Autorius Tema: 1.7 16v boxer engine fix  (Skaityta 73802 kartus)

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2014-03-26 11:09 »
jei yra geros dalys, tai jas siulyciau ir panaudot  :) ...sutvarkyt imanoma ir sulinkusi sudrozta velena ir suvaryta guoliavete ir pakeist "nekeiciama" gilze, bet kazkaip iki siol tokius variklius drasiai nurasydavau, nes nieko "gero" ten "nesigauna"...
argi indeklai paskutinei foto yra prasukti?...matosi gi spyneles...
« Paskutinį kartą keitė: 2014-03-26 11:13 sukūrė ZX »

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2014-03-26 11:18 »
jo, tu teisus, neprasuktas, nelabai terminologijoj dar gaudausi.
kaip taisyklė visos bėdos išlindo prie aukštų rpm, šiuo pirmuoju atveju variklis staigiai pradėjo lėtėti ir užgęso. nelabai supratau kame reikalas, galvoju gal benzinas baigės, po kurio laiko užsikūrė bet jautės sukosi apsunkintai, laisvi buvo ~600 rpm, taip kad iškart į garažą ardyt.
šiuo atveju alkūnė buvo išgelbėta, nes jei būčiau pavažiavęs kažkiek, būčiau prasukęs.

kagi, švaistiklį keisim kitu.
tik kaip ten su indėklų pasirinkimu tai sunkiau, pasirinkimas menkas, vien Glyco kiek randu, STD/0,25/0,5.
o jei pamatuoti su senais indėklais su plastic gauge juostele, yra prasmė? nu tie kur nėra prasisukę gi parodytu, bent jau ar pastarieji Glyco STD buvo tinkamo tarpelio.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2014-03-26 11:35 »
na prasukti buna kai jie jau prasisuko/sukosi savo "pataluose", t.y guoliavetei, tuo paciu ta guoliavete sugadindami...pamatuoti nepamaisys...ir siaip Glyco STD tarpelio neturejo  :) , tarpelis gavosi tarp guoliavietes, indeklu ir veleno, kikevienas is kuriu turi savo dydi ir to dydzio paklaida i kazkuria puse, ir  jei tos paklaidos nedekingai sutampa i ta pacia puse gali gautis vietoj ~0.05 , -0.02 arba 0.12...galima megint kazka sukeist vietom, ar paslifuot biski...
« Paskutinį kartą keitė: 2014-03-26 11:37 sukūrė ZX »

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2014-03-26 11:49 »
dėkui ZX už patarimus, matysim kas čia gausis, dabar laukia variklio su dėže leidimas žemėn, jei bus laiko svajoju iki vasaros susitvarkyt, juolab ir galvą reikės vieną lupt žiūrėt.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2014-04-17 11:23 »
tai nieko gero kad alkunes stipriai ieskai?

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #55 Įrašytas: 2014-04-17 13:31 »
dežavu..  ;D kaip ir priglausčiau jei rasti pavyktu, kaip koks kurmis dar visą variklį antrą GAL apsiimčiau susirinkti.

o dėl esamo darbai tokie.. visus matavimus ir darbus atliko "Vikrus", kaip ir anksčiau man jų darbų kokybė puiki.

alkūnės švaistiklio kakliukas 1mm nudrožtas, parodžiau kitą šrotinę, jos vienas kakliukas tik 0,5mm praradęs, sako darom šitą, tiek kad pritaikė spec indėklą tam kakliukui (0,5 didesnį).

alkūnės mušimas centras/galai ~0,5 kaip ir max norma. (EDIT 0,05).

visi kiti alkūnės kakliukai atpoliruoti, dydis lieka STD, visus GLYCO std indėklus jau turiu.
tiesa, pasidomėjau, ar gerai dariau, kad ankstesnius indėklus nuvaliau prieš dėdamas, ogi pasirodo ant jų esantis balkšvas kaip ir aliumo oksidas ar kas ten reikalingas kaip nešvarumų surinkėjas ar dėl slydimo.

2&4 cyl pusės galvą dar nusipirkau kitą, nes esamą Vikrusas išbrokijo, o ir rimtai ten vožtuvų lizdai (tekinti kitur) iškilę sulyg vožtuvų paviršiumi, dėl ko galima detonacija. na tai standartiškai pakeitė riebokšlius, pilnas visų lizdų tekinimas ir t.t.

taipogi 2&4 cilindrų matavimai + honingas + kitas 2 stūmoklis (nes ano buvo prasuktas indėklas) + du komplektai Goetze žiedų.
1&3 cilindrus, stūmoklius, žiedus bei galvą palikau kaip yra, nes kompresija buvo ok.

taigi va, viskas jau kaip ir yra, beliko pradėti rinkti :) labai nesiplėšant per keleta savaičių užkurt..

beliko patikrinti normaliai tepalo siurblius, du turiu, tai kažkuris gal padorus gausis. visgi nerizikuosiu pats, nuvešiu irgi Vikrusan, tegu sumatuoja bei patars gal ką.

vėl užsakiau zddp priedo, beliko apsispręsti dėl alyvos tiek įdirbimui tiek tolimesnei eksploatacijai.
įdirbiui norėtus kažko "grubesnio" kaip 15w40, gal net 15w50, tačiau su tirštesne alyva irgi nesinori tampytis papildomos apkrovos indėklam.. na dar yra laiko apsispręsti.

bet šiaip tai pastebėjau mėgsta "kepti" boxer variklio kairė pusė (2&4 cilindrai). ypač matosi terminis išdirbis (išbrūžinta ant stūmoklių viršaus ir cilindrų sienelės), ko kitoje pusėje praktiškai nėra. tas pats ir 1.6 variklyje buvo. vat sutaupė ant tepalo purškiklių vienon pusėn..
« Paskutinį kartą keitė: 2014-04-29 14:31 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2014-04-17 15:23 »
štai vaizdai iš 1.6 boxerio, bet tas pats ir 1.7 16v atrodo.
šitie iš dešinės bloko pusės (1&3 cilindrai) beveik gražučiai.. kadangi gauna apipurškimą tepalu ant viršaus nuo alkūninio guoliavietės.



