malonu
special for KLIFF:
su rimtesniu auto remontu ir dalių paieška susidūriau pirmą kart, taip kad buvo įvairaus mėtymosi..
RHead - 350 (uab 'Vikrus')
LHead - 250 (VDS)
(skalavimas, išardymas, defektavimas, įvorių keitimas, lizdų tekinimas, vožtuvų riebokšliai, vožtuvų tekinimas ir pritrynimas, galvutės šlifavimas, surinkimas, LHead kiek mažiau darbo reikėjo)Blokas - 700
(pagr & alkūn indėklai, alkūninio poliravimas, patikra [kadangi buvo prasukti indėklai] - Asvela)
(stūmoklių sijonų remontas, bloko šlifavimas ir honingas - VDS)
kadangi boxerio bloke cilindrai iš abiejų pusių, tai ir honingas bei šlifavimas brangesnis, dvigubai kaip supratau (200 honingas)su Asvela sunkiai sekėsi susikalbėti, pasigailėjau kad ten kreipiaus, žiaurus lagas, mano akimis profesionalumo trūkumas, ypač priėmėjo bendravime su klientu.
VDS ir Vikrus paliko gerą įspūdį, gal tik Vikrusai kiek brangesni pasirodė
Stūmoklių žiedai - 240
Velenėlių riebokšliai 4vnt - 50
Alkūn. pusžiedžiai - 40
Bloko alkūn riebokšliai - 30
Galvų tarpinės 2vnt - 100
Vožt dangtelių tarpinės 2vnt - 100
Įpurškimo kolekt terminės tarpinės 2vnt - 220 (iš UK)
Įpuršk kolekt tarpinės 4vnt - 80
kas čia gaunas.. virš 2000 pinigų.. o dar kiek kitų smulkmenų..
turint pažintis, nuolaidas, patirties, suma aišku būtų mažesnė.
--kita--
Žvakių laidai
Žvakės pradžiai paprastos, iridis guli vėlesniam metui gal kai dujas įjungsim..
Benzino purkštukų patikra, visi idealūs..
Lambda zondas
Vandens pompa
Termostatas
Diržai pagr & kiti aksesuarų
Pagalvė variklio
Pagalvės gr.dėžės, na šitą deficitą pirkau kartu su gr.dėže iš Kauno daug geresnės būklės nei mano.
Sankabos išminamasis guolis
Sankabos slave cylinder
Perrinkti stabdžių supportai, visi nauji stabdžių diskai, naujos kaladėlės.
Viena pusašio granata, naujos abi svirtys, pakeista vairo kolonėlės guma, pakeisti amortizatorių atraminiai guoliai, gumos.
Restauruotas starteris.
kiek sugebėjau pašalinau rūdžių židinius iš variklio skyriaus.
dar kiek skysčių reikėjo.. aušinimo, tepalų, vairo stipr..
dažai N vnt.. antikoroziniu bankių visokių..
perrinkta greičių dėžė, dirba puikiai, jokių trekšt. gali drąsiai kišti į 3 bėgi iš kur tik nori (atbulinis aišku savam trekšt stiliuj, nes be sinchro jis). dėl dėžės yra atskira tema
MAF from china, su juo veikia kaip ir su mano senu BOSCH, tai šitoje vietoje neaišku, ar pinigai vėjais, ar tiesiog Boschas geras..
Dar kiek įvairiausių smulkmenų čia ir nesuminėsi, excelis išlaidas paskaičiavęs.. nu kaip neblogos 156
supilti Mobil 10w40 bei RedLine ZDDP priedas, kad geriau įsidirbu žiedai, bei geriau apsaugotu per įsidirbimą..
pilna akseleracija įv.bėgiais iki ~4000, tada atleidus vakuumas, t.y. stabdymas vien varikliu.
na aišku dar neprasidirbo.. nuo 1000 lėtokai, ties 2200 pasijaučia kad užsimeta gerai anglių ir valina..
(jau tepalų keitimas darytas po ~150 km, su antru keitimu priartėsim iki ~1000 km ir tada jau keisim į Liqui Moly sintetiką)
pasijungiau kompą, Multi ECUScan su VAG kabeliu (CH340) puikiai veikia, gazuoji ir stebi kas vyksta
dar reik subalansuoti oro patekimą į cilindrus ant laisvų, bet jau dirba stabiliau nei kad prieš remontą.
ai va dar ant dienų rezonatorių vietoj seno seno katalizatoriaus dėsim.. labai tikiuosi, kad pagyvės..
pavasarį kai atšils toliau planuoju pasikeisti priekinę panelę į TS`o, tvarkytis kėbulą, galbūt perdažyti, o gal kažkaip kitaip pagyvinti.
būtinai pabandysiu pažeminti sėdynę, nes sėdi kaip ant pakylos.
dabar dar ir esama 1.6 boxeris prašosi variklio remonto, trūkus tarpinė, bet dar matysim ar verta..
ar tai atima laiko? o taip!