Autorius Tema: Del bow'o instaliavimo  (Skaityta 13665 kartus)

Neprisijungęs Tadas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 50
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Del bow'o instaliavimo
« Įrašytas: 2012-04-26 12:17 »
Sveiki, noreciau siokios tokios informacijos del taip vadinamo bow issidejimo,  na daug maz cia ziurinejaus bet iki galo nesupratau, kaip ten tikslaiai veikimas yra ir ar tai paprasta isideti ir kiek tai kainuotu,  pas mane 1.9 paturbintas dyzeliukas apie 150 kw ir pradejo sproginet slangos, tai vien del to galvoju gal tikslinga butu issideti bow ... ar kaip? aciu uz nuomones, butu gerai kad komentuotu tie kas zino, o ne tie kas neturi ka veikt ir kazkur kazka girdejo ,.... :D aciu \:)

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2012-04-26 13:55 »
visu pirma manau tikslinga susitvarkyti šlangas, pasidaryti metalines, tada tikrai nesproginės. O bovas tokioj mašinoj tikrai nereikalingas, jį deda į galingas mašinas, kur turbinos yra rimtos ir tai be to vožtuvo kur daro psh psh, nes taip tik prarandama galia.
Bowas veikia gan paprastai, kai turbina veikia pilnu pajėgumu, staiga atleidus gazą arba perjungus pavarą turbina tuo metu vis dar dirba , ko pasekoje susidaro oro slėgis, kuris neturi kur dingt, bowas tą slėgį išleidžia per vožtuvą ir girdisi psh psh, bet rimtose mašinose nėra to išleidimo vožtuvo, vietoj jo gaunasi cirkuliacijos ratas, kad kai vėl nuspausi gazą, nereiktų pernaujo sukėlinėti slėgio, praktiškai tas slėgis yra kuriam laikui užlaikomas. Pataisykit mane jei klystu.
Dėl montavimo niuansų negaliu nieko pasakyt, nes praktiškai nesu susidūręs.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2012-04-26 14:06 »
Sunku tau ta vadinama bov'a i dyzelini auto bus isideti, nes dyzelis tavo neturi droselines sklendies, per cirkuliacija slegis nuleidziamas, tad realiai jo ir sulaikyti neimanoma be droselines sklendies ;)

O kw pamatavai is akies? man kazkaip norisi tiketi, kad pas tave 150ag, o ne 150kw :D

Siaip slangos sprogineja, del neapskaiciuoto slegio joms, dek "custom" slangas ir nesprogines arba virinkis vamzdyna is vamzdziu ;) o ne apie bov'us snekek, nes bov'as nuo slangu sproginejimo neisgelbes, jis veikia tik tada, kada sklende uzsidaro, turbina dapucia perteklini ora, o bov'as isleidzia, t.y. kai gazas atleidziamas...

Tavo atveju slangos turbut sprogineje dar gerai gaza nuspaudus :) tad tuo momentu bov'as neveikia...



Va pas dyzelius tos INTAKE THROTTLE PLATE nera ;)

Cia toks paprastas atsakymas http://wiki.answers.com/Q/Can_you_put_a_Blow_off_valve_in_a_turbo_diesel_engine
« Paskutinį kartą keitė: 2012-04-26 14:18 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2012-04-26 15:14 »
Kiek skaičiau yra lyg su elektroniniu reguliavimu vietoj droselinės sklendės, bet jis stipriai brangesnis.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2012-04-26 15:18 »
Kiek skaičiau yra lyg su elektroniniu reguliavimu vietoj droselinės sklendės, bet jis stipriai brangesnis.

Ir prie ko tu ji jungsi? Kas ji valdys? Tikrai ne "stockinis" kompas...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Tadas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 50
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2012-04-26 21:04 »
Taigi rasiau kad paturbintas, orginaliai 110 kw - 150 ag, bet cipavausi, tai sukele beveik iki 150 kw 190 ag pns, ir ne is akies o ir ant stendo buvo masiniukas , kai priklauso...  O tai silikonines slangos irgi tipo nelaikytu ?

Neprisijungęs Steponas

Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2012-04-26 23:17 »
jau minejo, kad tau slangos sprogineja nuo didelio slegio kai spaudi gaza ir turbina uzpucia ;) bow'as yra skirtas ne tam kam tu galvoji :) sprendimo buda jau parasytas, taip kad neisradinek dviraciu :) o jei nori to pff pff, tai pirk turbo benza ir dekis ta bow'a ;) paprasta :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2012-04-26 23:43 »
Kiek skaičiau yra lyg su elektroniniu reguliavimu vietoj droselinės sklendės, bet jis stipriai brangesnis.

Ir prie ko tu ji jungsi? Kas ji valdys? Tikrai ne "stockinis" kompas...
Šniuruką duos į ranką ir galėsi tampyt, kai norėsi psh psh:D
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2012-04-27 09:31 »
Kuo daugiau skaitau sita tema, tuo labiau man gaila tos GT... Reikes pasekt Tado postus, nes manau po keleto menesiu, tarkim rudeniop bus kazkas panasaus i "kiek kainuoja nauja sankaba?" arba "parduodu GT, variklio defektas"...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Tadas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 50
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Del bow'o instaliavimo
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2012-04-27 10:40 »
 :D prikolistai :D pasek pasek, zek kad tik po to neklaustum patarimo kaip pasidaryt reiketu ir tau :DDDDDD