štai čia tipinis kitos pusės badavimas..
kaip su tuo "kovoti" nežinau, gal visgi trūksta alyvos tirštumo, kad jin laikytus ant horizontalaus viršutinio cilindro paviršiaus. aišku jiem čia >~200.000 km rida, tai gal nėr ko norėt.



o čia 1.7 2 cilindro viršus iškart po indėklo užvėlimo.
tiesa dabar jau išmatuotas, išdilimo kaip ir nėra, iš naujo padarytas honingas.

« Paskutinį kartą keitė: 2018-10-29 02:30 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2014-04-18 01:41 »
Suprantu taip, kad buvo pasikises alk. veleno 2-o cil. svaistiklio kakliuko tepimo kanalas, nes jei pazeistas ir stumoklis/cilindras, reiskia tas mazgas irgi negavo tepimo, kuri gauna per svaistiklini kakliuka ir svaistiklyje esanti kanala, per ji tepalas purskiamas ant cilindro sieneles. Matyt kazkas pakliuvo, jei butu iskart uzkimstas, iskart butu ir uzkales, ne po 3000. Tie purkstukai 1-3 cil. yra papild. tepimui, nes boxer stumokliai turi skirtingas apkrovas skirtingose pusese ir toje puseje tepimas per svaistikli tenka apatinei daliai ir jo truksta virsui, tam ir purkstukai.
Dar del remonto: prasuktus svaistiklius irgi remontuoja, man pora atstate, nors "kiausinis" buvo apie 1,5 mm Kaune.  
DUCATI 750M!

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2014-04-18 09:02 »

-alkūnės mušimas centras/galai ~0,5 kaip ir max norma.

NULIO NEPAMETEI? Jei ne tai nemanau kad telpa i kazkokias normas... pas mane ts buvo 0,05 ir tai buvo riba

-pasidomėjau, ar gerai dariau, kad ankstesnius indėklus nuvaliau prieš dėdamas

Ka reiskai nuvalei? su švitriniu popierium??

-įdirbiui norėtus kažko "grubesnio" kaip 15w40, gal net 15w50.

Jei tarpelis >0,1 gali pilt ir 50.. bet jei ne - nezaisk dar kart su likimu.

-bet šiaip tai pastebėjau mėgsta "kepti" boxer variklio kairė pusė (2&4 cilindrai). ypač matosi terminis išdirbis (išbrūžinta ant stūmoklių viršaus ir cilindrų sienelės), ko kitoje pusėje praktiškai nėra. tas pats ir 1.6 variklyje buvo. vat sutaupė ant tepalo purškiklių vienon pusėn..

cia manau dėl alkunes sukimosi krypties ir stumokliu vartymo.. jei 1-3 neturetu purkstuku matyt isvis uzsidroztu negyvai.. bet cia tik spejimas.

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2014-04-18 10:19 »
aa gali būti, neturiu matavimų lapelio prie savęs dabar, gal ir taip vadinamos "kelios sotkės" mušimas.

indėklus su carb cleaneriu + skudurėliu, na kad švarūs būtu, tikrai ne švytriniu, bet nusivalė ir visas aliuminio oksidas ar kas ten toks :) na dabar visai aš jų neliesiu, nebent koks plaukelis nukris..

dedant alkūnę reikės su plastigaugėm daugmaž tarpelius sužiūrėt, bent prieš poliravimą šiek tiek matavau su senais indėklais, tai pagrindiniai daugmaž ~0,080/0,060/0,070 tarpelis buvo (manualas sako 0,023 - 0,055). aišku dabar su naujais gal situacija bus kitokia. pagal tarpelius tada daugmaž ir dėl alyvos apsispręsiu.
na ir aišku kiekvieną švaistiklį užveržus įsitikint, kad lengvai slankioja :)


dėl alkūnės vartymosi ir kad nėra purškimo ant 2&4 stūmoklių daugmaž supratau:
žiūrint iš priekio, kairėje alkūnė pagal laikrodžio rodyklę kyla į viršų, užmeta tepalo ant 1&3 stūmoklių apačios, o viršaus nepasiekia, todėl purškia viršun papildomai.
o tada versdamasi į dešinę "natūraliai" užmeta nuo savęs tepalo ant 2&4 viršaus, ir papildomai tepti nereik.
taigi va, jei turime mažą tepalo pratekėjimą pro indėklus (sakysim tirštesnė alyva, nors ir spaudimas didelis), jo mažiau per indėklus patenka ant alkūnės, ir tas "laistymas" "sausesnis".. :smilie:


ir kad ir kaip norėtusi visa tai padaryti per šventinį šiltajį savaitgalį, bet šį džiaugsmą iškesiu į pajūrio orą..  :D :masina:

p.s. dar toks pasmalsavimas, o hidrokompensatorius išardyt gal esat kas naudoję kokį instrumentą? 70 proc pavyksta su replėm gerai suėmus ištraukti pypsiką iš vidaus, bet kai kurie ant tiek hydraulic locką pasigavę, kad ir pučiau vidun ir ko tik nedariau, bet teko duod meistram išardyt. dabar galvoju, gal jį tiesiog iš jėgos įspausti ir tada išbėga tepalas ir būna lengviau, bet pabijojau taip bandyti.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-04-18 10:40 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper