Autorius Tema: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas  (Skaityta 38795 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2013-03-28 00:02 »
Dėkui, kad prikėlei temą. Kaip tik norėjau ieškoti jos.

Kokios orientacinės kainos ventiliuojamų diskų? Kokias kaladėles naudojat? Ar didelis skirtumas prieš standartus?

Šiandien pamankštinau Alfonsą, tai užkaito stabdžiai. Nelabai smagu buvo, kai stabdai ir jauti, kaip silpnėja stabdymo jėga...
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs liuduks

Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2013-03-28 21:15 »
Noriu paklaust: bevartydamas panačius forumus užtikau pareiškimų, neva ant standartinių 156/147/GT stabdžių laikiklių (uprights) žodžiu į standartines supportų vietas be jokių perdarimų tinka 4 cilidrų brembo suportai (labai viz. panašūs į GTA) nuo Grande Punto Abarth ir Mito QV, (diskai 305x28).

Gal kas galit patvirtint, ar aiškiai užmatę, kad 100% BOLTon ?

Jei tokis klausimas per sunkus, tai ....

Gal kas galit patvitint ar galinio 251mm disko suporto keitimas (upgrade) pilnai BOLT'ON į 272 mm. disko suportą pas 156 (bendrai nuo '02, tiksliau pagal variklį) ???
Žinių tikrai tik tiek, kad 147 tai tiesiog nuėmi org. ir uždedi 272 diską ir suportą nuo 147GTA (147 atžvilgiu tik GTA tegavo 272 galinius diskus ir atitinkamai suportus)

Spėju viskas totaliai tas pats 156/147/GT, bet koduose Eper pasilydau, tai ir klausiu  :P
« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-28 23:54 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs liuduks

Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2013-03-29 00:22 »
Kažkada sukuriau šią tema labiau indomumo ir supažindinimo, kažkuria prasme, tikslu, nes aš pats niekad nebūčiau pagalvojęs ir girdėjęs, spėju kaip ir dauguma, kad paprastai eiliniai mašinai galimą rast raižytų ar grežiotų ar kombinuotų stabdžių diskų, priedo ne Prof.Sport už kelių karvių kainą, o dabar jau tikrai reikia keist tikrąją to žodžio prasme stabdžiukus, nors TA ir praeitą, normos žigulinės, tai ten jiems tokie kaip mano stabdžiai - visvien kosmosas, na, o, bet mano standartais jau polnij p.....

Gal kasnors galėtų papildyt šį sarašiuką gamintojų, turinčių savo gamoje kažką "gražaus" 5x98 daugumai mūsise eksplotuojamų alfukų, ar bent kažką papasakot, gal net iš patirties ?  ;D  Būtų labai malonu  :alaus:

Bozarto rcing
MITADOA
BREMBO MAX
SPEED MAX
MtecBrakes
BlackDiamind


Kaip didesni "Alfistai", (ne, ne ūgiu) jau kogero suprto, iš pastarųjų kelių klausimų, į kuriuos kolkas atsakymo nesulaukiu  :P  :
 
Pas patį stipriai apmąstomas variantas: keist 284 į 305gta ir 251 į 276 :P
Kitu atvėju tiesiog sudėt naujus gražesnius 284/251
(skeptikams pasakysiu, raižyti diskai stipriai pagerinimą stabdymą kai šlapia)
..........................................
Kas liečia 276 mod'ą galui (kas tokių negavo, nes mašiniuką keliais mėn. per seną nusipirko, kaip ir aš) kaip ir lyg viskas paprasta, nusukai - prisukai (tikiuosi)
..........................................
Dėl 305 sunkiau, 166v6 suportai, jų adaptacija, gerai kad tik, tvirtinimo plokštelės ang. Bracket (jei naudot sugalvosit GTA/coupe20vt/ferrari360 suportą, reikia ir pačio suporto ausis modint, apart tvirtinimo)
Be to reiks statyt rastafkes aiškiai, nes kaip lyg GTV taledialai 7J su et30 ir net gta burbulai 7.5J su et35 neapžioja, čia iš kolegos praktikos ... :o
Niekaip nesuvokiu kaip GTA burbulai neapžioja 166v6 suporto, kai GTA suportai storesni (pistonai ilgesni)   :-\
Kolkas visdar neįsitikinęs ar tik nereiks ir šlangučių keist, modifikuot   :-X

