrą į standartinę dėžę, bet sportinį plaunamą (netepamą). Tada ir oro paėmimas užtikrintas, ir nuo balų didesnių apsaugo liūčių metu ir karšto oro neima iš aplinkos.

Nežinau kaip JTS, neteko iki šiol normaliai susidurti su tokiu akis į akį, bet bent jau mano TS, tai nors ir ant šalto paspaudus normaliai nieko nevalgo iš tepalų pusės. Ne kartą myniau iki 6000-6500rpm vos kelios minutės po užvedimo ir nieko. Nereik dapilinėt tepalų nuo pat Zazo variklio sutvarkymo prieš beveik 6 metus, nors per tą laiką nuvažiuota beveik 230000 km. Spėju, kad JTS tepaliukus valgo dėl ypač plonų žiedų, kurie dažnai pakiša koją normaliam beservisiniam variklio naudojimui. 8)

P.S. Video galima įkelti naudojant Youtube ar Vimeo.

P.P.S. Kur ratlankius tokius radai? Nu nesvietiškai gražūs... :D

Originalia filtro deze jauciu bus sunku sugrazinti, nes nevisai sklandziai ismontavimas vyko… Ir buvo panaudota jega, kuri procesa pakreipe i nevisai reversini. Zodziu su sportiniais filtrais reiks zaist. Sitas ”typhoon kit’as” nezinau ar plaunamas ar tepamas. Itariu, jog plaunamas…

Del tepalo suvartojimo, tai JTS yra uzsirekomendaves mazdaug 0.5 litro vidutiniskai 1000 km jau is gamyklos… Is pradziu as irgi galvojau, jog cia kazkas nenormaliai, bet truputi pasikonsultaves issiaiskinau, jog tai visai normaliai. Siaip nerekomenduoju per daug sito variklio. Manau Busso v6 butu buve daug geriau, bet vat susigundziau pasiulymu is Alfa atstovybes ir paemiau tuo metu normaliai namu darbu neatlikes… Dabar labai nepergyvenu, nes valdymas (kad ir su 4x4 outfit’u) yra labai malonus, o jegos kaip ir normaliai (truksta jos visada).

Ratus pirkau Autobravoj Vilniuje. Giminaiciai, kurie nupirko, sake jog jie nurenge Alfa GT ale “sportine” salone. Tai va, nezinau kuria ten ta “sportine” ant kaladziu paliko, bet Autobrava Vilniuje nevisai zino tokius dalykus, kaip rotacija, nes visu keturiu ratu rotacijos kryptis buvo i ta pacia puse…

Del youtube ir panasiai, nesu labai viesumos gerbejas, todel neturiu “veidelio knygeles” ir panasiai… Ziuresiu, gal i koki dropbox map’a ikelsiu ir atsiusiu.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-08-06 12:48 »
Originalia filtro deze jauciu bus sunku sugrazinti, nes nevisai sklandziai ismontavimas vyko… Ir buvo panaudota jega, kuri procesa pakreipe i nevisai reversini. Zodziu su sportiniais filtrais reiks zaist. Sitas ”typhoon kit’as” nezinau ar plaunamas ar tepamas. Itariu, jog plaunamas…

Del tepalo suvartojimo, tai JTS yra uzsirekomendaves mazdaug 0.5 litro vidutiniskai 1000 km jau is gamyklos… Is pradziu as irgi galvojau, jog cia kazkas nenormaliai, bet truputi pasikonsultaves issiaiskinau, jog tai visai normaliai. Siaip nerekomenduoju per daug sito variklio. Manau Busso v6 butu buve daug geriau, bet vat susigundziau pasiulymu is Alfa atstovybes ir paemiau tuo metu normaliai namu darbu neatlikes… Dabar labai nepergyvenu, nes valdymas (kad ir su 4x4 outfit’u) yra labai malonus, o jegos kaip ir normaliai (truksta jos visada).

Ratus pirkau Autobravoj Vilniuje. Giminaiciai, kurie nupirko, sake jog jie nurenge Alfa GT ale “sportine” salone. Tai va, nezinau kuria ten ta “sportine” ant kaladziu paliko, bet Autobrava Vilniuje nevisai zino tokius dalykus, kaip rotacija, nes visu keturiu ratu rotacijos kryptis buvo i ta pacia puse…

Del youtube ir panasiai, nesu labai viesumos gerbejas, todel neturiu “veidelio knygeles” ir panasiai… Ziuresiu, gal i koki dropbox map’a ikelsiu ir atsiusiu.


95 proc. pačių populiariausių filtrų yra plaunami ir tepami. Netepamą gan sunku surast. Gali pabandyti parašyt ar paskambinti į trt-shop.eu (Tanagra Racing Team). Gal ką konkretaus pasiūlys.

