Autorius Tema: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)  (Skaityta 16645 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2013-12-04 14:19 »
Jei jau grezti JTS tai didink variklio turi bent iki 2.2, dek kaltinius stumoklius, svaistiklius, indeklus, alkunini lengvink, uzkabink turbina kuri "pustu" bent 1,3 bar, del veleneliu sportinius, kas be ko galvos portinimas, kuro purkstukai, siurblys, ECU ir kas be ko visos smulkmenos - silikonines slangos, oro filtras, ismetimas, sportinis, platintas kolektorius na ir viska gali vainikuoti su NOS sistema, va tada vaziuosi ir jausis kad vaziuoji su 2.0 JTS :) o jei to nenori daryti - parduok turima maisna, pirk 156 GTA su 3.2 V6, ten labai minimaliai investaves gali gauti papildomu kW, be jokiu turbo ir "neriboto" tarnavimo motora.

O siaip tobulinimui nera ribu - pvz. 1986 m., BMW is 1.5l motoro, 4 cilindru isspaude 1500 ag ir tai buvo pats galingiausias F-1 motoras per visa istorija. ;)

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2013-12-04 14:36 »

O siaip tobulinimui nera ribu - pvz. 1986 m., BMW is 1.5l motoro, 4 cilindru isspaude 1500 ag ir tai buvo pats galingiausias F-1 motoras per visa istorija. ;)
Nu ir pvz ;D jau tikrai niekada neskaičiuoju svetimų finansų, tačiau tokiam tobulinimui yra tam tikra riba ir ji vadinasi Litai ;D
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2013-12-04 14:44 »

O siaip tobulinimui nera ribu - pvz. 1986 m., BMW is 1.5l motoro, 4 cilindru isspaude 1500 ag ir tai buvo pats galingiausias F-1 motoras per visa istorija. ;)
Nu ir pvz ;D jau tikrai niekada neskaičiuoju svetimų finansų, tačiau tokiam tobulinimui yra tam tikra riba ir ji vadinasi Litai ;D

Jei zmogus uzsigeide kazka spausti is JTS - tai jau parodo kad jis turi pinigu ir nezino kur juos geriau investuoti, t.y. i koki varikli :) ir nesakau kad reikia spausti ten 1000ag, manau butu teigiamas ivertinimas jei is 165 AG, tas variklis pasiektu bent 250-280 AG :) o tas 1.5 1500ag turetu buti kaip autoritetas is srities "ka galima pasiekti is 1l darbinio turio" :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-12-04 14:49 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2013-12-04 15:05 »
Investavus N pinigų sumą į vanagiuko išvardintus "bajeriukus", prie tos Alfos reikės dar vienos Alfos, kad važinėtum kasdieną, o aną garaže laikytum laukdamas kokio track day ar pan.

Realiausias ir mano galva turbūt pigiausias variantas - 156 GTA.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1409
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2013-12-04 15:19 »
Jei jau grezti JTS tai didink variklio turi bent iki 2.2, dek kaltinius stumoklius, svaistiklius, indeklus, alkunini lengvink, uzkabink turbina kuri "pustu" bent 1,3 bar, del veleneliu sportinius, kas be ko galvos portinimas, kuro purkstukai, siurblys, ECU ir kas be ko visos smulkmenos - silikonines slangos, oro filtras, ismetimas, sportinis, platintas kolektorius na ir viska gali vainikuoti su NOS sistema, va tada vaziuosi ir jausis kad vaziuoji su 2.0 JTS :) o jei to nenori daryti - parduok turima maisna, pirk 156 GTA su 3.2 V6, ten labai minimaliai investaves gali gauti papildomu kW, be jokiu turbo ir "neriboto" tarnavimo motora.
O siaip tobulinimui nera ribu - pvz. 1986 m., BMW is 1.5l motoro, 4 cilindru isspaude 1500 ag ir tai buvo pats galingiausias F-1 motoras per visa istorija. ;)
F1 tikrai ne iš standartinio variklio ag spaudė, nors jis ir buvo paminėto tūrio,o dėl 1500ag galingumo tai čia tik hipotetiškai kadangi tuo metu turėta įranga daugiau 1200-1300 ag išmatuot negalėjo. Manau ,kad jei be turbu iš 1 l padarysit   100-110ag bus labai :star:
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:MB 500SL, Ford Mustang, BMW 320d

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2013-12-04 16:52 »
Jei jau grezti JTS tai didink variklio turi bent iki 2.2, dek kaltinius stumoklius, svaistiklius, indeklus, alkunini lengvink, uzkabink turbina kuri "pustu" bent 1,3 bar, del veleneliu sportinius, kas be ko galvos portinimas, kuro purkstukai, siurblys, ECU ir kas be ko visos smulkmenos - silikonines slangos, oro filtras, ismetimas, sportinis, platintas kolektorius na ir viska gali vainikuoti su NOS sistema, va tada vaziuosi ir jausis kad vaziuoji su 2.0 JTS :) o jei to nenori daryti - parduok turima maisna, pirk 156 GTA su 3.2 V6, ten labai minimaliai investaves gali gauti papildomu kW, be jokiu turbo ir "neriboto" tarnavimo motora.
O siaip tobulinimui nera ribu - pvz. 1986 m., BMW is 1.5l motoro, 4 cilindru isspaude 1500 ag ir tai buvo pats galingiausias F-1 motoras per visa istorija. ;)
F1 tikrai ne iš standartinio variklio ag spaudė, nors jis ir buvo paminėto tūrio,o dėl 1500ag galingumo tai čia tik hipotetiškai kadangi tuo metu turėta įranga daugiau 1200-1300 ag išmatuot negalėjo. Manau ,kad jei be turbu iš 1 l padarysit   100-110ag bus labai :star:

Tai ismatuoti buvo galima ir siais laikais ;) ir patvirtinti ar paneigti fakta ;)

Neprisijungęs TBi

Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2013-12-04 17:30 »
Antra serija.

Pratesiu tobulinimu programa. Kol kas renku medziaga ka galima padaryti ir kur ka galima padaryti.
Kalba eina apie 2.0 JTS varikli ir pagrindinis klausimas butu: ka galima is jo isspausti su siokiu tokiu biudzetu?

Galvutes portinimas + ”astresni” veleneliai. Galbut nauji, didesni voztuvai? Nezinau ar imanoma tokius instaliuoti ir ar yra vietos ten? Gal kas esat arde, zinot kaip ten atrodo. As niekur negaunu breziniu ir net neisivaizduoju kaip ten yra.

Aukstesnes kompresijos ziedai ir stumokliai. Labai brangus variantas, bet gal vertas rezultatas? Ko galima tiketis is tokio patobulinimo?

Padidinti kuro padavimo srautus, pakeiciant galingesne kuro pompa ir/arba padidinus purkstukus.

Naujai perprogramuoti variklio valdyma. Optimizuoti ir pritaikyti programa pagal naujus/patobulintus variklio dinamikos parametrus. Trumpai tariant pastatyti ant ”rolling road”. Kur Lietuvoje toki procesa yra imanoma atlikti?

Esu labai atviras visokiems pasiulymams ir diskusijoms.  ^-^

P.S. Kitas, naujas ir galingesnis variklis nedomina.


Jei konkrečiai kalbėt, kokia yra galima/turima pinigų suma šiam "upgrade'ui" ?
Suprantu, kad jei jau nesinori mašinos keist, tai ir nesinorės ir ta pati GTA nedomina. O jei finansai leidžia ir norima kažko naujo, ne vien V6, o galingo i4 JTS, tai 'šį bei tą' siūlo Autodelta (patikrintas dalykas ir pripažintas visam pasauly).
Konkrečiai JTS'ui:

1. Ne toks piniginę karpantis dalykas ir lengviausiai įgyvendinamas, o ir jausmas turėtų būt kitoks.
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_65&products_id=105

2. Jei jau prie visiškai rimtų dalykų ir rimtų investicijų:
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_65&products_id=511

3. Su ne "home/garaze made" išmetimu gal ir nedaug 'jėgos' išspaudžiama, bet sudėjus viską į vieną vietą - rezultatas gali gautis neblogas.
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=23_63&products_id=522

P.S Kažkada pats buvau užsikrėtęs ta liga kaip ir kiekvienas automobilistas, būdamas jaunas ir turintis pirmą auto gyvenime, norėjau "pasportinti" virš 220 ag savo TS'ą, pasinagrinėjau ko reikės, kiek visa tai kainuos ir sudėjus sąmatą man gavosi virš 20.000 tūkst. Lt. Tada ir supratau, kad man tų 114kW per akis užtenka, nes kitaip nespėčiau baudų mokėt už greičio viršijimą, nes ir dabar su ja man mažiau 65km/h mieste nesigauna važiuot.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-12-04 17:44 sukūrė TwinTurbo »
Yra: '12 BMW X5 E70 FL 3.0sD 210kW (daily car)
'08 HONDA CBR 1000RR Fireblade 999 cc 128 kW Red bullet (Killer of monotony)

Buvo: '10 Volvo XC 60 3.2 I6 171 kW
'07 AR GT 1.9 JTD 16v M-jet
'99 AR 156 2.0 TS 16v 114 kW (Sport Pack III)
Bus: AR Stelvio (only petrol)

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2013-12-04 19:49 »
Jei jau grezti JTS tai didink variklio turi bent iki 2.2, dek kaltinius stumoklius, svaistiklius, indeklus, alkunini lengvink, uzkabink turbina kuri "pustu" bent 1,3 bar, del veleneliu sportinius, kas be ko galvos portinimas, kuro purkstukai, siurblys, ECU ir kas be ko visos smulkmenos - silikonines slangos, oro filtras, ismetimas, sportinis, platintas kolektorius na ir viska gali vainikuoti su NOS sistema, va tada vaziuosi ir jausis kad vaziuoji su 2.0 JTS :) o jei to nenori daryti - parduok turima maisna, pirk 156 GTA su 3.2 V6, ten labai minimaliai investaves gali gauti papildomu kW, be jokiu turbo ir "neriboto" tarnavimo motora.