Žodžiu kolkas knisamasi forumuose ir neaiškiuose (kaip visi mėgsta) trumpuose po tris žodžius postuose, nors 1 aiškus atstotų min. 20, ir būtų visiem rami galva ;D

to Esnyp:
Nežinau, kaip tu sugebėjai prie tokios lauko temp ten kažką užkaitint, na bet tegul :)

1.6, 1.8, 1.9D priekyje turi neventeliuojamus 281mm x 20mm diskus
tuo tarpu 2.0, 2.5, 2,4d priekyje jau išriedėjo su 284mm x 22mm venteliuojamais diskais

Note: venteliuojami tai ne grežioti  ;D !  :loud:

Kas liečia ir gana pop 281 diskų atžvilgiu mod'ą tai ne karvę kainuojantčius suportai, nuo to pačio TS'o, kuriu visi kampai užmuštų pilni ir 284 diskai, pajausit kaip pasikeis viskas  :alaus:
Jokiū burtų nėra, atsukai senus, prisukai naujus  ;)

P.S. pridedu ND, kainos bei turimų diskų ir  dydžių var, mūsų belloms  :alaus:
« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-30 00:23 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2013-03-29 01:30 »
Aš turiu tokį durną įtarimą, kad mano priekiniai diskai į galą jau eina. Todėl lengvai užkaista :) Plius labai ilgas stabdymo kelias palyginus su tėvo alfonsu...
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2013-03-29 08:03 »
Aš turiu tokį durną įtarimą, kad mano priekiniai diskai į galą jau eina. Todėl lengvai užkaista :) Plius labai ilgas stabdymo kelias palyginus su tėvo alfonsu...

Bus proga pasikeist ;) Ne karvę kainuoja, o ir vietoj paprastų įsidėsi ventiliuojamus.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Infas

Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2013-03-29 09:06 »
Aš turiu tokį durną įtarimą, kad mano priekiniai diskai į galą jau eina. Todėl lengvai užkaista :) Plius labai ilgas stabdymo kelias palyginus su tėvo alfonsu...

Bus proga pasikeist ;) Ne karvę kainuoja, o ir vietoj paprastų įsidėsi ventiliuojamus.
Na ir suprantama suportus atitinkamus, nes senieji nebetiks.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs grease

Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2013-03-29 10:15 »
liuduks, raizyti diskai pagerina ausinima ir kaladeliu dulkiu pasalinima, o ne stabdyma kai slapia.
kai slapia, jeigu tie raizyti (o jau tuo labiau (ir) grezioti) diskai nera, sakykime, normalaus gamintojo, jie yra linke skilti, jei yra staigiai atausinami - pvz. pervaziavus rimta bala.

mano GTV6 yra raizyti black diamond su ferodo ds2500 kaladelemis - toks setup'as normaliai dirbt pradeda tik gerokai pakaitintas.
o lakstant po nemuno zieda atlaiko kokius 5 ratus ir pradeda perkaisti - truksta ausinimo. stabdziu efektyvumas nelabai smarkiai krenta, matyt padeda teisingas stabdziu skystis, o bet taciau prasideda garsiai visokie nemalonus ir po tokio pasilakstymo dar koki menesi vazinejant gatvemis valosi kaladeles nuo sudeguliu.

apibendrinant - gatvineje masinoje normalus geru gamintoju standartinio dydzio stabdziu setup'as veikia kuo puikiausiai. stabdzius pasididines didesni stabdymo efektyvuma kazi ar pajusti, gal vos vos. ale bet tik kad atrodys kiek graziau..

as irgi svarsciau pasidinint GT stabdzius, nes uzdejus 18 coliu ratus kiek juokingai tie maziukai stabdziu diskeliai atrodo. ale nuspredziau, kad neverta isvesticiju.
brembo 4-pot supportus (300mm) uzdeti ant GT (tas pats ir ant 156) nera taip paprasta - tas tvirtinimas (bracket) gaunasi labai sudetingas ir, bent jau mano akimis, nelabai patikimas.
kita kalba yra apie brembo 330mm stabdzius - juos zymiai lengviau pritaikyti, ale tada toli grazu ne visi 17 coliu ratai tiks. o ir viso sito kaina pasidaro nebejuokinga.

