Autorius Tema: Del bow'o instaliavimo  (Skaityta 13614 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2012-04-27 10:55 »
Ei proficionalai
Bow'as bent benzininiuose dedamas norint apsaugoti, patausot ir taip persuktą turbą, kad slėgis nepareitų aygal į tubą užsidarius sklendei, nestabdytų jos sukimosi ir kraštutiniais atvėjais nepažeistų mentelių.
Dyzeliuose kaip suprantu yra kažkokia recirkuliacija...
kas liečia pff pff jūsų tai garsinis efektas dyzelį niekada nebus toks kaip gerai užsuktam benzike.

Autoriui, koks blyn avinas tau įputė į 1,9  150kw programą ?  :o
Sėkmės važiuojant dumų kamuolį :)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2012-04-27 11:08 »
:D prikolistai :D pasek pasek, zek kad tik po to neklaustum patarimo kaip pasidaryt reiketu ir tau :DDDDDD

Na, kad ir kaip as noreciau tu 150 kW ir jei jau kazkada darysiu, tai tikrai nevien tik kompo programa keisciau, o ir daugiau. Pirmas dalykas butu sankaba tvirtesne, toliau visos auksto spaudimo slangos, interkuleris, oro filtras ir t.t.
Bet, tamstos reikalas kaip tu sudrosi ar nesudrosi masina.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2012-04-27 12:01 »
Ei proficionalai
Bow'as bent benzininiuose dedamas norint apsaugoti, patausot ir taip persuktą turbą, kad slėgis nepareitų aygal į tubą užsidarius sklendei, nestabdytų jos sukimosi ir kraštutiniais atvėjais nepažeistų mentelių.
Dyzeliuose kaip suprantu yra kažkokia recirkuliacija...
kas liečia pff pff jūsų tai garsinis efektas dyzelį niekada nebus toks kaip gerai užsuktam benzike.

Autoriui, koks blyn avinas tau įkaimynė į 1,9  150kw programą ?  :o
Sėkmės važiuojant dumų kamuolį :)
Garsas bus toks pats, nes išleidžiamas slėgis dyzelio ir benzo nesiskiria. Tu teisus, kad dedamas norint apsaugot, bet rimtuose auto tas slėgis nepaleidžiamas lauk, o padaroma recirkuliacija, kad nereiktų užpūtinėt turbos išnaujo. Išvis tas daiktas su stokine turba yra nereikalingas.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2012-04-27 12:05 »
:D prikolistai :D pasek pasek, zek kad tik po to neklaustum patarimo kaip pasidaryt reiketu ir tau :DDDDDD

Na, kad ir kaip as noreciau tu 150 kW ir jei jau kazkada darysiu, tai tikrai nevien tik kompo programa keisciau, o ir daugiau. Pirmas dalykas butu sankaba tvirtesne, toliau visos auksto spaudimo slangos, interkuleris, oro filtras ir t.t.
Bet, tamstos reikalas kaip tu sudrosi ar nesudrosi masina.
Visų pirmiausia prie tokių kw reikia smagratį ir sankabą žiūrėt, nes JTD sankaba tikrai yra silpna vieta. O paskui jau niuansų daug, purkštukai, kuro siurblys, interkuleris, šlangos, išmetimas.
Įdomu kiek tą GT niutonų, jei tiek KW
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2012-04-27 12:14 »
PAKARTOSIU KAM DAR NEDASUNTA, BOV'O PRINCIPAS, TAS, KAD ATLEIDUS GAZA PERTEKLINIS ORAS PER BOV'A ISEITU, O NEGRIZTU ATGAL I TURBA, DYZELIUOSE PERTEKLINIS ORAS EINA I CILINDRUS TIESIAI I ISMETIMO SISTEMA...

Tad pas Tada problem ne, perteklineme slegyje gaza atleidus, o pertekliniame slegyje uzputus turbai, t.y. minant gaza gerai ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-04-27 12:18 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Tadas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 50
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2012-04-27 17:29 »
Seip as tau papasakosiu kad su kompu dare ne kosmosa ir ne tai kad variklis apsisiktu , atsiprasant o kad butu normos ribose dar, dare maxsimuma kas iseina kad butu viskas normaliai, del to cipavimo, ir mokejau ne 100 ar du simtus litu kokiam garaziuke o normaliai su stendu ir t.t. 800 lt, na cia aisku jums sprest profesoriai as aisku gal tiek ir neismanau kiek jus cia kurie tiek sneka , tai jei reikes pagalbos kai mano varikliukas ,, uzsileks ,, kaip jus sakot tai pirmiausia kreipsiuosi i tuos profesorius :DDDD  na matai dar karta pasikartosiu, ne pas bobute i kaima vazineju tik, o  tiesiog normaliai pavazineju, ir ne koks races boy kaip cia sake :DDDD o del adrenalino stokos, be to nesnekekit cia veju kad ir patys nenuspaudziat pedalo iki galo, o del dumu kamuolio, tai ten kur rase, ciuju tu pabezdetum garsiau negu mano GT ;) lol, jei rimtai dumu beveik nemeta uzmynus iki galo, tai minimaliai tikrai, tai labai dar dziaugiuosi,o jau vazineju metelius taip tai aciu uz patarimus visiems ,  :)

Neprisijungęs liuduks

Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2012-04-28 11:56 »
Kur čia čipavo ?
Labai indomu, nes programa nestandartinė, kurias net Vimota aklai pristūmus "kibirą" pučia.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Tadas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 50
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2012-04-28 20:04 »
vimotoje kaune ir cipavo :DDDDD

Neprisijungęs liuduks

Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2012-04-28 20:35 »
HAHa nu prikolistai, variklius bus sumaisę  ;D ;D ;D
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2012-04-29 08:44 »
heh idomu kiek  zmogeliui metu,kad masto apie tokes nesamones :D
AR159 2.0 jtdm Ti