Ai, dar buvo olandų tiunerio GTV Bi-motore su dviem V6 - vienu prieky, kitu - gale, irgi kaip V12 užskaityt gal galima
Citata iš: moonshine 2013-03-15 10:18Ai, dar buvo olandų tiunerio GTV Bi-motore su dviem V6 - vienu prieky, kitu - gale, irgi kaip V12 užskaityt gal galima Negalima.
Galima.
nemanau kad V12. ten du motorai, dvi pavaru dezes, atskiros ausinimo sistemos, atskiras uzvedimas kiekvienam matoriui.
Citata iš: Infas 2013-03-15 11:43Galima.Aš tau sakau, kad negalima:
Citata iš: Karolis! 2013-03-15 12:12Citata iš: Infas 2013-03-15 11:43Galima.Aš tau sakau, kad negalima:Galima. Koks skirtumas kokie yra techniniai sprendimai? Automobilio ratus suka 12 cilindrų ir jie išdėstyti V forma. Ferrari FF turi dvi dėžes (priekiniam ir galiniam ratam) ir vieną variklį, tai gal reik ir prie jo kabinėtis?
Citata iš: Infas 2013-03-15 12:19Galima. Koks skirtumas kokie yra techniniai sprendimai? Automobilio ratus suka 12 cilindrų ir jie išdėstyti V forma. Ferrari FF turi dvi dėžes (priekiniam ir galiniam ratam) ir vieną variklį, tai gal reik ir prie jo kabinėtis? Aišku reikia. Reikia kabinėtis prie visko, kas yra biškį kitaip Juokauju aišku.
Galima. Koks skirtumas kokie yra techniniai sprendimai? Automobilio ratus suka 12 cilindrų ir jie išdėstyti V forma. Ferrari FF turi dvi dėžes (priekiniam ir galiniam ratam) ir vieną variklį, tai gal reik ir prie jo kabinėtis?
Citata iš: Karolis! 2013-03-15 12:58Citata iš: Infas 2013-03-15 12:19Galima. Koks skirtumas kokie yra techniniai sprendimai? Automobilio ratus suka 12 cilindrų ir jie išdėstyti V forma. Ferrari FF turi dvi dėžes (priekiniam ir galiniam ratam) ir vieną variklį, tai gal reik ir prie jo kabinėtis? Aišku reikia. Reikia kabinėtis prie visko, kas yra biškį kitaip Juokauju aišku. Jei jau taip visiškai kabinėtis, tai VW kai sulipdė 2 V6 šonais, tai gavo W12. Bimotorėj V6 abu skersai stovi, šonais viens į kitą , tai irgi teisingiau ne V12, o W12 vadint