Neprisijungęs liuduks

Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2013-03-29 14:01 »
Greese, sutinku praktiškai su viskuo  :alaus:

Tik vardan teisybės reiktų paminet, kelis niuansus, ir operuoti faktais ir sumomis.

Iškart atsiprašau dėl šlapio stabdymo, tiesiog tingėjau ilgai nuobodžiai aiškint, turėjau omeny, kad moment nusivalo "vandens plevelė" esanti itin šlapiai aplinkai, pvz, kad ir iš plovyklos išvaživus. Nesusipratimas žodžiu  :lol:

Prolog:
Didelės investicijos, na taip galima su tuom sutikt irgi, jei pas jus atynauji diskai, kaladėlės, tai net pakeitimas naujais raižytais tų pačių matmenų, išmetimas min. +/- 600Lt į "TRŪBĄ"

Mano atvejis kitoks: stabdžių diskai arti min. ribos (20mm, aišku su lietuvišku bukumu galima butų eksplotuot ir iki 19mm manau) gale irgi ne kažką.... Tai man ar taip, ar kitaip reikalingas naujas komplektkas 4 diskų ir kaladėlių.

Kainos:
Pigausias variantas 460Lt už 284+251+kaladėlės, geras gatvinis setupas "bevijibonų" Brembo (ar TRW) paprasti diskai + TRW kaladėlės jau 660Lt. kaina plius minus ta pati, ką BOZARTO+TRW ar Mtec+Mintex, tai čia tik pasirinkimo reikalas, nori ar ne tu, apie abu nerąsta blogų "review"
(Viskas kiek aukščiau prisegtame exl faile, kainos iš edeta.lt katalogo, kaladėlės diskai paprasti ir pan, atsiverti ir viskas tampa aišku)

Upgrade: 305/276 iš 284/251 kaina ir papildomos dalys.

Papildomi komponentai: 166v6 4 pistonų suportai, galiniai suportai 272 diskui, tvirtinimai priekiui.

Skaičiuojam:
toks upgrade sumoje atsistoja nuo 1323 Lt už Mtec (labai gera Offsale perkant pilną komplektą), o jei dar susitarsit, kad pakeistų 305 į 310 kaladėles, tai dar 140Lt nurašyt galima. (1185Lt) redaguota, žiūrim exl priedą

"Paskaičiuokim, protingieji kurmiai" [citata iš seno filmuko]
1323(1185) - 660Lt = 663(525) + siuntimas + greičiausiai reiks "rastafkių"
Tokios tat tos papildomos investicijos, su sąlyga, kad savus ar taip, ar taip keist reik...
redaguota

TVIRTINIMAI:
Greese, atleisk bet ar aš kažko nesupratau, arba tu tiesiog klysti.

Brembo 166v6 tvirtinimas (Bracket) yra pats paprasčiausias, ir mažiausiai sudetingas ir komplikuotas.
Norint panaudot pvz GTA suportą (305disko) teks ne tik tvirtinimą gamintis sudetingesnį mat tarpai tarp skylių 130mm, o ne 150mm kaip pas 166v6 [std 100mm, tai mažiau vietos] , bet ir ausis modifikuot nes varžtai paprasčiausiai neužsuksit kitaip, neprisispaus nadiožnai, jei kartais kas sumastys panaudot 166 diską 310mm, tai tvirtinimas (bracket) itin komplikuotas + skylių pergręžimas disko + sprendimas su centrine (Polnij pixx....)

