Autorius Tema: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)  (Skaityta 25236 kartus)

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2013-04-12 22:42 »
Na cia yra keli kabliukai :)
Pirmasis, matomas pacios triubos nuotraukoje - septyni vidinio vamzdzio diametro svelnus pasikeitimai. Butent toks dizainas duotu atveju greitina oro srauta ir augina sukimo momenta. Jokie K&N ar BMC, Samco ar kt tokio dalyko nedaro - per daug sudetinga jiems ir brangu.
O antrasis kabliukas, tai atlikus n bandymu, duotam modelyje pastebeta, kad ten, uz variklio kaip ne keista del oro turbulensijos ateina butent sviezias saltas oras is lauko... Per rato arka...
Nesamone? :) Na bet kazkodel galios maravimo ir realus isibegejimo rezultatai kalba uz save :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Infas

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2013-04-14 01:02 »
O man jau pradeda atrodyti, kad GSR labai tiktu i komplekta su situo: http://www.kurosistemos.lt/magnetas-kaina-taupymui-magnetai-kuro-taypymui-degalams-kitas-taupymas-degalu ir kitais panasiais agregatais.

Man labiausiai patinka sita dalis: P.S. "As jokiu budu nesu pardavejas" (is pirmo posto), puslapyje nurodyta contact us - arturas.rotar, o pats pasivadines Artiz (labai panasu, kad nuo vardo Arturas). Apibendrinant tamsta jokiu budu ne pardavejas, bet pirkt is jusu.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2013-04-14 08:53 »
O man jau pradeda atrodyti, kad GSR labai tiktu i komplekta su situo: http://www.kurosistemos.lt/magnetas-kaina-taupymui-magnetai-kuro-taypymui-degalams-kitas-taupymas-degalu ir kitais panasiais agregatais.

Man labiausiai patinka sita dalis: P.S. "As jokiu budu nesu pardavejas" (is pirmo posto), puslapyje nurodyta contact us - arturas.rotar, o pats pasivadines Artiz (labai panasu, kad nuo vardo Arturas). Apibendrinant tamsta jokiu budu ne pardavejas, bet pirkt is jusu.
Taip, pries metus as buvau tik paprasytas paplatint info apie tai. Siandien, atsiradus galimybei, esu Torque 7 Ltd akcininkas, ir atstovauju GSR'us. Nes matau ju privalumus ir zinau kas cia per produktas.
O tiems kas lygina tai su magnetukais tik galiu pasakyt viena: tiem, kas maigo klaviatura - maigykit toliau :) O tiems, kam tikrai idomu, bet bijo ir skeptiskai ziuri i rezultatus - 20% avansas per paypal, preke pagaminama, atvezama i Lietuva, susitinkam Vimotoje ar kitur, matuojam pries ir po, jei galios nepadideja ar padideja iki 5%, pinigai grazinami. Beje, galios matavimas jums belenkuriuo atveju nieko nekainuotu.
Magnetukai taip gali?
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2013-04-18 22:04 »
INFAS jau kelinta kartą floodina į dausas
Ei, skeptike, va žiūrėk http://www.redline.lt/266/home-made-electric-blower-dyno-test/?width=1680&height=1050  ;D
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2013-04-18 23:01 »
O aciu, kad priminei - senai skaitytas ir pamirstas straipsnis :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #55 Įrašytas: 2013-04-18 23:47 »
Liuduks,tai kaip tu be tos "turbo" dar vazineji?  ;D gi pilnas internetas po 50e  ;)  Pigiau uz bet koki kita moda  :smilie:
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs Infas

