Pirma glusini EGR nusukes pora varztu - bandai (ikisi skardos plokstele, kad ismetimo dujos nepatektu i isiurbima).
Kemsasi ismetimas jei vazinejama trumpais atstumais ir pensininko rezimu, del to ziauriai tersiamas egr ismetimo dujos per nesandaru egr i isiurbima ir turi beda. Keiti arba valai EGR ir MAP sensoriu.
Antra patikrini kuro gryztama kieki is purkstuku, daznai kai pasala -10 ir daugiau purkstukas praleidzia dideli kieki kuro atgal, siltam varikliui dingsta si problema, nevisada jei visiskai nugaises purkstukas. Cia jau reiks spec pajungimu kolbu matavimui.
Skaiciau visa tema tai lyg su zvakem viskas ispresta, bet buna kad ir naujos per savaite nusprogsta. Po pakeitimo buvo koks pagerejimas ar tas pat. Nes yra dar viena silpnybe alfu.
Kuro slegis pakankamas magistraleje, bet cia jau matau uzkurtos masinos. Reiketu ziueti kurimo metu kiek pakyla slegis
?? kai nesikuria?
Kompresija?
? aisku ir leak testas nepamaisytu.
Rasau viska is patirties i savaite atitraukia pora alfu nesikurianciu, ir kaip tik ryt viena turiu
SEKMES!