Kalbant apie atnaujintos GTA, 330mm x 32mm (nebe 28) diską, tai supportai 330 yra radialiniai - tvirtinasi varštais išilgai disko, tai tvirtinimą "L formos" pasigamint užtruks ir kainuos daug daugiau. Negana to patys ALFA ROMEO tech inžinieriai atnaujintai GTA "prisūdė" tuos supportus papildomos plokštelės, tvirtinimo (bracket) pagalba [ čia atkertant į abejones, dėl tokio pobūdžio tvirtinimo tinkamumo ] Pastaruosius diskus taip pat galima sumeistravot su 166v6 supportu, ji paplatinus, nes skirtas 28mm diskui, tarp abiejų supporto pusių, į vidurį kišant aliuminine tarpinę, su skilutemis šonuose, skysčio cirkuliacijai. Arba kaip esu užtikęs ineto platybėse, nušlifuoti tą patį 330x32 diską iki 28mm ir naudoti su tuo pačiu nemodifikuotu 166v6 suportu  :o
Idomiausia, kad visi tokie keliantys abejonių meistravojimai puikiai veikia, ir išbandyt trachday metu  :-\

4 piston vs. 1 piston naudą įsitikinęs pajausčiau aiškiai ir Vilniaus gatvėse  ;D ;D ;D



Pats trason nesiruošiu, Juodė nėra mačius žiedo, nors blemba reiktų supažindint su "protėvių gimtosiom žemėm", bent garbės ratą apsukant. Offtipoc

P.S. jei ką domina imesiu, kai bus o ranka nuorodų rašlevos ir vizualizacijos tom temom  :-\

« Paskutinį kartą keitė: 2013-03-30 00:35 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs grease

Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2013-03-29 16:00 »
liuduks,
nelisiu i diskusijas del 166 V6 supportu tvirtinimo - gal as ten ne viska issiskaites buvau.
anyways, matosi, esi pasidomejes, tai, matyt, viska ir zinai, ka reikia zinoti.

del 4-pot vs 1-pot support'u efektyvumo pajautimo Vilniaus gatvese - abejoju kad ka pajaustum, nes tau paprasciausiai padangos neduos pajaust - jos turi per mazai sukibimo. prades kalt abs ir tiek. ir su standartiniais stabdziais juk abs kala be didesniu problemu..

dideliu stabdziu geris yra tame, kad jie yra n+k kartu atsparesni temperaturoms, t.y. ne taip greitai ikaista, ne taip greitai jauciasi "brake fade", o ju didesnis efektyvumas (t.y. didesnis neigiamas pagreitis) praktiskai pasireiskia tik tada, kai vaziuoji su slick'ais ar bent jau semi-slick'ais.

o jau jeigu skaiciuoji kainas, tai as skaiciuociau paprasciau.
standartiniu stabdziu komplektas (4 diskai + kaladeles), sakykime, kainuoja X lt
dideliu stabdziu komplektas, sakykime, kainuoja X+Y lt, plius suportai, ju tvirtinimas ir t.t. dar, sakykime, Z lt.
isistatai sumas i Y ir Z ir zinai kiek tau brangiau kainuos standartiniai normalus stabdziai VS dideli stabdziai.

asmeniskai as manau, kad nepavyks padaryti taip, kad Y + Z gautusi maziau nei 1500 lt.
pasimetyk link'ais kur toks setup'as butu 500 lt brangesnis uz standarini.
taip iseina, kad i 500 lt turi tilpti 4 supportai, tvirtinimai priekiui ir didesniu disku/kaladeliu skirtumas VS standartiniu disku/kaladeliu. skamba nelabai realiai.

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Stabdžiai ir komponentų pasirinkimas
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2013-03-29 21:59 »
Dėkui, kad prikėlei temą. Kaip tik norėjau ieškoti jos.

Kokios orientacinės kainos ventiliuojamų diskų? Kokias kaladėles naudojat? Ar didelis skirtumas prieš standartus?

Šiandien pamankštinau Alfonsą, tai užkaito stabdžiai. Nelabai smagu buvo, kai stabdai ir jauti, kaip silpnėja stabdymo jėga...

Labai didelis skirtumas standartinių paprastų ir ventiliuojamų. Pats turėjau standartus ir pakeitė Stepas prieš beveik kelis metus į ventiliuojamus didesnius. Gerokai efektyvesnis ir tikslesnis stabdymas. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic