Autorius Tema: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)  (Skaityta 25225 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2013-04-11 23:19 »
RedDot kaip pvz. Daug gero skaičiau apie juos:
Kaii ketinau pirkt GrantePunto buvo aktualu tunai anos bandęlės, ale tik atkastas mūsuose Sporting paaiškėjo visgi tampytas ant stendo (labai ilga istorija) tai ant jų išėjau per FiatForumą, tada ~3m. atgal ir panačiau GSR kodą ant triubos custom pirmą kartą, be to dabar skaičiau neseniai alfaownerr apie tą GSR, tai "Peter" iš ten kojos nelabai ir kėlė :)

Gryžtant prie esmės, kad studentams Gegužės pradžia juodos dienos + magistro studijos, tai + magistrinio darbų proceso atsiskaitymai ir tt. Žodžiu vargu ar kas gausis su AUTO ITALIA  :-\
pirmas ar antras kursas?
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2013-04-11 23:42 »
2/3 semestras, dabar 1,5m VU  :alaus:
Tik čia jau Offtopic  ;D
« Paskutinį kartą keitė: 2013-04-11 23:45 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Infas

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2013-04-12 14:30 »
2/3 semestras, dabar 1,5m VU  :alaus:
Tik čia jau Offtopic  ;D
Man 4/4. Offtopic tai taip, bet kalbėti apie vieną žarną per 5 puslapius, tai irgi reik sugebėt ;D
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2013-04-12 14:53 »
kalbėti apie vieną žarną per 5 puslapius, tai irgi reik sugebėt ;D

True... Net nusibodo skaityt ;D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2013-04-12 15:14 »
FLOODERIAI  :loud: :mzp:  Eikit geriau apie generatoriaus girgždantį guolį 15 psl paskaityt   :angry:
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2013-04-12 17:02 »
Na taip, Red Dot yra vieni geriausiu savo srityje. Taciau ir jie kartais daro klaidu. Tsakant, kas nedirba - tas neklysta :)
Kas del alfaownerio, tai abejoju ar ten gali ka gero apie Peter'i perskaityt, nes pries kelis metus jis stipriai susipjove su vienu "klaviaturos kaubojum" kuris noredamas jam atkersyt, isprase Peter'io testines dvieju sluoksniu zarnos savo V6 alfai (ta zarna siaip skirta pasimatavimui, ir reikalui esant patrumpinimui, bet ne naudojimui) ir po to nufilmaves paviesino, kaip VISOS GSR zarnos subliuksta davus gazo :) Tie, kas pirko ir naudojo tas zarnas ir mate jas gyvai (ne bandomasias, o tikrasias) tuo nepatikejo ir nepatikes, nes neimanoma kad 4 ar 5 sluoksniu silikonas subliukstu :)
O bet taciau internetas dalykas platus, ir todel tai kas bloga, o ypac jei paskleidziama is lupu i lupas sklinda greitai, ir todel sis ivykis labai stipriai paveike tiek Peter'i, tiek GSR Engineering. O is alfaownerio Petka buvo isbanintas :(
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2013-04-12 17:09 »
kalbėti apie vieną žarną per 5 puslapius, tai irgi reik sugebėt ;D

True... Net nusibodo skaityt ;D

Na tai kad Lietuvoj be kuginio oro filtro liaudis daugiau nieko nezino ir toliau nemato :) Todel kai pasaki oro paemimas, visiems iskarto pries akis tas nelemtas kugis stovi...
O cia tik fyst, is is bogozines issitrauki toki va stora, kieta stacia daigta :) Tai zmones ir pasimeta :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2013-04-12 17:53 »
Mačiau tą video GTV  ;D Dar toj pačioj temoj rašė šiaip, kad ten 2 ar 3 sluokksniai tik. Man labai pasakojimai iš liaudies istorijų patiko, kaip geras induction atmosferiko performance pakelia kartu su chipu, net nesitiki arba kažko nedarašo liaudis :-\ . Dabar aišku čia nepasakosiu, nes tuoj prilys visokių pacukų ir rėkaut pradės, kaip viskas nuo koliko nesvarbu, o jau TS'ą ar kitą atmoossferiką chipuot tuo labiau, ta tiek jau to  ;D
Šiaip kūgis labai populiarus mūsuose, ypač tarp cvekininkų :) Ir net kelių Alfistų gretose.
Prideda 50Ag vadinas modas  ;D ;D

Tikiuosi ten pas tave bagažinėj ne TS'o straublys kur foto, nes ir aš išsigąsiu  :o  už bloko atsodurtų filtras  ;D ;D
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2013-04-12 21:06 »
Nia, cia straublys nuo Citroen'o C2. Pasididziavimas musu :) Oficialiai citrinu entuziastu pripazintas geriausias pasaulyje :) Ir taip, filtras sedi uz variklio, prie ugniasienes :) O tuoj pasipils kalbu kaip taip, juk gi jis oro negauna ten, ane? Masina gi uzdus :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2013-04-12 21:23 »
O tai kur paslėptas kabliukas? Nes man, kaip visiškai žaliam, taip ir atrodo. Ta vieta sušilus varikliui visada šilta būna. Oras praktiškai visada stovi, neatsinaujina šviežiu ir gaiviu ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD