Autorius Tema: 1.7 16v boxer engine fix  (Skaityta 51975 kartus)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 707
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #170 Įrašytas: 2016-10-13 22:29 »
auto: 146, variklis: 1.7 elektroninis įpurškimas (ne karbai)
nuimam visą viršų (intake kolektorių, MAF, oro temp davikl., oro filtrą)
lieka tik throttlės (4cm diametras / ~12 cm nuo viršaus iki vožtuvų)

gaunasi panašus variantas kaip fotkėj, tad kad pamatuot kiek pateks oro (nes nebelieka MAF) teks remtis Throttle position sensorium + dalinai vakuumu prie itin mažo gazo paspaudimo. su tokiom trumpom throttlėm nifiga nevažiuos, reik ilgint - triūbas dėt ant viršaus, ir gausis panašiai kaip video  :D

« Paskutinį kartą keitė: 2018-10-29 01:21 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs QV

  • Klubo narys
  • Lankytojas
  • *****
  • Įrašai: 281
  • Karma: +12/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #171 Įrašytas: 2016-10-14 09:44 »
Pagūglink "velocity stacks":

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=122159036305

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=231023204560



auto: 146, variklis: 1.7 elektroninis įpurškimas (ne karbai)
nuimam visą viršų (intake kolektorių, MAF, oro temp davikl., oro filtrą)
lieka tik throttlės (4cm diametras / ~12 cm nuo viršaus iki vožtuvų)

gaunasi panašus variantas kaip fotkėj, tad kad pamatuot kiek pateks oro (nes nebelieka MAF) teks remtis Throttle position sensorium + dalinai vakuumu prie itin mažo gazo paspaudimo. su tokiom trumpom throttlėm nifiga nevažiuos, reik ilgint - triūbas dėt ant viršaus, ir gausis panašiai kaip video  :D

Neprisijungęs zibalas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 51
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #172 Įrašytas: 2016-10-22 21:09 »
O kodel sakai, kad su tokiom trumpom nevaziuos? :)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 707
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #173 Įrašytas: 2016-10-22 23:02 »
su tuo ką matai fotkėj aukščiau bandžiau važiuot.. nu nelabai važiuoja.. :)
reik oro srauto - ilgos triūbos.

beje, esat bandę iškart ant MAF'o užmauti kūgį? garsas afygienas, o traukos mažiau.. net izoliavus nuo variklio šilumos. kažkaip man nesusiveda, kad rezonansas eina net už maf'o, to nelabai gali būti, nebent minusas tas, kad kūgis labai turbulenciją MAF'ui daro, bet sakyčiau netiesa, nes wideband lambda gan pastovų ~12:1 riebumą ant full throttle rodo, o vat iki ~5000 rpm sukasi lėčiau (o gal akustika?). nuo 5000 jau jau vaidenas, kad gal kūgis ir daugiau priduoda, bet čia gali būti garsas ar pan.

o vat su standart oro filtro dėžę atrodo turi lieviau suktis bet bliamba dar geriau nei su kūgiu :)
paėmimo šlangos pradžia kokiu cm diametru mažesnė nei kad toliau, kas keista, tiesa ten venturi efektą bando išgauti, ale įgazuoti orą gaila kad ant dyno neišbandžiau viso šito reikalo su kūgiais, reikės gal kada.

žodžiu susidaręs nuomonę, kad žemiem rpm standartinis oro paėmimas geriau įgazuoja oro srautą, o aukštiem kūgis jau dėl didesnio pralaidumo geriau. kas čia užrašuose:
STD oro paėmimas: ~455 kg/h ties redline
K&N kūginis fitras: ~470 kg/h ties redline

ką čia dar nuveikiau paskutiniu metu, tai iridines žvakes Denso IK20TT sudėjau, nu.. kosmoso neįvyko - sakysim placebo kad kuriasi greičiau ir pan. teoriškai turėtų nesikaupti apnašos ant tokio mažo galiuko :)

anksčiau esu bandęs Denso IK22 iridines tai vis dejavau kad su jom prasčiau važiuoja tad ilgai nenaudojau, kiek patyrinėjau tai pas jas buvo mažesnė projekcija į cilindrą - mažiau išlenda elektrodas, o šita kiek lyginau išlenda kiek daugiau, beveik panašiai kaip platininės. na nežinau ar tikrai tame visa priežąstis, nebent dar kad vienu numeriu šaltesnė IK22 ir labiau apsinešdavo.



atkreipkit dėmesį į svarkę prie sriegio pagrindo.. tie gauburiai man nelabai patinka, potencialus židinys pre ignition destrukciniams reiškiniams ir pan., bet tikiuosi taip nėra.



Prieš tai naudojau Repsol 5w50 su Liqui Moly MoS2 kas itin panaikino alyvos valgymą (iki ~1ltr/10'000km), bet dabar visgi bandysiu supilt Neste 1 5w50 sintetiką (dabar tas pats 146 8v ir alyvos praktiškai tik daugėja  :D ).

Dar Vemo MAF užsakiau (Siemens/VDO viduriai?) vis dar laukiu pasirodant, prieš tai pirktas Bosch buvo dvigubai brangiau.