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2013-04-20 19:23 »
INFAS jau kelinta kartą floodina į dausas
Ei, skeptike, va žiūrėk http://www.redline.lt/266/home-made-electric-blower-dyno-test/?width=1680&height=1050  ;D
sakyčiau, kad ieškodamas beprasmio sarkazmo praleidai mano mintį. Aš nenoriu pasakyt, kad GSR yra neveiksminga. Aš sakau, kad asmeniškai mane atstumiančiai veikia tokio tipo reklama: "va pažiūrėkit kokia gerą žarną "šūdarankiai" padarė..." "na juk tau geriau žinoti kas pas mane po kapotu", "Lietuvoj be kuginio oro filtro liaudis daugiau nieko nezino ir toliau nemato". Tokia teisėjo pozicija yra nemaloni, nes juk ne pardavėjui teisti potencialius (ar nepotencialius) klientus.
Panaudojau nukrypimą į magnetukus, nes čia (kaip ir ten) autorius pateikia tik sistemos privalumus, nenurodydamas nė vieno trūkumo. Mano nuomone sistemą be trūkumų naudotų ir gamintojas - juk jos kaina panaši su standartine (palikim konspiracijos teorijas apie slaptas sąjungas su arabais nuošalyje).
Pasikartosiu, kad neteigiu, jog GSR neveiksminga. Tiesiog manes neveikia tokia kritikos nepakenčianti ir mistinių argumentų įkyri reklama.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2013-04-20 19:56 »
Infai, pradekime nuo to, kad izeidinejimai prasidejo ne is mano puses ( pirmasis atvejis - kai Zhalias "drebe" savo, eksperto, nuomone teigdamas konkretu 20% sukimo momento kritima), antrasis teigimas buvo pasakytas su sarkazmu, kei vel gi buvo teigta jog pas mane izoliacija apvyniotos zarnos :) (kas nesupranta, na atleiskite uz mano humora).
Na o del to "kuginio filtro" ir daugiau nieko nematymo tai nereikia nieko teisti ar teigti - tiesiog pakanka susistabdyti 100 "gatviu sportininku" automobiliu Lietuvoje, atidaryti jiems kapotus ir paziureti ka ten rasime, na ir pakartoti ta pati tarkime, kad ir minetoje Anglijoje. Tada palyginti rezultatus - kiek matytu automobiliu cia ir tenai turi vien tik kuginius filtrus, ir kiek visiskai perdaryta isiurbimo sistema. Suprantu, kad ekonomine situacija mus stipriai riboja, bet juk del to nereikia garsiai teigti kad vienoks ar kitoks produktas neteikia naudos bo jis naudoja kugini filtra, kuri va kontora "Viena Bobute Sake" sake, kad kaimyno brolis uzsidejo ir jam buvo ne tik kad blogai, bei ir variklis uzsilenke :)

Kas liecia minusus - be abejo jie yra :) Ir ju niekas neslepia, nes tai elementariausi minusai, kuriuos turi kuginiai filtrai. Ir butent del siu minusu gamintojai ir nenaudoja tokio tipo isiurbimo, o naudoja tai ka mes matome:
Pirmas minusas - triuksmas. Pilnai apkrovus varikli, isurbiamo oro garsas sukelia riaumojima, svilpima ar kitoki efekta, kuris daugeliui patinka, taciau automobiliu gamintoju uzduotis priesinga - sukurti kuo tyliau dirbanti varikli ir todel yra kuriama ir imontuojama daug rezonatoriu ir kitokiu oro srauta ribojanciu dezuciu.
Antras minusas - be abejo su atvirais filtrais, ypac jei jie imontuoti kuo arciau zemes (tam tikruose automobiliu modeliuose to isvengti neimanoma) visada padideja hidrosmugio rizika. Cia nesvarbu ar GSR, ar kitu gamintoju ar tiesiog kuginis oro filtras ant belenkokios zarnos butu uzdetas. Jei filtras imontuotas prie zemes ir dar automobilio priekyje - rizika be abejo padideja.
Trecias ir didziausias minusas - KAINA. Taip taip, butent kaina tikrai skiriasi del vienos mazos smulkmenos - vientisu silikoniniu zarnu, su kintamu skersmeniu, galais bei issikisimais ar idubimais gamyba galima tik rankiniu budu. Tuo tarpu kai automobiliu pramoneje viska stengiamasi automatiziuoti kainos mazinimo tikslais.
Tikiuosi atsakiau i visus klausimus? :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Infas

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2013-04-20 20:13 »
Aš klausimų neturiu, neesu nei žarnų, nei marketingo ekspertas, tiesiog parašiau kuo pakvipo ši reklama. Nuoširdžiai linkiu produktui sėkmės :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2013-04-22 10:55 »
Aciu! :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.