Autorius Tema: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)  (Skaityta 25243 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2013-03-20 21:59 »
Nors aš į viską ir visus lia lia lia žiūriu visad labai skeptiškai, niekad nesakau nesamonė.

Čia kaip ir su padangom kurias katik pasiėmiau, pervertęs daugybę review nekartą radau pasisakymų, kad hebra nuvažiuoja 20 myliu daugiau baku, tik nereik lia lia lia, Y ir W indeksu pažymėtas pdangas ant mažalitražių nededa. Oi čia jau offtopic gavos bižki  :lol:

Mane tokie dalykai domina pirma dėl oro šaltumo, nes arba man pasimaišę ir vaidenas, kad mano TS'as prasčiau traukia (vos vos) gerai sušilęs, plasmasės (trubos) gi elementarios ir tikrai šiltos būna, kapotą pakėlus, sakau gal čia to pasakoje - oro srautas tas pats, bet deguonies mažiau ( oras plečiasi ) tai ir kapsi mažiau kuro, o kai dar trečia liamda uz katalyziko, tai viską ir suoptimizuoja pagal galimybes, tai ir gaunas, kad "prglūta" pašilęs, tai jaučiasi prinsipe prie mažesnių apsukų, tai mieste labai mažina FUN, lyginant kaip smaugias šaltu motoriuku nuo 2000-3000 rmp;)

Ta prasme tikiuosi, manau ir tikiu, kad normalesnės žarnos mažiau laidžios šilumai nuo variklio.

Klausimėlis kaip suprantu su prekėm gerai pažįstamas, o galima TS'ui be kugio, vientisą su skylę pačiam mafui nuo filtro dėžės iki koliko ? Man kažkaip tie kūginniai kabantys ore, plius medvilnių tepaliojimas (nesinori laidot maf'o ilgainiui) ir dar keli niuansai, tingiu jau rašyt.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2013-03-20 22:25 »
Jei atvirai, manau tavo atveju visais atvejais neverta. I klausima ar galima atsakysiu vienareiksmiskai - taip, beabejo galima. O toliau klausimas ar verta?
1) Siliconines zarnos taip pat kaista, gal kiek maziau nei plonos plastikines, taciau bet kuriuo atveju kaista (po kapotu nieko nerasi tikrai salto);
2) Paliekant originalia oro deze su filtru tavo atveju isiurbiamo oro temperaturos nesumazinsi, net ir pakeitus taka nuo dezes iki kolektoriaus. Visa tai todel, jog originali deze sukurta ne tik garso slopinimui, bet ir greitesniam variklio isildymui iki darbines temperaturos. O TS'u oro isiurbimo traktas yra laaabai ilgas ir vingiais grystas, todel ir oras turi gera galimybe susilti :(
3)Net jei ir noretum tokios zarneles, rysium su tuo, kad tai butu vienetinis projektas - be 500Lt neapsisuktum :(

P.S. Viena is priezasciu kodel GSR nenaudoja visu tu populiariu Green ar K&N filtru, nes juos reikia paciam naudotojui susitepaluoti ir priziureti (o padauginus tepalo - bus kaip ir minejai, ate AFM'ui). Filtrus kuriuos rasi GSR kit'uose nereikia priziureti, nes jie yra jau vos vos sutepti is tiekeju reikalingu kiekiu tepalo ir todel po mazdaug 50.000km gali tiesiog ismest ir isidet kita :)
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2013-03-20 23:15 »
Už gerą daigtą pinigų negaila, jei tik daro tą ką reikia, bet neesmė.

Geriau pasakyk man, ar nepajutai su ta čiūda jūda triubą, kaip suprantu filtas konusas, o rezonuojančios dežės (didele tuščia dėžė pas V6 lyg už filtro, aiški matos orginale ant variklio, pas TS sparne preš filto dėžę) nebėra) kad trauka pasikeitė sūkių diapazone. Ta prasme geriau trauka jaučias prie mažų ir sumažėjo ties viduriu ar pike (ne readline, ten niekad nieko pas nieka gero nebūna) ar dar kažkaip.

Klausiu, nes pamenu savo ekperimentą, buvau išėmęs rezunuojančią dėžę (prieš filto dėžę, TS)
Tai prie mažų apsukų tikrai geriiau timteldavo, ar bent reagavo į gazą, tačiau ties 3000rmp, kur paprastai prasidėdavo pats FUN - 0 ir pasijausdavo tik virš gerokai 4000 rmp. tačiau buvo ir neigiamas dalykas, padidėjęs triukšmas iš varikllio pusės - garsesnis ir skardesnis.
Nesu R1 bakų fanas, bet triukšmas toks, kad tikrai stogas nuvažiuotų prie 6000 rmp ilgainiui.
Dar apie orą:
Kitas dalykas, variklio apsauga; lenkišką gariūnuos pričiupau, neapsižiūrėjęs, kad kampas nukirptas dešinėj (tipo jtd dešinej filtras ?) nors pas org. TS kuria turėjau malonumo dbaigt, iškarpa kairėj, kur ir filtras, senis matyt nežinojo kas to per daigtas nei tas TS, nei ta Alfa :D
Užsimečiau gryžęs, trason, kažkas ne taip, tarsi filtras 5 metus nekeistas butų, ir kažkaip pasistojo vaizdas, kad skylė kai kišau apsaugą keistai dešinėj liko. Gryžau ištraukiau, apkarpiau (kairėj) - rezultatas ant akių.

Žodžiu tai tik įrodo, kad oro srautas labai svarbus variklio darbui (filtro pozicija ir pan) Tą aaišku ir taip žinojau, čia tik praktinės pamokos įrodančios teoriją.

Į vobšė saitas tai apsileidęs, nemačiau savajam TS nei produkto nei in real (instaliacijos)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2013-03-21 11:06 »
Ar tikrai neradai Twin Spark'o instaliacijos? :)
http://www.torque7.co/AR166.htm

Kas del traukos tai pas 24V V6 nuo 3500 rpm traukos ir taip pakanka (asmeniskai man) iki pat redline, o stai iki tol lyginant su pries tai turetu 12V V6, variklis atrode bukas. O prie viso to dar prisideda automatas. Isidejus "ciuda juda" visu pirma pastebejau (zinoma po kompo adaptacijos), jog vaziuojant apie 50 km/h norint truputi pagreitet ir staigiai numynus gaza koki 1/4, seniau automatas puldavo perjungt begi (ko kartais visai nesinoredavo), o dabar vaziuojant taip nedaro - zaidzia per taip vadinama "pusle" su apsukomis. Aplamai trauka juntamai pagerejo, ypac mieste, nes norint lengvai aplenkti koki autobusa ar kitokia kliuti tokiam pat manevrui reikia maziau "gazo". Deja ant galios matavimo stendo nematavome pries, nes tuo metu zmona laukesi ir fiziskai negalejau skirti laisvos dienos tam, o dabar matuoti "po" nera prasmes, nezinant konkretaus variklio "pries" bukles, nes kaip zinia italai labai jau optimistiski su savo gamintojo teigiamais duomenimis :)

Garsas. As taip pat nesu triuksmo megejas, todel ir vazineju su 166 o ne su kokia Fiesta Zetec su 20cm ismetimo vamzdziu :) Bijojau deti kugini filtra ir sitoki isiurbima nes maniau, kad galbut garsas erzins. Surizikavau, nes zinojau, kad visada galima isideti originalia oro deze :) Rezultatas - vaziuojant ramiai, niekas nepasakys kad aplamai kazkas buvo prikises nagus prie variklio. Malonus ausiai zemas riaumojimas (primenantis V8 variklius) atsiranda tik stipriai apkrovus varikli it tik nuo mazdaug 2000 iki kokiu 4000 rpm, veliau nuo 4000 rpm riaumojimo nebesigirdi nes ji nustelbia legendine ir visu megstama V6 auksta nata.

