Autorius Tema: 1.9JTDm 88Kw  (Skaityta 10146 kartus)

Neprisijungęs neerkaas

Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2012-07-31 19:38 »
na zodziu, as gal netiksliai ivardinau greicius ir panasiai, istiesu netiek jie man rupi, zinau, kad trukcioja del gedimo masinos, o ne del manes. anyway, specai:

kaip jus manote ir kokios jusu sasajos:
kiek itakoja EGR voztuvas duminguma, sanaudas ir trauka, ir is to iseinancia minti del trukciojimo?
kas dar gali itakoti duminguma ir sanaudas? Oro srauto matuokle?
Dabar yra taip, kompas meta EGR klaida, o kartais nemeta ir vaziuoja puikiai.
Bet dazniausiai, uzvedus ismeta check engine (del EGR pagal diagnostika) ir dumina juodais dumais, labai stipriai. Sanaudos plius minus OK bet trukcioja ir dumina.
Kam teko keisti EGR? ar imanomas jo praplovimas/restauracija?
Nesinori jo uzglushinti. Nebent naujas kainuoja 1000 lt ir neatlieka kazko ypatingo.

Dekui


Glūsint tą EGR būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios be deguonies dujos dėl ko ir dumija. cia kai is telefo pradedi rasinet tai taip ir buna. vieni rasymo errorai
« Paskutinį kartą keitė: 2012-08-01 07:29 sukūrė Arijotas »

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2012-07-31 22:44 »
Glūdintį tą ryt būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios br deguonies dujos dėl ko ir dumija
kų če sakai?  ;D
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

motorito

  • Svečias
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2012-08-02 13:25 »
Citata
Glūsint tą EGR būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios be deguonies dujos dėl ko ir dumija. cia kai is telefo pradedi rasinet tai taip ir buna. vieni rasymo errorai

nera jis labai kiauras, kartais veikia puikiai. bet matyt kartais pastringa.
kvailas klausimas, ar svarbu is kurios puses uzglusinsi?
kai parsivarsiau is taurages, uzglusintas is apacios buvo, kad nesimatytu perdau..
dabar patogiau butu ta padaryti is sono.

« Paskutinį kartą keitė: 2012-08-02 15:06 sukūrė PiPPas »

Neprisijungęs neerkaas

Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2012-08-02 18:38 »
Citata
Glūsint tą EGR būtina jeigu jis kiauras. Per ji prapuola į įsiurbimo kolektorių atsidūrusios be deguonies dujos dėl ko ir dumija. cia kai is telefo pradedi rasinet tai taip ir buna. vieni rasymo errorai

nera jis labai kiauras, kartais veikia puikiai. bet matyt kartais pastringa.
kvailas klausimas, ar svarbu is kurios puses uzglusinsi?
kai parsivarsiau is taurages, uzglusintas is apacios buvo, kad nesimatytu perdau..
dabar patogiau butu ta padaryti is sono.


gali kad ir prie isiurbimo kolektoriaus glusint

Neprisijungęs montezumijus

Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2012-08-02 19:42 »
Buvau sugadinęs savo EGR bevalydamas taip, kad jis sandariai nebeužsidarydavo. Irgi smarkiai dūmijo, trūkčiojo. Nusipirkau naują EGR'ą, visos bėdos dingo.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

motorito

  • Svečias
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2012-08-06 10:41 »
sveiki dar

del EGR
gal kas turite konkreciu atsiliepimu apie siuos gamintojus

meat&doria 350lt
Pierburg 450lt

Cia butent EGR kaina 88Kw 1.9 mJTD

Imti pigesni ir nesukt galvos?

Neprisijungęs Steponas

Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2012-08-07 02:50 »
sveiki dar

del EGR
gal kas turite konkreciu atsiliepimu apie siuos gamintojus

meat&doria 350lt
Pierburg 450lt

Cia butent EGR kaina 88Kw 1.9 mJTD

Imti pigesni ir nesukt galvos?

kiek mates keistu, visi - pierburg ;)
without heart we would be mere machines

motorito

  • Svečias
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2012-08-20 16:55 »
Na ką, EGR keitimas nelabai padėjo. Tam tikra prasme OK, nes senas voztuvas strigdavo, naujas nebe.
Tačiau dabar lenda kitos bėdos.
Pakeitus EGR kompas beveik iš karto paakseleravus, išmeta kitą klaidą ir išjungia EGR.
Klaida Nr 0401 skamba maždaug low signal, dėl to parašo device error ir jį išjungia (iki kito užvedimo)
Autodata klaidą išaiškina, kad gali buti užsikimšę oro srauto kanalai, arba leaking kažkas kažkur.
Ir iš esmės oro trūkumas ir jaučias.
Tik užvedus, kol dar neišjungtas EGR,laikant apie 3000 apsukų, variklis tarytum kvepuoja, neprapučia ir jaučiasi trūkčiojimas.

Tad dabar teko imtis Tauragės triukų ir visgi užkišti EGR su tarpine ir kai bus laiko ieškoti kamšči7 ir valyti žiurkes iš vamzdžių ?!

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2012-08-21 21:13 »
gal oro filtra pasikeites?
dar gal turbos geometrija stringa ar isiurbimo kolektorius suodziais uznestas?
o tai musolinis tvarke ir nesutvarke iki galo? ;D
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

motorito

  • Svečias
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2012-08-22 11:04 »
oro filtrą pakeitęs, bet stovi standartinis, jei koki sportinį turi minty?!

Su Musoliniu sutarem, dar krapstysim kai bus laiko ir kapeikų.
Labai geras bičas.