Darai diagnostiką ir tada bus daugmaž aišku, kas negerai. O spėliodamas gali krūvą dalių pakeisti bereikalingai.
Visiškai su tuo sutinku. Nuvaro į kokį garažiuką, kažką pakeičia, visvien blogai, keičia dar kažką, ir tt. Paskui sako ai nu nafig ta alfa, kiši kiši pinigus, o kaip kaip nevažiuoja, taip nevažiuoja.
Deja, čia ne vien lietuvių problema. Draugelis dirba airijoj, dirbo labai rimtuose servisuose, Nissan, Ford dilerių. Bet klijentą itikint kad už kompiuterio prijungimą reikia babkes mokėt, sunkiai sekėsi ir ten. Ir problemų dėl to kildavo. Servisai nustatė kad klaidų nuskaitymas tik kainuoja sakysim 50 svarų sterlingų. Pilna diagnostika, jau 150. Klijentas sutinka tik su daline diagnostika, nes jam atrodo kad visiškai to turėtų užtekti. O dažnais atvejais to neužtenka, ir tenka kapstytis giliau, atsiranda interesų konfliktas, visi pyksta, nervuojasi.
Bet iš tikro daugumas šiuolaikinio automobilio gedimų susiję būtent su elektronika, ir teisinga diagnostika, jei ir nenurodo tiksliai gedimo, tai bent susiaurina paiešką. Toliau reikia tik protingo elektriko, ir nereiks keisti pusės daviklių, kad atrasti kuris neveikia.