Autorius Tema: 1.9JTDm 88Kw  (Skaityta 10148 kartus)

motorito

  • Svečias
1.9JTDm 88Kw
« Įrašytas: 2012-07-13 10:48 »
Sveiki,
Nusipirkau sena gera Fiat Stilo su 1.9 multijet, 2006 metu 88 kw.
po 3000 km prasidejo....

siek tiek sumazejo trauka, ir ziauriai ryja kura, mieste net ramiai pajudant vidurki jau apie 11 rodo. realiai kuro rodykle krenta "ant akiu"
tiesiog tik tik pajudejus kompas skaiciuoja max sanaudas ir rodo instant 25l/100
na, esme kad tikrai kazkas negerai, nes kol buvo tik nupirktas jautes kiek kitaip, kad trauka geresne ir virs 1800 apsuku, pradejus turbinai veikti trauke visai kitaip.
dabar ar 1800 ar 2000 ir daugiau, nesijaucia staigaus padidejijo..bet kaip ir traukia OK,nes galingas varilis, turbina siek tiek svilpia, taciau tikrai kazkas negerai.
Alfaservise (savanoriu pr) diagnostika nieko blogo neparode.
Klausimas - patarimo prasymas pas jus: kur vaziuoti Vilniuje, kad iskarto nusiteikus blogiausiam restauruotu kuro siurbli, ziuretu purkstukus, bet zinoma pradetu tikrinti nuo paprastesniu gedimu..???

aciu

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2012-07-13 13:27 »

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2012-07-13 18:02 »
tu neziurek momentiniu kuro sanaudu, o paziurek kiek rodo vidutines
jei po miesta vien vazineji ne pencininko rezimu tai gali imti ir 8-9ltr
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

motorito

  • Svečias
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2012-07-25 16:30 »
Jei kam idomu,
Musolinis sutvarke (didelis jam dekui)
Buvo uzsinesusi oro srauto matuokle tepalais ir muselem (labai keista kaip taip nutiko, ora juk ima jau is po filtro) uzteko praplauti, ir buvo "gamykliskai" (taurageje) uzdusintas EGR su tarpine tokia.

Trauka gryzo - OK, kuro sanaudos tapo OK OK. dabar 8,1-8.9 vidurkis mieste, nebijant paspaust!
Taciau manau dar neviskas gerai su tuo tanku, dabar trukcioja (nepakanka kuro padavimo?? ar per daug/per mazai oro) kai mazai apsuku. Pvz net ant 5 begio, ties 55 kmh jau trukcioja jei tiesiog riedi per daug negazuodamas, arba ant antro begio ties 20 km.h masina tiesiog prasosi gazo ir jei neduodi - pradeda trukcioti. Tas pats ant visu begiu kai sumazeja apsukos.  Ar tai normalu ?  tokia yra turbodyzeliu specifika: duot gazo kad butu apsuku??



Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2012-07-26 11:19 »
O tai ko tu tikiesi, kai vaziuoji aukstu begiu labai mazu greiciu? Nelabai usprantu, kam vaziuoti 55 km/h ijungus 5 pavara? Koks tikslas? tokiu greiciu vaziuojant 4 pavara pats tas.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs alfagta

Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2012-07-26 23:16 »
su auto viskas normalei , bet su tavim nelabai... be gazo nori vaziuot ;D taip nebuna
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2012-07-27 07:20 »
o trūkčioja kaip, gal nu taip mechaniškai?  :smilie:  ;D
nes variantas gali būti variklio/greičių dėžės pagalvė, jei yra laisvumas, tai važiuojuant staiga paspaudus gaziuką ir iškart atleidus turėtu susitabaluoti auto pirmyn atgal, ypač prie žemų apsukų.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2012-07-27 07:54 »
Tai kad jis net nespaudzia :D Jis nori Ride Low :)

Motorito, tu kam nors kitam duok pavaziuot kas tokia pacia alfa turi, taip, kaip tu vaziuoji, ir pasakys at cia pas tave masinoj netobula ar dar kazkur netobula..
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Masas

Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2012-07-27 13:07 »
Jei kam idomu,
Musolinis sutvarke (didelis jam dekui)
Buvo uzsinesusi oro srauto matuokle tepalais ir muselem (labai keista kaip taip nutiko, ora juk ima jau is po filtro) uzteko praplauti, ir buvo "gamykliskai" (taurageje) uzdusintas EGR su tarpine tokia.

Trauka gryzo - OK, kuro sanaudos tapo OK OK. dabar 8,1-8.9 vidurkis mieste, nebijant paspaust!
Taciau manau dar neviskas gerai su tuo tanku, dabar trukcioja (nepakanka kuro padavimo?? ar per daug/per mazai oro) kai mazai apsuku. Pvz net ant 5 begio, ties 55 kmh jau trukcioja jei tiesiog riedi per daug negazuodamas, arba ant antro begio ties 20 km.h masina tiesiog prasosi gazo ir jei neduodi - pradeda trukcioti. Tas pats ant visu begiu kai sumazeja apsukos.  Ar tai normalu ?  tokia yra turbodyzeliu specifika: duot gazo kad butu apsuku??


važiuojant 55-60kmh 4 bėgiu pas mane rodo 1500 sūkių. 5 bėgio net mintis nekyla jungti - nebent 3. Tiesa, pas mane 6 bėgių dėže, nežinau kiek pas tave ten jų, bet manau 5 vistiek nereikia jungti.
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

motorito

  • Svečias
Ats: 1.9JTDm 88Kw
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2012-07-31 16:15 »
na zodziu, as gal netiksliai ivardinau greicius ir panasiai, istiesu netiek jie man rupi, zinau, kad trukcioja del gedimo masinos, o ne del manes. anyway, specai:

kaip jus manote ir kokios jusu sasajos:
kiek itakoja EGR voztuvas duminguma, sanaudas ir trauka, ir is to iseinancia minti del trukciojimo?
kas dar gali itakoti duminguma ir sanaudas? Oro srauto matuokle?
Dabar yra taip, kompas meta EGR klaida, o kartais nemeta ir vaziuoja puikiai.
Bet dazniausiai, uzvedus ismeta check engine (del EGR pagal diagnostika) ir dumina juodais dumais, labai stipriai. Sanaudos plius minus OK bet trukcioja ir dumina.
Kam teko keisti EGR? ar imanomas jo praplovimas/restauracija?
Nesinori jo uzglushinti. Nebent naujas kainuoja 1000 lt ir neatlieka kazko ypatingo.

Dekui