Sveiki, daug visko prisikaupė.. kadangi paklausti nieko nekainuoja, tai pasinaudosiu šia galimybe
auto 146 1.6 8v 1996 boxerisproblema nr.1:skečiasi galiniai ratai, ir jau gerokai.. ieškau, ką man tiksliai reikia nusipirkti. ar čia tai ko man reikia?:
http://www.robetas.lt/catalog/info/lang/lt/id/5277/Guolis_galinio_balkio_(torsionų)-Fiat_Bravo/Marea/Multipla/Tipo/Tempra__*_Alfa_Romeo_145/146/155-20161
viso to užteks? pasidomėjau apie šitą vadinamą torsinę pakabą, peugeot klube rašo, kad koks tai guolis greit susigadina taip važinėjant, gal tada išvis keičiasi situacija į daug didesnę kainą?
kokie niuansai tvarkant galinę pakabą? kad ilgasis varžtas užpūna ir reik pjauti tai čia nebėda, priemonės yra, o kas dar? gal kas aprašytu eigą ar pastabas
problema nr.2ar turi kas bėgių trosus? pavargau savuosius vis nuiminėti, tepti ir vistiek vėl tas pats, pradeda sunkiai judėti..
tinka nuo 1.4/1.6/1.7 variklių.
problema nr.3būgniniai stabdžiai.. kaip juos išardyti?? nuimam ratą, atsukam du varžtus iš būgnų paviršiaus, ir kas tada? bandyta ir nestipriai pakalti iš vidinės pusės, ir taip ir anaip, bet gal dar kažką suburti reikia.. nenusiima.
jei stabdant (traukiant rankinį) jaučiasi kaip galiniai ratai "kala", reiškias nelygiai nusidėvėję būgniniai stabdžiai? (vibracija stabdant jau nuo pat būgnų kaladėlių keitimo, deja nesikreipiau, kad pataisytu broką). ką daryti? ar gale susimontuoti diskinius stabdžius įmanoma? ar tai didelė investicija?
kodėl apskritai stabdžiai neefektyvus? (priekiniai diskiniai). reikia kelis kart gerai pastabdyti, kad sušilę stabdžiai būtų efektyvūs, kaip kokioj formulėj
kol šalta, mynk iš jėgų, bet vos stoja.. pavojinga..
kitos bėdos..:krenta lubos.. gal kas turi pasiūlyti geras? o kaip suprantu atkimba medžiaga todėl, kad teko pavažinėti be antenos ir pateko vanduo..
----------
ar yra boxeris, kuriam temp karštu vasaros metu darbinė temp mažiau arba lygi 90 laipsnių? ypač mieste kamštyje. visad rodo apie 100 ir vis ošia ventiliatoriai
radiatorius? važiuojant ramiau nusileidžia iki 90, jei autostradoj mynti, tai jau vėl 100 ir ventiliatorius nerimsta..
----------
sankaba. nekeista jau n metų, normalu, kad jau artėja keitimas, bet normaliom aplinkybėm neprasisuka. prasisuka, tik jei ilgiau pastovi kamštyje arba stovint užvestu varikliu, tada gal ten patenka tepalo ar įkaista stovint, ir tada jau 4/5 bėgiu duodant gaziuko prasisuka. o gal tai nereiškia kad būtent pati sankaba bloga, gal tiesiog rimtai koks tepalas čia pakiša koją?
----------
kam priekaištų neturiu, tai variklis..
dar lenda rūdelės ties galiniu bagažinės dangčiu, prieky ant kapoto snapo, dar šen bei ten, perdažymo kai kur reikėtu.. likęs tik mėlynas raktas, raudonasis su imob nulūžęs, reikia vis priliesti prie spynelės kai vediesi su mėlynu.. viską kai sudedi atrodo bėdų bėda
bet visai norėčiau ir galėčiau aš į ją painvestuoti, tik gal kas protingai patartų ar tikrai verta. nes tik prisiliesk kur, tai 99% kad bus užpuvę, neatsisuks ir t.t..
nužiūrėjau
raudoną 146 1.6 boxerį už 3k LT, su alfaklubo užrašu ant priekinio stiklo, gal kieno iš jūsų?
daili, baltais ratlankiais..
http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-146-1-6-l-hecbekas-2333388.htmlnes gal pigiau tiesiog pirkti kitą sveiką boxeriuką, o saviškę pasilikti ant dalių..
o gal kas 1.7 variantu nori "atsikratyti"?