Autorius Tema: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)  (Skaityta 28505 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2013-08-23 21:43 »
pipai ferrari 360, ir tik todėl, kad nugarėlė vienoda nos slendės kaip ir GTA (be kolektoriaus keitimo)
P.S. ir kolika ant GTA gali ferarri tiuning uždėt, tai kiek žinau 430 tiktų.

Stradale, nesuk galvos, 2,5 puikiai važiuoja su identišku TS'ui / JTS'ui ir aplamai, kažkas bandė skaičiuot kažkur kažkaip, tai išvada priėjo, kad puikiai užtenka standartinio (ts'o) iki 250hp  ;D

O prie ko čia aš ir Ferrari? ??? Laimiui adresuok tai, o ne man...
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2013-08-23 23:45 »
Na ferrari visada sukelia stiprius jausmus, o ypac tarp alfisti.  :masina:

« Paskutinį kartą keitė: 2013-08-24 18:17 sukūrė Stradale »

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2013-08-23 23:58 »
Na ferrari visada sukelia stiprius jausmus, o ypac tarp alfisti.  :masina:

Joks bratwurstwagen, ryziu puodas arba anglu aristokratas niekada neprilygs italu grynakraujui!.. (tikiuosi nieko neizeidziau)  :begam:


Gerai, uzteks cia bazarinti, nuo rytojaus pradedam dirbti... Galim bent jau masina nuplauti ir issiurbliuoti  ;D

Nu nesakyk, kiekvienas turi savo "kazka tokio" ferrarisko ar kazko ko italai neturi, anglai savo roll royce, bentley, aston martin, taip pat yra tokios neitaliskos markes kaip spyker, bugatti, pas japonus ten gal kiek "kulkiau" su tais supercar'ais (NSX yra, bet ten su ferrari nera ka lyginti), pas vokieciu pavieniu modeliu rasti galima (Mc Laren, R8, SLK, Maybach), bet isvada, kad daugiausiai supercar'u yra sukure italai - tai faktas. Italai kuria pagrinde sportines masina, vokieciai turi tikrai daug prabangiu markiu, anglai irgi, japonai velgi - kazkokios dideles prabangos nezinau apart Lexus.

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2013-08-24 02:01 »
Nu nesakyk, kiekvienas turi savo "kazka tokio" ferrarisko ar kazko ko italai neturi, anglai savo roll royce, bentley, aston martin, taip pat yra tokios neitaliskos markes kaip spyker, bugatti, pas japonus ten gal kiek "kulkiau" su tais supercar'ais (NSX yra, bet ten su ferrari nera ka lyginti), pas vokieciu pavieniu modeliu rasti galima (Mc Laren, R8, SLK, Maybach), bet isvada, kad daugiausiai supercar'u yra sukure italai - tai faktas. Italai kuria pagrinde sportines masina, vokieciai turi tikrai daug prabangiu markiu, anglai irgi, japonai velgi - kazkokios dideles prabangos nezinau apart Lexus.
McLaren ne vokiečių galimtojas. Japonai turi savo JDM. Ypač jaučiasi skirtumas su Nissan ir Toyota. Jau ko verti Supra, Skyline, Sylvia, Chaser - Japonijos rinkai jie prikuria galingų sportinių coupe, sedanų, o iki mūsų atkeliauja tik Yaris, Note ir panašūs ;D
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2013-08-24 18:17 »
Oj taip, cia buvo mano stipriai subjektyvi nuomone... :) Tikejausi, jog is potekstes buvo galima suprasti.

 Izvelgiu savo klaida, todel redaguoju ta pasisakyma, nes tikrai nenorejau izeisti ko nors! Labiau pajuokauti tarp tikru Alfa Romeo entuzijastu...  :alaus:

Neprisijungęs moonshine

Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2013-08-24 18:24 »
nes o bet tačiau, vienas tik GTR'as nuneša nafik pusę tų tavo "grynakraujų".vienas tik pavyzdėlis-ką pastatytum itališko šalia angliško range rover sport?
Italai niekad nekentėjo nuo mažo ėėėė... ego sindromo, kuriam kompensuoti reikėtų pirkti/daryti dyyyydelius džyyyypus.  :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2013-08-25 01:57 »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2013-08-29 21:20 »
Kagi, siandien truputeli padirbejom su oro filtro instaliacija. Revoliuciniu pasikeitimu po instaliacijos neuzregistruota...  ;D Na, siurbiam bent jau sviezu ora, o ne bezdala. Anksciau, kai buvo laikinas sportinis filtras, tai po variklio uzkaitimo jausdavosi jog auto nepriimdavo pilnai gaza. Dabar lyg geriau reaguoja nepriklausomai nuo variklio temperaturos. Iki pilnos laimes, jauciu kazkada reiks perprogramuoti ir galbut C&B fast road velenelius isukti. Garsas siuo metu yra tikrai neblogas  ;D. Deja, su labai aukstais "giri" nenorejau skambinti, nes dirzelio keitimas numatytas ant nosies. Nesinori varyti dievo i medi, ar kaip ten sakoma...  :D

Bet... galvoju rimtai instaliuoti sitokius patobulinimus toliau:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Sport-Exhausts/Ragazzon-Stainless-Steel-Central-Silencer::2863.html

arba http://www.supersprint.com/en/IT/prod-c-16-5967-10870-centre_exhaust.aspx

nes siuo metu kazkaip neatrodo labai optimalus sprendimas duju pasalinimo procese sitas variantas:

http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/en/vyfukovy-system-tyll.php?system=010279 Tie visi bakeliai, tai tikrai nepagerina duju srauta...

Dabar mano klausimas butu:
Ar nebus tik truputi per garsiai...  :o Nes mano seimyna labai neapsidziaugtu, jeigu vaziuojant ant 110 reiktu rekti is peties, arba varinatas, kad tetis jau grizta, girdimas uz kokiu keliu kvartalu... Jeigu kas esat susidure ir zinot, pakomentuokit. As tiesaus vamzdzio nenoriu, bet is tu dvieju centriniu bakeliu pakeisti i viena noretusi...

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2013-08-30 11:02 »
Ikeliu paskutinio paketo sudarancio vaziuokles komponentus nuotraukas. Powerflex gumos visam priekiui. Pirmadieni bus "D-day"  ;D, issilaipinimas Rygoje ir automobilio pridavimas Gintariniui Klaipedoje, jeigu viskas pagal plana ir neuzsisoksim ant astriadanciu policininku kur nors...  :angry: (is istorijos esam tureje keleta incidentu)

Pirmadienis yra rugsejo 2, tai cia ta legendine "rugsejo 1-oji" bus, ar ne? Jauciu policijos, nors su vezimu vezk... Bandysim elgtis atitinkamai  8)

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2013-09-26 21:21 »
Taigi praejo kelios savaites po remonto ”seimyninio vagono” pas Gintarini. Dabar galiu daryti isvadas visu uzregistruotu pokyciu.

 Visu pirma turiu pranesti, jog kelione i Klaipeda praejo gana sklandziai be rimtesniu nuotykiu, nors... Ta diena pyle taip atsakingai lietus, jog nesimate nieko daugiau nei 20 metru. Naujasis duslintuvas turi turbut rezonansa ties duju ismetimo dazniu apie 2500-3000rpm, kas reiskia jog vaziuojant penkta pavara apie 90-100 km/h gauni pacia didziausia doze. Trumpais atstumais nieko, bet ilgesniais... na arba vaziuoti 70, arba 130 :). Taigi jokiu kitu ”pasaliniu” garsu isiklausyti net neverta... :) Nesigirdejo ir tai, jog ant balansinio dirzelio (veliau paaiskejo Gintariniui isardzius) buvo like vos 50% dantuku ir sis dirbo praktiskai nekontroliuojamai. Kiek suprantu balansiniai veleneliai dare chaosa, o ne balansa. Su Gintariniu nusprendem, jog dar koks 100 km ir buciau turejes ”zirniu sriubos” is variklio, kadangi balansiniui nutrukus ivyktu grandinine reakcija ir itrauktu pagrindini... Na galbut cia nusisypsojo laime :)

Visi darbai daugiau ar maziau vyko ypac sklandziai ir cia man reiktu dekoti dar karta meistrui uz gera pasiruosima. Problemu sukele tik viena sake, kuri pasirodo buvo keista ir mano puritanines gumos netiko 100%. Bet kuriuo atveju problema buvo pasalinta ir reziume turiu praktiskai visa priekine vaziuokle nauja. Ar verta? Sunku pasakyti... :) viskas yra relatyviai, bet vienas dalykas yra aiskus, automobilis pasikeite i visiskai kita modeli! Valdymas fantastiskas, stovi posukiuose taip, jog net nesvajojau... nera zodziu. Tik didele didele sypsena... Po pasiemimo masinos, teko pravaziuoti pro Klaipeda. Gatves nera idealios, bet masina neperteikia viso sito. Kazkada esu vaziaves su nukirptom spyruoklem, tai vejai... Trenkdavo per duobe, jog baisu. Bet cia, ne kieta, o kontroliuota! Jokiu liul-liul. Na o autostradoje lyg prikalta, greicio nesijaucia visiskai. Paleidau 180, tai atrodo, jog ”ciupineju asfalta” ir visi nelygumai islenda kaip ant delno. Fantastika. Bet dar karta turiu pasakyti, jog visas smagumas yra ant posukiu :)

 Realiai, tai nepasakyciau jog Lietuvos keliais sitokia vaziuokle negalima tureti. Na nebuvau sunkeliuose. Bet regioniniuose, tai tikrai galima laisvai vazineti ir jausti malonuma. Problemele sukele Latvijoje tarp Joniskio ir Jelgavos. Na ten tai tragedija! Bet man atrodo, jog tame kelyje bet kuri masina purtosi... Na bent jau patikrinau ar visi varztai buvo gerai priverzti :) Aisku, gazo pedalas siuo metu spaudziasi kaip niekad ”laisvai”... todel per muitines teritorija kibau ant latviuku su solidziu greiciu... Buvo, ”Kuda Neeerijus speeeshysh...” :) paskui jau tik skaiciu ir valiutos klausimas :)

 Deja, nesu padares jokiu dar nuotrauku. Bet viskas slypi viduje, o ne isoreje. Tiesa, 4x4 dingo, liko tik Cuore Sportivo!!!
« Paskutinį kartą keitė: 2013-09-26 21:33 sukūrė Stradale »