Siu GSR'u esme yra tame, jog zmogus juos daro ne siaip sau, kad tik padaryt vamzdi su filtru, ka is esmes visa laika siule K&N su savo i57 plastikiniais komplektukais, kurie jei ne filtras, realiai jokios naudos neduoda (K&N niekada nera net publikave jokiu oficialiu galios matavimu su savo produkcija), o kainuoja kaip "uz Tevyne" (http://www.performance-filters.co.uk/kn-57i-induction-kit-alfa-romeo-156-20-excluding-jts-19972002-570350_p1528011.htm) arba kaip veliau pradeti gaminti aliuminiai sudurtiniai K&N Typhoon kit'ai, kurie is esmes buvo ir yra meginimas nukopijuoti GSR (http://store.knfilters.com/search/product.aspx?prod=69-0502TWR).
GSR'ai aplamai atsirado del to, jog tuo metu rinkoje nebuvo jokio tikro isiurbimo maziems Seicento/Cinquecento Fiat'ams. Nes kaip zinia, malalitraziams automobiliams idejus kugini filtra galios ir sukimo momento nuosmukis ties zemomis apsukomis jauciamus kur kas labiau nei galingesiniems, ka butent ir daro kuginiai filtrai. Todel pritaikydamas elementarias oro srauto zinias nesunkiai sukure siam momentui geriausia kit'a siems maziems Fiat'ukams (beje, kuri Zhalias cia taip papeike sakydamas jog galia krenta 20% del karsto oro einancio per karsta zarna :) cia jei kam idomu kaip ta galia "krenta" http://www.torque7.co/SPIMPI.htm). Pagooglinus per kelias akimirkas galima rasti kruva tokiu atsiliepimu kaip:
http://forums.puntomk2.co.uk/showthread.php?11839-GSR-Induction-Kit-10-BHP-Increase&p=173472 arba
http://www.fiatforum.com/cinquecento-seicento/30093-seicento-induction-kit.html arba kad ir cia, kur kazka dare ivairiu kit'u palyginimus ir isaiskino, kad vel gi GSR geriausias:
http://c2club.co.uk/showthread.php?8606-Intake-Modificatons-Your-Options

O kodel jie tokie ypatingi, galima paskaityti cia (angliskai):
http://www.torque7.co/Introduction.htm
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2013-03-22 16:08 »
Huh, tikrai nepastebėjau TS'o, pažiūrėjau saraše Alfa tik 166 tai ir net neatverčiau, Facebook varčiau tipo daugiau foto, neesmė.

Keli klausimai:
1. Kur dingo MAF'as ? nematau foto (ar bent ten kur tūrėtų matytis :D )
2. Kur TS'ui kabo filtras, ta prasme gimtojo vietoj (dėžės) +- ar rezonuojančios dežės straublio ( labiau prie kairiojo sparno +- landžerono aukštyje ?
3. Spalvų pasirinkimas iš trijų ( mėlyna, raudona, juoda ar tokia kaip po tavo dangčiu galima) ?
4. ir kiek tas malonumas atsieis už ne custom kaip anksčiau išsireikšta.

Kad tave velnias, būtum neatsiliepęs, būčiau rame galva, nes ir taip šiam sezonui modų ir einamūjų išlaidų per akis finansine prasme, piniginė toks vaizdas pati bėgiot nuo manęs jau pradėjo. Alfa yra alfa - nieko nepadarysi...  ;D
« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-23 01:39 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2013-03-22 16:40 »
Jei mes kalbame apie 156 su senuoju TS (sprendziant is signaturos), tai:
1) MAF'as ar AFM'as (kaip jau kas vadina :) ) nuotraukoje nesimato, nes jis yra zemiau ir integruojamas tiesiai i tam tikra vieta zarnoje (tam reikes is senojo "vamzdzio" tipo matuokles atsisukti ir issitraukti elementa). Zarna nuo oro filtro iki droselio sklendes yra vientisa be sudurimu, siekiant uztikrinti geriausia oro srauta (niekas kitas rinkoje negali to pasiulyti - net brangesni K&N Typhoon, kaip turbut matei, yra sudurtiniai).
2) Filtras kabo straublio vietoje, prie lodzerono ir jei neklystu kaip ir pas mane, posparnyje (jei domina, galiu padaryti savo filtro vietos nuotrauka). Butu kvaila ji palikti originalios dezes vietoje nes ten ne pati geriausia vieta atviram kuginiam filtrui...
3) Taip, kol kas trys spalvos. Juoda tai ir yra tokia kokia pas mane (tik manoji siek tiek apdulkejusi, kaip ir visas variklis :( )
4) Visas TS komplektas (mazdaug 1.3m ilgio silikonine zarna, kuginis oro filtras, tvirtinimo "ausys" ir kt elementai, chamutai ir t.t.) kainuoja kaip jau kazkur buvo mineta pradzioje sios temos 221 svaras  kas siandien (santykiu, jei neklystu 3.92) yra apie 866Lt.
Tik vienas momentas, dznai instaliavimas buna paprastas, bet tik ne TS - kad prieiti prie vieno gamyklines oro dezes varzto reikia nuimti bamperi :P
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2013-04-01 23:10 »
Tik vienas momentas, dznai instaliavimas buna paprastas, bet tik ne TS - kad prieiti prie vieno gamyklines oro dezes varzto reikia nuimti bamperi :P
Kas dėl deinstaliavimo OEM dalių, tai reik galvą ant pečių turėt ir viskas išsiardo, buvo viskas nueimta, be duobės ir bamperių nusikinėjimų, Lopant vieną elementą, nuspresta ir kitiems gyvybės įpūst (TS'ui) :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-04-01 23:28 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2013-04-02 00:39 »
Na va kaip saunu :) Tai isvis tokiu atveju nebelieka jokiu kliuciu aport finansu taupymo :D
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.

Neprisijungęs liuduks

Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2013-04-02 10:27 »
Mažiau projektelių būtų, nebūtų ir pastarūjų bėdu.
P.S. Padangos, Stabdžių pillnas komplektas, peraugsias kogero į conversion, nutarkuotas bamperis kažkieno, tai pavasarinis makiažas peraugo į pilną perdažymą abiejų bamperių, nors planuota tik psipoliruot kelias siūlo dydžio vos pastebimas vietas, Kaune paikta dugno apsauga ir tt. tt. ir tt.  ;D

Dėl TS  trūbos  skeptiškai atrodo tik Maf lokacija, iš tavo pasakojimų. Nesu tikras ar neužsiriebins mišinys, mat maf šaltesnėj teritorijoj, kita vertus manasis CF3, tai papildoma liabda gal sureguliuotų, jei iš maf neypatingai teisinga info pareitų  :-\
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Artiz

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 713
  • Karma: +3/-1
    • Žiūrėti profilį
    • GSR engineering
Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2013-04-08 10:35 »
Zinoma, kad uzriebins :) Juk variklis gaus daugiau oro = atitinkamai reikia daugiau kuro, BET tai nereiskia, kad bus didesnes kuro sanaudos. Tiesiog, su protingu, efektyvesniu oro isiurbimu, turint didesni sukimo momenta (ypac ties zemesnemis apsukomis), variklis turi maziau apkrovos = reikia maziau jegos to pacio darbo atlikimui = efektyvesnis darbas :)
O stai cia mano asmeniai rezultatai:
http://www.torque7.co/Fuel.htm
“Siela” – nepaneigiamas vieno žodžio atsakymas į klausimą „Kodėl būtent itališka?" Nuo Fiat 500 iki Ferrari 599, atsakymas - toks pat.