Autorius Tema: _Archy_ AR 156 1,6 TS  (Skaityta 4490 kartus)

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: _Archy_ AR 156 1,6 TS
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-03-29 18:07 »
"lietnykai" viskas yra cia nuotraukos darytos po automobilio pirkimo :) dabar reiketu siek tiek patarimu nes susirgau sprinto ir Fast lap lenktynemis... pabandziau pora kartu ir labai patiko dabar norisi is automobilio siek tiek modifikaciju :) taigi reiketu informacijos ar galima vietoi tos filtro dezes primontuoti kugini oro filtra, ir del vaziuokles, noriu kad automobilis taptu siek tiek zemesnis ir kietesnis kad trasoi automobilio posukiuose "netasytu" ir taptu stabilesnis :) ar uztektu pakeisti tik spyruokles ar reiktu ir visus amortizatorus keisti? :) ir ar isvis eina pritaikyti alfai ar tiesiog buna pirkti vadinamu sport spyruokliu? :)
Norint turėt nors kokį šio auto stabilumą tai reiktų sudėti Eibach stabilizatorius (daugiau niekas negamina) priekis/galas 300€, "sportinės" spyruoklės su standartiniais amortikais - tik dėl grožio automobiliui sužeminti. Kažkiek arčiau link sporto komplektas amortikai+spyruoklės nuo 500€ ir iki begalybės. Ar ne per silpnas 1.6 motoriukas sportui kombinacijoj su 156 kėbulu?

Manau zmogus i rimtesni sporta netaiko, del savo malonumo.  :)
AR 156 savininkui: Kaip supratau Kacerginej ratus suki? Duok zinot kas kaip su kainom, paskutini karta domejausi lyg 150lt buvo uz visa diena ar tai kelias valandas. Bet reikia savo salma turet. Patikslink jei gali.  ;)

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: _Archy_ AR 156 1,6 TS
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-03-29 19:59 »
"lietnykai" viskas yra cia nuotraukos darytos po automobilio pirkimo :) dabar reiketu siek tiek patarimu nes susirgau sprinto ir Fast lap lenktynemis... pabandziau pora kartu ir labai patiko dabar norisi is automobilio siek tiek modifikaciju :) taigi reiketu informacijos ar galima vietoi tos filtro dezes primontuoti kugini oro filtra, ir del vaziuokles, noriu kad automobilis taptu siek tiek zemesnis ir kietesnis kad trasoi automobilio posukiuose "netasytu" ir taptu stabilesnis :) ar uztektu pakeisti tik spyruokles ar reiktu ir visus amortizatorus keisti? :) ir ar isvis eina pritaikyti alfai ar tiesiog buna pirkti vadinamu sport spyruokliu? :)
Norint turėt nors kokį šio auto stabilumą tai reiktų sudėti Eibach stabilizatorius (daugiau niekas negamina) priekis/galas 300€, "sportinės" spyruoklės su standartiniais amortikais - tik dėl grožio automobiliui sužeminti. Kažkiek arčiau link sporto komplektas amortikai+spyruoklės nuo 500€ ir iki begalybės. Ar ne per silpnas 1.6 motoriukas sportui kombinacijoj su 156 kėbulu?

Manau zmogus i rimtesni sporta netaiko, del savo malonumo.  :)
AR 156 savininkui: Kaip supratau Kacerginej ratus suki? Duok zinot kas kaip su kainom, paskutini karta domejausi lyg 150lt buvo uz visa diena ar tai kelias valandas. Bet reikia savo salma turet. Patikslink jei gali.  ;)
Tai kad aš apie sportą ir neužsiminiau  8)
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: _Archy_ AR 156 1,6 TS
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2013-03-29 21:51 »
Norint trasoje važiuoti su 156, reiktų ventiliuojamų stabdžių diskų bent jau, nes standartiniai šio motoro diskai laaabai greitai mėgsta užkaisti. Pas mane tokie buvo, tai išmečiau "nachren" ir ventiliuojamus sudėjom - iškart akivaizdus pagerėjimas.

Kūginį filtrą galima, bet klausimas - ar to reikia? Įsidėk plaunamą, bet netepamą sportinį filtrą į standartinę dėžę. Nauda bus gerokai didesnė. Aš pernai įsidėjau tokį į standartinę dėžę - variklis lengviau "kvėpuoja" tikrai ir nebeliko TS'ams būdingo "lago" žemose apsukose. Tik nesirink iš tepamų filtrų - keisi oro srauto matuokles kaip kojines, nes nuo filtro tepaliuko labai greitai apsineš sensorius.

O toliau, ką Žalias rašė - stabilizatoriai, powerflex, amortizatorių ir spyruoklių komplektas.

Ir tada suvoki, kad sumos didžiulės tampa jau. O kur dar tinkami lieti ratai ir padangos, kad geras sukibimas būtų (nepamirštam ir šalmo, bei popieriaus, jei netyčia kokia bėda nutiktų trasoje). 8)

P.S. Kačergoj su 1.6 ir 156 tai nežinau nežinau.. Sporto nedaug, bet pradžia gera, jei entuziazmo yra ir piniginėje ne vėjai..  8) Sėkmės :D
« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-30 21:22 sukūrė PiPPas »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Infas

Ats: _Archy_ AR 156 1,6 TS
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2013-04-02 13:54 »
:mzp:
« Paskutinį kartą keitė: 2013-04-02 17:13 sukūrė Infas »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta