Greese, sutinku praktiškai su viskuo
Tik vardan teisybės reiktų paminet, kelis niuansus, ir operuoti faktais ir sumomis.
Iškart atsiprašau dėl šlapio stabdymo, tiesiog tingėjau ilgai nuobodžiai aiškint, turėjau omeny, kad moment nusivalo "vandens plevelė" esanti itin šlapiai aplinkai, pvz, kad ir iš plovyklos išvaživus. Nesusipratimas žodžiu
Prolog:Didelės investicijos, na taip galima su tuom sutikt irgi, jei pas jus atynauji diskai, kaladėlės, tai net pakeitimas naujais raižytais tų pačių matmenų, išmetimas min. +/- 600Lt į "TRŪBĄ"
Mano atvejis kitoks: stabdžių diskai arti min. ribos (20mm, aišku su lietuvišku bukumu galima butų eksplotuot ir iki 19mm manau) gale irgi ne kažką.... Tai man ar taip, ar kitaip reikalingas naujas komplektkas 4 diskų ir kaladėlių.
Kainos:Pigausias variantas 460Lt už 284+251+kaladėlės, geras gatvinis setupas "bevijibonų" Brembo (ar TRW) paprasti diskai + TRW kaladėlės jau 660Lt. kaina plius minus ta pati, ką BOZARTO+TRW ar Mtec+Mintex, tai čia tik pasirinkimo reikalas, nori ar ne tu, apie abu nerąsta blogų "review"
(Viskas kiek aukščiau prisegtame exl faile, kainos iš edeta.lt katalogo, kaladėlės diskai paprasti ir pan, atsiverti ir viskas tampa aišku)
Upgrade: 305/276 iš 284/251 kaina ir papildomos dalys.
Papildomi komponentai: 166v6 4 pistonų suportai, galiniai suportai 272 diskui, tvirtinimai priekiui.
Skaičiuojam:toks upgrade sumoje atsistoja nuo
1323 Lt už Mtec (labai gera Offsale perkant pilną komplektą), o jei dar susitarsit, kad pakeistų 305 į 310 kaladėles, tai dar 140Lt nurašyt galima.
(1185Lt) redaguota, žiūrim exl priedą"Paskaičiuokim, protingieji kurmiai"
[citata iš seno filmuko]1323(1185) - 660Lt = 663(525) + siuntimas + greičiausiai reiks "rastafkių"
Tokios tat tos papildomos investicijos, su sąlyga, kad savus ar taip, ar taip keist reik...redaguotaTVIRTINIMAI:Greese, atleisk bet ar aš kažko nesupratau, arba tu tiesiog klysti.
Brembo 166v6 tvirtinimas (Bracket) yra pats paprasčiausias, ir mažiausiai sudetingas ir komplikuotas.
Norint panaudot pvz GTA suportą (305disko) teks ne tik tvirtinimą gamintis sudetingesnį mat tarpai tarp skylių 130mm, o ne 150mm kaip pas 166v6 [std 100mm, tai mažiau vietos] , bet ir ausis modifikuot nes varžtai paprasčiausiai neužsuksit kitaip, neprisispaus nadiožnai, jei kartais kas sumastys panaudot 166 diską 310mm, tai tvirtinimas (bracket) itin komplikuotas + skylių pergręžimas disko + sprendimas su centrine (Polnij pixx....)
Kalbant apie atnaujintos GTA, 330mm x 32mm (nebe 28) diską, tai supportai 330 yra radialiniai - tvirtinasi varštais išilgai disko, tai tvirtinimą "L formos" pasigamint užtruks ir kainuos daug daugiau. Negana to patys ALFA ROMEO tech inžinieriai atnaujintai GTA "prisūdė" tuos supportus papildomos plokštelės, tvirtinimo (bracket) pagalba [ čia atkertant į abejones, dėl tokio pobūdžio tvirtinimo tinkamumo ] Pastaruosius diskus taip pat galima sumeistravot su 166v6 supportu, ji paplatinus, nes skirtas 28mm diskui, tarp abiejų supporto pusių, į vidurį kišant aliuminine tarpinę, su skilutemis šonuose, skysčio cirkuliacijai. Arba kaip esu užtikęs ineto platybėse, nušlifuoti tą patį 330x32 diską iki 28mm ir naudoti su tuo pačiu nemodifikuotu 166v6 suportu
Idomiausia, kad visi tokie keliantys abejonių meistravojimai puikiai veikia, ir išbandyt trachday metu
4 piston vs. 1 piston naudą įsitikinęs pajausčiau aiškiai ir Vilniaus gatvėse
Pats trason nesiruošiu, Juodė nėra mačius žiedo, nors blemba reiktų supažindint su "protėvių gimtosiom žemėm", bent garbės ratą apsukant. Offtipoc
P.S. jei ką domina imesiu, kai bus o ranka nuorodų rašlevos ir vizualizacijos tom temom