---

va šiandien pagaliau pečiuką 1.7 pasikeičiau.. patikėkit, sunkesnio darbo nėra :) net prieš tai peržegnotas sankabos cilindriuko keitimas prie pedalo jau nebeatrodo toks siaubingas..  :D apart vėsaus oro ir daugybės varžtelių vienas sunkiausiu dalykų tai hamutų atsukimas itin nepatogioj pozicijoj, kai nėra kaip atsuktuvu jėgos paduot.. pusdienis vien ant smulkmenų.. nu bet įveikta.. :)

dar galvojau prieš metus tik salono oro filtrą keičiau ai galvoju gal dar nekeist, bet pajunginėjau orą vidus/laukas, galvoju gal ne šiaip iš lauko oro srovė gerokai sulėtėja.. išimu salono oro filtrą, o dieve mano, dar gyvenime tokio vaizdo nemačiau  :o gerai kad turėjau užsizapasines namie naują..



dar jei kam įdomu elektriko uždavinys.. - niekaip nesupratau kam diodai taip negamykliškai sujungti:
viršuj į kiekvieną lizdą laidas ateina - laidas išeina (skylė dviem laidam), o apačioje taip viskas ale sutrumpinta - kažkokia apsauga?



originali schema, ten laidų pynė einanti centr konsolėj į laikrodį ir kur rodo kurios durys atidarytos. (edit: buvau ne tą schemą įdėjęs).



Tai va toks tas 1.7 16v variklio remontas..  :D
Ciao!

« Paskutinį kartą keitė: 2018-10-29 01:47 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs KLIFF

Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #174 Įrašytas: 2016-10-23 10:40 »
Kiek pastebejes, ora is lauko visada silpniau traukia, net jei isvis filtro nera. O del kugio, tai neatmesciau, kad kugis nelabai koks arba tiesiog netinkamas. Nes man ts su vienu kugiu gesdavo startuojant+garsas grazesnis,  o su kitu gerokai geresne trauka buvo prie zemu+garsas grazesnis. Jokiu kitu modifikaciju nebuvo, bet mauta ne ant pacio maf, o prie filtru deziu, bet vargu ar tai labai, ka itakoja.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #175 Įrašytas: 2016-10-23 10:49 »
diodai tai turbut del signalizacijos, kad neuzsidegtu visos lemputes kai 1 duris ar bagazine atidarai

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #176 Įrašytas: 2016-10-23 11:12 »
tai visgi išmetimas ir įsiurbimas ne šiaip vamzdžių ir šlangų raizgalynas garažiuke sutvertas :D
https://www.amazon.com/Scientific-Exhaust-Systems-Engineering-Performance/dp/0837603099

pas save ant 1.6 Boxer'io kai pakeičiau galinę duslintuvo dalį irgi važiuoti kitaip pradėjo, nes senasis keliuose vietose kiauras buvo. net nustebau, kiek traukos atsirado :)))

diodai tai kaip jau parašė greičiausiai signalizacijai buvo pajungti arba kokiam aftermarket centriniam.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 707
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas
« Atsakymas #177 Įrašytas: 2016-10-23 11:27 »
dėkui kolegos už feedbacką, aiškiau dabar dėl diodų, o kas dėl tos knygutės tai geras dalykas - noriu kalėdom!  :D
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 707
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas (pictures back)
« Atsakymas #178 Įrašytas: 2018-10-29 02:23 »
po 2 metų:
kadangi dėl mano ir nelabai kaltės paveiksliukai pradingę, tai sukeičiau iš image.org į image.cc gal kurį laiką foto bus matomi jei kam aktualu.

kas dar čia įvyko su šiuo varikliu paskutiniu metu.. lakstėm po LT kol neemigravom į UK. šiuo metu ši alfa stovi garaže, o kadangi alfai meilė tik didėja tai artimiausiu metu keliaus naujas gearboxas iš 1.6.

p.s. tiesa prisiminiau esminį deficitą - exhaust manifold'ą. šiuo metu skylės ten palei galvą, gelbėja tik duslintuvo mandra cementinė pasta. Užsakiau UK used exhaustą laimingas tryniau rankas kad į LT parsiųsiu deficitą, ogi ką gaunu? 1.6 exhaust manifoldą :D nu ok grąžino pinigus, bet vistiek.. taip nieko ir neradau dar.

o tas iridines žvakes tiesa pakeičiau į platinines standartines.

ai gal jau neberašiau, bet turėjau didelių bėdų su bloko geometrija/ašiškumu - indėklai atrodydavo baisiai, tai pakeičiau bloką į kitą, VDS ištekino/išcentravo guoliavietes kaip priklauso, vaizdas prieš tai:



ir nepamenų ar šį bajerį rodžiau.. skilus alkūnė po 0.25 šlifavimo :) paskiau ją pakeičiau į kitą naudotą gerą - didelis ačiū Kardanui iš Kauno už deficitą ;)





o badas cilindruose vistik egzistavo visą laik.. ar ten mos2 ar ceratec.. :( o gal ir "sport" oro filtro įtaka..





Asvela vis dar moka pritrinti vožtuvus, nors ir nervina tas jų laginimas su darbais:






« Paskutinį kartą keitė: 2018-10-29 07:02 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs KLIFF

Ats: 1.7 16v boxer variklio remontas (pictures back)
« Atsakymas #179 Įrašytas: 2018-10-29 20:44 »
Ka cia bepridursi, apsizenijai su boxeriu :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491