Dėl tepalų tą pats sakoma ir apie TS, bet Zazas padarė, kad nebevalgytų. Nežinau ką jis ten pridirbo, bet pridirbo gerai.. :D

Panašius ratus mačiau ant GT vienos prieš gerus metus kokius, kurią pardavinėjo Autoprizmė. Esmė, kad jie man labai gražūs, nes šiek tiek panašūs į standartinius Ferrari F430. :D

Youtube galima užžymėti, kad peržiūra galima tik įdėjus ar nusiuntus konkrečią peržiūros nuorodą. Taigi, jeigu tą funkciją padarysi ir įdėsi čia, tai čia peržiūrėt galima bus, o per Youtube paiešką to niekas neras. 8)

P.S. jeigu nori, kad dar stabiliau stovėtų ant kelio ir posūkiuose, tai užsisakyk sportinius Eibach stabilizatorius priekiui ir galui, bei viršutinį stabilizatorių ties amortikų tvirtinimai (Strut Bar angliškai). Tiesa, tai nepigi investicija bus, o viršutinį stabilizatorių pasidaryti ir pačiam įmanoma. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs moonshine

Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-08-06 12:53 »
Ratai ant GT Cloverleaf modifikacijos ėjo, gal dar ant kokių
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-08-06 12:57 »
Originalia filtro deze jauciu bus sunku sugrazinti, nes nevisai sklandziai ismontavimas vyko… Ir buvo panaudota jega, kuri procesa pakreipe i nevisai reversini. Zodziu su sportiniais filtrais reiks zaist. Sitas ”typhoon kit’as” nezinau ar plaunamas ar tepamas. Itariu, jog plaunamas…

Del tepalo suvartojimo, tai JTS yra uzsirekomendaves mazdaug 0.5 litro vidutiniskai 1000 km jau is gamyklos… Is pradziu as irgi galvojau, jog cia kazkas nenormaliai, bet truputi pasikonsultaves issiaiskinau, jog tai visai normaliai. Siaip nerekomenduoju per daug sito variklio. Manau Busso v6 butu buve daug geriau, bet vat susigundziau pasiulymu is Alfa atstovybes ir paemiau tuo metu normaliai namu darbu neatlikes… Dabar labai nepergyvenu, nes valdymas (kad ir su 4x4 outfit’u) yra labai malonus, o jegos kaip ir normaliai (truksta jos visada).

Ratus pirkau Autobravoj Vilniuje. Giminaiciai, kurie nupirko, sake jog jie nurenge Alfa GT ale “sportine” salone. Tai va, nezinau kuria ten ta “sportine” ant kaladziu paliko, bet Autobrava Vilniuje nevisai zino tokius dalykus, kaip rotacija, nes visu keturiu ratu rotacijos kryptis buvo i ta pacia puse…

Del youtube ir panasiai, nesu labai viesumos gerbejas, todel neturiu “veidelio knygeles” ir panasiai… Ziuresiu, gal i koki dropbox map’a ikelsiu ir atsiusiu.


95 proc. pačių populiariausių filtrų yra plaunami ir tepami. Netepamą gan sunku surast. Gali pabandyti parašyt ar paskambinti į trt-shop.eu (Tanagra Racing Team). Gal ką konkretaus pasiūlys.

Dėl tepalų tą pats sakoma ir apie TS, bet Zazas padarė, kad nebevalgytų. Nežinau ką jis ten pridirbo, bet pridirbo gerai.. :D

Panašius ratus mačiau ant GT vienos prieš gerus metus kokius, kurią pardavinėjo Autoprizmė. Esmė, kad jie man labai gražūs, nes šiek tiek panašūs į standartinius Ferrari F430. :D

Youtube galima užžymėti, kad peržiūra galima tik įdėjus ar nusiuntus konkrečią peržiūros nuorodą. Taigi, jeigu tą funkciją padarysi ir įdėsi čia, tai čia peržiūrėt galima bus, o per Youtube paiešką to niekas neras. 8)

P.S. jeigu nori, kad dar stabiliau stovėtų ant kelio ir posūkiuose, tai užsisakyk sportinius Eibach stabilizatorius priekiui ir galui, bei viršutinį stabilizatorių ties amortikų tvirtinimai (Strut Bar angliškai). Tiesa, tai nepigi investicija bus, o viršutinį stabilizatorių pasidaryti ir pačiam įmanoma. ;)

Blemba tu gal ir teisus, gal ir is Autoprizmes... (atleiskit Autobrava  :alaus:) Pries daugiau kaip metus man nupirko, todel gali buti jog tuos pacius tu matei.

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-08-06 13:10 »
Taigi atrase Larkspeed per dvi valandas. Stai kaip veikiantis verslas turi dirbti! Deja, amortikai jau isparduoti, o mano pasirinktas supersprint duslintuvas man netinka nuo 2.5 litro 156’os. Taip bent jau man jie parase. Aisku, pasiule butent JTS’ui pritaikyta uz 357£... truputuka riebokai sakyciau. Gal tada ragazzon reikia ziureti is kokios gazzellaracing.com . Bet pastarieji garseja garsesniu garsu  :o .

Del amortiku taip pat gal tada siustis toki ne-brand’a : http://www.gazzellaracing.com/product.php?productid=18224&cat=1954&page=1

Esme tame, jog noriu grazesnes laikysenos ir stabilumo, bet i ziedus su ja greiciausiai nelysiu. Zodziu, sioki toki komforta butu gerai islaikyti. Ka manot?