Autorius Tema: Klaida P0235- Boost Pressure sensor A circuit malfunction  (Skaityta 4037 kartus)

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Sveiki. Problemos istorija tokia: pries kuri laika bevaziuojant isiziebe klaidas signalizuojanti lempute ir tuo paciu pradingo variklio trauka. Akivaizdu, jog atsijunge turbina. Toliau ivykiai vyksta neprognozuojamai- turbina gali pradet veikti bet kuriuo metu: kartais pralekus 5-10km ir po panasaus atstumo vel uzsilenkti, o kartais sie atstumai tampa didesni... Paaiskejo tik viena akivaizdi klaidos tendencija- pirma kart uzkurus varikli gali praktiskai vaziuot pakankamai ilga kelia, bet uztenka viena kart uzgesint varikli ir tuoj pat uzkurus ji lempute isiziebia bei turbina atsijungia... Pacios turbinos darbe jokiu nauju itartinu garsu neatsirado- veikianti sukuria trauka tikrai neprasta. Pasijungus prie visu Alfadiegu bei Fiatecusanu kompas parode P0235 klaida. Tipo turbinos slegio daviklis aptiko per maza turbinos sukeliama slegi. Pradzioje itariau paties daviklio uzterstuma, bet ji pravalius problema isliko. Sprendziant is klaidos atsiradimo tendenciju elektrines grandines gedima atmeciau. Tuomet patikrinau visas oro padavimo zarnas- jokiu skyliu, itrukimu neuztikau. Dar bandziau pravalyt pati isiurbimo kolektoriu- nemenkai brudo teko iskuopti, bet ir tai nepagelbejo. Tai tiek gerbiamieji- dabar noreciau gauti patarima kur dar man ieskot problemos sprendimo? Gal anas slypi turbinos vaakuminiame valdyme ar panasiai? O gal tai jau pirmieji turbinos mirties pozymiai? Tikiuos, jog kazkam jau yra buve panasiu problemu, kurias pavyko isspresti...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klaida P0235- Boost Pressure sensor A circuit malfunction
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-04-17 16:33 »
o pats daviklis negali būti blogas? Pabandyk ant pakeitimo kur  nors gaut.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: Klaida P0235- Boost Pressure sensor A circuit malfunction
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-04-17 16:36 »
Pas mane irgi problema su turbinos slėgio davikliu, gesina turbiną nuo didesnių apsukų, daviklio pravalymas irgi problemos neišsprendė. "Adampolyje" pasiūlė keisti daviklį, bet kadangi jis nepigus, o problema neprogresuoja, išlenda vieną - du kartus per metus, važinėju po šiai dienai..
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs rramas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klaida P0235- Boost Pressure sensor A circuit malfunction
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-04-17 17:06 »
o pats daviklis negali būti blogas? Pabandyk ant pakeitimo kur  nors gaut.
Pradzioje ir as itariau davikli, bet kad tie jo neveiklumo pozymiai gan keistoki. Nors, kita vertus,  vairuojame gi viena mislingiausiu automobiliu pramones kuriniu...  ;D  Isbandyt kita davikli aisku butu neprastas variantas, bo ji pakeist gi tik poros minuciu darbas... Tik va kur dabar rast aplink uostamiesti alfista turinti Alfonsa su identisku varikliu? Gal koks kartais atsilieptu? Beje, gal kas zino ar sis daviklis toks pat ir kituose jtd varikliuose? Reiks uzmest aki koks ten indentifikavimo numeris pas ji...
Alfa Romeo 166 2.4jtd 110kw

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klaida P0235- Boost Pressure sensor A circuit malfunction
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-04-17 18:24 »
visi jtd turės, bet skirsis arba [pagal kilovatus arba pagal metus, nes esu matęs du variantus
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best