O siaip tobulinimui nera ribu - pvz. 1986 m., BMW is 1.5l motoro, 4 cilindru isspaude 1500 ag ir tai buvo pats galingiausias F-1 motoras per visa istorija. ;)
Toks patobulinimas atsieitų ~10000€ - su Zazu baltarusių prašymu esame paskaičiavę gan tiksliai. Mano manymui išsirinktas pats netinkamiausias motoras galios didinimui. Jei tikrai esi pasiruošęs atsisveikinti su gan nemaža suma, primygtinai rekomenduočiau susisiekt ir pabendraut su Zazu - bent profesionalią nuomonę ir tikras kainas išgirsi. Šiame forume "ekspertai" tuoj patarimais apdalins. Deja, nei vienas iš jų nėra nieko panašaus daręs 8)
Aš rinkčiausi automobilį su V6 3.2. motoru. Investavus max 1500€ (valikai, valdymo chip'as, paspaustos galvos) turės ~300AG ir absoliutų patikimumą. 
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2013-12-04 23:01 »
ok, daugumos nuomone aiski. JTS'as yra ne pats geriausias ir as sutinku su visais. Ir as tikrai nesu didelis fanas jo :). Bet as megstu zaisti su tom kortom, kurios yra padalintos.  ^-^
 Keisti i GTA arba V6 neturiu jauciu noro... Nekyla ranka kazkodel...  ;D Be to, tuomet kai ieskojau normalaus Busso, tai radau visus gerai padroztus ir itariu, jog laikui begant ju santykis gerai islaikytu bus dar labiau nukrites. Bet sutinku, jog padariau klaida, jog neisigijau viena is ju pries daugiau nei pora metu... :)

As vis delto galvoju, siek tiek realiau apie galvutes tobulininmus, nes ten yra statistiskai daugiausiai sansu kazka isgauti. Taigi, mano planas butu toks:

Paimti sena galvute is kokio autosavartyno ir ja paruosti, t.y. nuslifuoti, pritrinti voztuvus, galbut pragrandyti storesnius kanalus (nors realiai gal nebutina), pakeisti gumeles ir ideti situos velenelius http://www.europerformancedirect.co.uk/parts/detail.mhtml?root_category=engine;sub_category=cams;manufacturer=piper-cams;manufacturer_category=piper-cams-reprofiled;car=alfa156;product=2586349

Po to, tuo paciu (neisitikines, kad reikalinga) ideti sita kit'a: http://www.ebay.com/itm/KIT-H-BEAM-RODS-PLUEL-EF-RACING-PISTON-WOSSNER-ALFA-ROMEO-145-146-156-GT-/281059172142?pt=Ricambi_automobili&hash=item41706e9f2e&vxp=mtr

ir galiausiai uzkelti ant stendo ir perprogramuoti soft'a.

Mano klausimai butu, pas ka, kur galima restauruoti, slifuoti ir portinti galvute?
Kur galima padaryti arba issinomuoti "rolling road" testa ir perprogramuoti variklio valdyma.

Tiksliai nesu skaiciaves kiek kas gali kainuoti, bet bandau po truputi issiaiskinti. Gal 10k euru nekainuos... bet 10k litu tikrai turbut neuzteks... Kazkokiu stebuklu nesiruosiu padaryti. Noreciau isgauti apie 200+ hk, nes dabar jauciu turiu kokia 150 hk. Kiek girdejes, nei vienas JTS'as neturi tu specifikacijoje rasomu 165 hk, deja.

Kompresorius arba turbinos irgi atkrenta, nes nepraeisiu as technikines. Buvau girdejes, kad kazkas buvo paslepes kompresoriu po isiurbimo kolektoriumi apatineje dalyje variklio, bet cia jau per didelis projektas...

Kiek kainuoja galvute savartyne JTS'ui, arba galetu kainuoti. Itariu, jog geriausiai butu nupirkti kita ir viska pasiruosti su ja, o paskui tik pakeisti koki ilga savaitgali nutaikius... :)

Na, jeigu turit kokiu minciu arba rekomendaciju, tai praneskit.

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 157
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2013-12-04 23:09 »
ir dar, dekoju visiems uz diskusija!  :alaus: