Autorius Tema: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)  (Skaityta 25232 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2013-04-09 02:52 »
Ne taip supratot mane, turėta omeny, kad šalčiau sėdintis mafas, kompui rodys daugiau O2 nei ištikro gaus, pvz jei mafą stoke prikamint prieš filtrą (žemiau/kairiau).
"Užriebins" turėjau omeny, kad butų prarastos tokių atveju proporcijos benzo/deguonies.

P.S. bandau rast veikiantį diagnostinį softą su dyno testu, kad pagrįst arba paneigt savo samprotavimus :)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2013-04-09 11:45 »
Na matai, MAF'o pavadinimas nusako jo uzduoti - mass air flow. Jis ir matuoja oro srauta (mase) o ne temperatura. Taip, pats matavimas vyskta temperaturiniu principu, bet tikrai ne 20 ar 10 ar 50 laipsniu tempereatura (jei neklystu savaiminio valymo metu volframinio siulo temperatura gali buti net iki 1000 celciaus laipsniu). Todel isatcius ji keliais laipsniais karsciau ar salciau, tai jam itakos nedarys, nes oro srautas, patenkantis i kad ir 2.0L varikli ant laisvu apsuku per minute yra (grubiai) apie 1L, tai gali isivaizduoti koks susidaro temperaturinis skirtumas tam mazam, karstam siuliukui kai tu vaziuoji :)
Kas del softo, tai kiek zinau toli ieskot nereikia - tas pats alfadiag'as kiek pamenu turi dyno softa ne tik and PC, bet ir ant android platformos (apie apple iOS nezinau). Taip kad ir kompo tampytis nebereikia :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-04-09 11:55 sukūrė Artiz »
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2013-04-09 13:28 »
oro srauto matuokle matuoja ir isiurbiamo oro temperatura, bent jau pas mane
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2013-04-09 13:46 »
mafas matuoja temperatūra, pvz pas mane stovi seno tipo bosch matuoklė, kur temperatūros daviklis eina atskirai, virš mafo, o jau atnaujintam modelyje maf eina su temperatūros davikliu.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2013-04-10 23:36 »
Nukrypsiu nuo minties, bet oho kiek temos stebetoju, pasirodo yra :) Galvojau, kad tai vos ne tik dvieju zmoniu pasnekesys, bet matau kad klydau :) Partizanu visur pilna :D
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2013-04-11 00:04 »
O kaip tu manei ? :D

Kaip čia kažkas ir rašė: Mafas matuoja ir temp. Logiška būtų manyt, kad matuoja ne tam, kad tokie kaip męs pasijungę multiecuscan ar kanors tokio, matytumėm truboj temp. o tam, kad perskaičiuotų O2 kiekį oro turyje, atsižvelgiant į oro temp. ( ką aš čia ir sapaliojau ) tai tada galima padaryt išvada, kad MAF'o pozicija tikslingiausia būtų kuo arčiau koliko, nes taip kompas gautų realiausius o2 duomenis, reguliuot mišiniui. Tai mafo, lokacija pvz "po akumuliatorium" tik pridarys bėdų (teoriškai)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2013-04-11 13:25 »
Na, siaip mazdaug dvieju savaiciu begyje bus pabaigtas naujas Twin Spark'o "triubos" variantas, is dvieju daliu, kur MAF'as lieka toje pacioje vietoje kaip ir originaliai, o sujungimo vietose is vidaus bus "laiptukai", kad nebutu jokios pasipriesinimo itakos oro srautui. Si varianta ketinam pristatyti ateinancioje Auto Italia organizuojamoje parodoje, vykstancioje Brooklands muziejuje. Taip kad jei jau pirmasis variantas toks baisus - yra alternatyva :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2013-04-11 14:55 »
Ar ne per vėlu TS'am kažką kurt per naują ? :)

Alternatyva ir gero sodo gera žarna iš senukų už 20lt  ;D

Reik konusą aliuminį, ar kokį, įviniot pačio mafo tvirtinimui, kaip KN typhoon (orandžinė trūba) tada bus ir gazas ir vaizdas ir susidomėjimas (bendrai kalbant).

Gi vaizdas nubaidys daug ką, kai org maf hausing'as styros vidury gražių žarnų :)

P.S. kada ta masinė fiesta vyks ? Gal atvažiuot, užteks seilę varvint, per Discovery, kokiam RedDot'e dar ir pačipuotų TS'ą mano  :lol:
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2013-04-11 15:07 »
O tu galvoji TS'ai vien tik 156 stovi? :) Tai gi dabar masinis mados klyksmas GT ir 147 :) O rysium su nelabai mastanciais pirkejais, kurie sugeba matuokles atbulom ismeigt, tai ir perdarom zarna i dvieju daliu, naudojancia originalia matuokle.
Auto Italia vyks geguzes 4 diena:
http://www.brooklandsmuseum.com/index.php?/events/details/auto-italia-italian-car-day1/

Pats ten skrendu geguzes 1, o atgal isvaziuoju geguzes 5. Jei jau tikrai vaziuosi, atgalineje kelioneje, galim susijungt konvojum, dviem masinom :) Bus linksmiau :)

Del Red Dot racing - jei jau tikrai nori pas juos cipuotis, netylek - galeciau uzrezervuot tave butent tom dienom, net ir sekmadieniui jei noretum, ir dar nuolaida siokia tokia suveikciau, nes anie musu geri draugai + galetum vietoj issibandyt musu super duper triuba pries ir po - nepatiks triuba - galesi nepirkt :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2013-04-11 22:49 »
RedDot kaip pvz. Daug gero skaičiau apie juos:
Kaii ketinau pirkt GrantePunto buvo aktualu tunai anos bandęlės, ale tik atkastas mūsuose Sporting paaiškėjo visgi tampytas ant stendo (labai ilga istorija) tai ant jų išėjau per FiatForumą, tada ~3m. atgal ir pamačiau GSR kodą ant triubos custom pirmą kartą, be to dabar skaičiau neseniai alfaownerr apie tą GSR, tai "Peter" iš ten kojos nelabai ir kėlė :)

Gryžtant prie esmės, kad studentams Gegužės pradžia juodos dienos + magistro studijos, tai + magistrinio darbų proceso atsiskaitymai ir tt. Žodžiu vargu ar kas gausis su AUTO ITALIA  :-\
« Paskutinį kartą keitė: 2013-04-11 23:44 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0