Autorius Tema: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:  (Skaityta 55986 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #90 Įrašytas: 2017-09-29 19:40 »
Jo, visu pirma nenukirmijusia GTA bus man sunkiai rasti, o kita vertus modernesnis auto turetu buti patikimesnis.

Dabar realiai jau perejau i Giulietta (tik nezinau dezes TCT ar mechanine, nes labai skirtingai forumuose atsiliepia del TCT) arba Renault Megane RS Trophy (su sedynem gale). Pastaroji turi jau is gamyklos suderintus Öhlins'us ir Akrapovic duslintuva...  :D
Su mechanika bus daugiau fun nei su robotu ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #91 Įrašytas: 2017-09-29 20:27 »
V4 TBi? Wut???

Pasitaisysim - I4 (Inline 4). Na bet esmė ta pati.  ;)

Jo, visu pirma nenukirmijusia GTA bus man sunkiai rasti

Jei pasižvalgysi užsieny - rasi be problemų. Jei jau aš 20 metų senumo GTV be jokių matomų ar rimtesnių rūdžių po apačia Lietuvoj radau (mano 2008m Swift labiau surūdijęs nei GTV), tai ką jau kalbėti apie GTA. 

O šiaip all in all - prisipažinsiu neesu vairavęs Giuliettos tai kaip ten su tuo turbo lagu nežinau. Bet jei pripažįstami su pasaulinio lygio reputacija žurnalistai sako kad Ferrari 488 jaučiamas turbo-lag (nors ir minimalus), tai kažkaip abejoju kad Giuliettoj jo visiškai nėra. Yra jis greičiausiai (nedidelis) ir Giulia QV, bet ten jau visai kitos klasės žvėris kuriam tai ne motais. 

All in all - išliekamoji vertė GTA žymiai didesnė. + Mechanika, daugiau sūkių = more fun - tai čia faktas...
Track days su kuria įveiksi geresni ratą - klausimas į kurį kardinalaus atsakymo negausi.
O priedo prie viso šito - Alfa su savo bazėm smarkiai tobūlėja po Stelvio ir Giulios išleidimo - todėl no offense, bet pats asmeniškai Giulietta matau kaip paskutinį Alfos auto krizės metu (4C - išimtis) t.y. sekantys modeliai nusimato visom prasmėm geresni. Tai ar pirkti tokį? Spresti tau. ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2017-09-29 20:47 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #92 Įrašytas: 2017-09-29 22:06 »
Pagal squadra-tuning.nl tai tikrai QV neturi zymios turbo charakteristikos:

Sukimo momentas yra pasiekiamas netoli 300Nm prie mazdaug 2000rpm, kai GTA tuo metu turi vos 250Nm. Aisku Giulietta iki 2000rpm yra realiai mieganti :) (tai cia ir bus tas lag'as jeigu apsukas nuleidi zemiau 2000rpm) Na ir po 5500rpm nelabai daug veiksmo vyksta... Tipiskas modernus variklis.

Matau as dabar irgi, jog GTA galima tureti kaip istorini objekta... kas siuo metu man nepakeliui.

P.S. kaip ikelti paveiksleli? (nebepamenu)

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #93 Įrašytas: 2017-09-29 22:12 »
Su mechanika bus daugiau fun nei su robotu ;)

Nu jo, bet jeigu robotas gali "pataisyti" tarpines tarp sedynes ir vairo klaidas, tai as nieko pries...  :star:

Siaip as nesu turejes masinos su padalomis ant vairo ir neisivaizduoju kiek naudos is to yra... siaip atrodo labai smagiai.

Klausimas kiek patikimumo ir ilgaamziskumo tokioj sistemoj? Reiks pasibandyti si savaitgali. kaip tik vienas dealer'is turi tiek naujaja Veloce (240Hp) ir Sivocci edition (235Hp) mechanine. Tiesa, pastaroji buvusi dauzta, tai tikrai nepirkciau bet pabandyti galima gi...
« Paskutinį kartą keitė: 2017-09-29 22:17 sukūrė Stradale »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #94 Įrašytas: 2017-09-29 22:14 »
Nu jo, bet jeigu robotas gali "pataisyti" tarpines tarp sedynes ir vairo klaidas, tai as nieko pries...  :star:

Siaip as nesu turejes masinos su padalomis ant vairo ir neisivaizduoju kiek naudos is to yra... siaip atrodo labai smagiai.

Klausimas kiek patikimumo ir ilgaamziskumo tokioj sistemoj? Reiks pasibandyti si savaitgali. kaip tik vienas dealer'is turi tiek naujaja Veloce (240Hp) ir Sivocci edition (Hp) mechanine.
Dėl patikimumo roboto su mechanika nėr net ir ką lyginti, sakyčiau pats patikimiausias yra DSG šiuo metu, bet ir tas genda ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #95 Įrašytas: 2017-09-29 22:28 »
Dėl patikimumo roboto su mechanika nėr net ir ką lyginti, sakyčiau pats patikimiausias yra DSG šiuo metu, bet ir tas genda ;)

Haha, turiu as dabar vokieti su S-tronic... jauciuosi kaip vairuociau autobusa... :)) Nei charakterio nei pulso. Pats sudiniausias pirkinys mano istorijoje...

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #96 Įrašytas: 2017-09-30 12:54 »
Is to, ka parasiai Giulietta daug labiau tinkama tokiems tikslams. Naujesne, lengvesne, tinkamesne kasdienai, netgi patvaresne ir t.t. Galbut, ir garantija dar galios, jei nepirksi visiskai naujos. O per daug greicio nevirsydamas, dar ir pora litru benzino sutaupysi :D Kas liecia deze, tai as tik uz TCT, kasdieniai automatas yra puikus reikalas, o noredamas pasismaginti, galesi perimti pilnai rankini pavaru perjungima. Gauni 2in1. O pavaras ji perjungia akimirksniu, net nezinau koks profas turi buti, kad aplenktum TCT robota. Praejo jau tie laikai, kai automatai buvo skirti pensininkams ir miniveanms. Nors cia, va, sako zmogus, kad DSG kaip autobusas, galbut, vagenas ir pats, kaip autobusas, TCT labiau formule, nei autobusas.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #97 Įrašytas: 2017-09-30 14:09 »
Is to, ka parasiai Giulietta daug labiau tinkama tokiems tikslams. Naujesne, lengvesne, tinkamesne kasdienai, netgi patvaresne ir t.t. Galbut, ir garantija dar galios, jei nepirksi visiskai naujos. O per daug greicio nevirsydamas, dar ir pora litru benzino sutaupysi Kas liecia deze, tai as tik uz TCT, kasdieniai automatas yra puikus reikalas, o noredamas pasismaginti, galesi perimti pilnai rankini pavaru perjungima. Gauni 2in1. O pavaras ji perjungia akimirksniu, net nezinau koks profas turi buti, kad aplenktum TCT robota. Praejo jau tie laikai, kai automatai buvo skirti pensininkams ir miniveanms. Nors cia, va, sako zmogus, kad DSG kaip autobusas, galbut, vagenas ir pats, kaip autobusas, TCT labiau formule, nei autobusas.
Skaitau ir nesuprantu apie ką tu, automatinę su hidrotransformatoriumi ar apie robotizuotą mechanika...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #98 Įrašytas: 2017-09-30 14:46 »
Apie TCT, duotuoju atveju. Nesigilinant i terminologijas ir darbo principus, ar tai pilnas automatas ar tik automatine sankaba. Kaip ten kas veikia, sedint ir vairuojant, daugumai nelabai ir aktualu, daug aktualiau pats rezultatas, o ne kaip jis atliekamas. Rezultatas abiem atvejais tas pats, automatiskai perjungiamos pavaros. Tai kaip tai pavadinti? Manualas? Tikrai ne. Tiesiog automatas ir tiek, nes procesas automatizuotas. Kaip ten kas veikia, pasidarys idomu nebent tada, kai prireiks remontuoti :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Atsakymas #99 Įrašytas: 2017-10-02 14:53 »
Apie TCT, duotuoju atveju. Nesigilinant i terminologijas ir darbo principus, ar tai pilnas automatas ar tik automatine sankaba. Kaip ten kas veikia, sedint ir vairuojant, daugumai nelabai ir aktualu, daug aktualiau pats rezultatas, o ne kaip jis atliekamas. Rezultatas abiem atvejais tas pats, automatiskai perjungiamos pavaros. Tai kaip tai pavadinti? Manualas? Tikrai ne. Tiesiog automatas ir tiek, nes procesas automatizuotas. Kaip ten kas veikia, pasidarys idomu nebent tada, kai prireiks remontuoti :D

TCT mechaninė dėžė su robotu. Joje yra ir diskatorius ir smagratis, tik nereik pačiam minkyt pedalų. Ir galiu pasakyt, kad tai yra geriausias dalykas, kokį galėjau įsigyt, nes smagumo be proto daug. Kone kasdien važinėju pats junginėdamas pavaras nuo vairo - reaguoja milisekundėmis, o įsijungus D dar ir kuro sutaupo daugiau, nei paprastas manual 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic