Taip, butinai pasuksiu jam.
Masina man laisvalaikiui na ir siaip palekti kur...
Kiekviena diena niekur nevaziuoju. Neimanoma tiesiog mano mieste. Savaitgaliais ir taip aplenkiant miesta dazniausiai
. Noresiu jauciu siemet/2014 sezona gal ir i koki susitikima nulekt ir palakstyti. Uzkrete tikrai mane 156'os
. Todel manau, jog truksta jegos ir pasitikejimo varikliu... Siaip esu nerealiai patenkintas masina, todel keisti i kita modeli nesinori tikrai. Fantastiska vaziuokle! I standartine V6 arba GTA isokti dabar man butu tikrai ne "upgrade'as", bent jau toks jausmas. Prasau, tiktai nelyginkim. Cia mano nuomone. Be to kita nusipirkes niekada nezinai jos stovio... Ir tuomet viska is naujo vel turi pereiti.
Daug "investuoti" nesinori i 10 metu auto irgi... (siaip as nevadinu tokiu dalyku investicijom). Biudzetas, na sunku pasakyti. Turbut uzdeti 10k litu ribas ir ziureti ka galima gauti
. Tokiems bajeriams reikia jau atsideti ir "buferiui"
... ir tai gali buti "liesas" rezultatas. Na galvoju as. Tureciau 200 hk, buciau atrodo labai patenkintas dabar
Tu teisus, Zhalias, del bendro variklio stovio gerinimo. Jeigu jau imti galva, tai keisti visus silpnuosius taskus tuo paciu. Ta as suprantu, ypac indeklus, ziedus ir panasiai.
Del standartiniu chipavimu, as esu siek tiek skeptiskas. Niekada neatstos individualiai pritaikytas chip'as (ant stendo) standartiniu is Squadra ar kitu gamintoju. Nes jeigu kazkoki parametra pakeiti, kad ir oro filtra su duslintuvu, tai variklio dinamika pasikeicia ir tuo paciu turi buti pritaikytas naujas optimalus reguliatorius, jeigu sistema nera adaptuojanti/feedback, kaip pvz civinko ar panasiai, kuria galima kalibruoti vaziuojant. Tai ypatingai butina padaryti, pakeitus velenelius, norint isgauti ju pilna teikiama nauda.