Autorius Tema: Klausimai apie servisus:  (Skaityta 48752 kartus)

Neprisijungęs justs

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 331
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2011-08-21 21:32 »
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
Dirbtum Kaune, būčiau užsukęs pas tavę. Bet taip susiklostė, kad Kaune tik pora meistrų yra, kurie Alfas gerbia ir nėra brangininkai, bet pas juos eilė didelė.
Citata
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
 Gal su audi ar golfu to nebutu?   Juk tokios auto beveik negenda...
Tu tai iš savo patirties spręndi? juk turėjei Golfą, tai galėtum papasakoti,  kaip tau su juo sekėsi, palyginti su Alfa konkrečiai  ;)
Kaip mašina sudaryta, aš žinau, nes esu išstudijavęs visą Repairing Manual'ą. Net stogą pats pakečiau, ABS klaidų kodus moku išsiaiškinti be kompo (esu parašęs trumpą instrukciją šiame forume). Bet juk neįmanoma pagal instrukciją išmokti diagnozuoti variklį! O senose mašinose būtent variklis ir pavarų dežė - silpniausios vietos.

Manau supratimo dar turi ir supranti, kad su alfom man pakankamai gerai sekas... Jei jau su trecia vazineju...
Jei nepastebejai, dar ir ziguliukas buvo..O golfas pagal ta meta buvo pakankamai gera masina..Ir visos jos  gedo...Nuvarai i servisa, pataiso ir toliau vaziuoji...
Beje, as neskaiciau manualu ir  ABS klaidu nemoku nustatyt. Nesuku del to galvos, turiu ir taip ka veikt..Tiesiog neieskau kaulu ten kur ju nera..
 ;)
Buvo:
Vaz 2106
VW Golf Gti
Alfa Romeo 164 TS
Alfa Romeo 164 3L V6 24v
Alfa Romeo 166 3L V6 24v

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2011-08-24 11:59 »
Lietuvoje iš esmės yra sunku su meistrais, jei kalbėti apie aukštos kvalifikacijos ir dar su popieriumi, nes beveik visi yra savamoksliai, vieni geriau išmokę, kiti blogiau ir mano manymu priežastis yra tame, kad lietuviai yra naginga tauta ir aplinkybės dažniausiai vertė suktis pačiam, nes kreiptis pagalbos nebuvo ir už k ir į ką. Taip ir susidarė padėtis, kad ant kiekvieno kampo pilna meistrų, kurie tavo manymu sugeba, padaryti geriau už tave. Ar jie padarys ar ne, čia jau kitas klausimas. Skirtingai nei Lietuvoje, vakarų šalyse yra ryškus darbų pasiskirstymas, jei tu mechanikas, tai tu mechanikas, o ne: mechanikas, suvirintojas,elektrikas,dažytojas, ko pasekoje galima pritaikyt, posakį-viskas netinka niekam. Be to  manau mažai meistrų turi kokį nors išsilavinimą savo srityje, vistik teorinės žinios yra gerai. Štai čia ir prasideda, kad atvažiavęs į servisą negali žinot, ką tas meistras išmano, nes jokio jo kvalifikacijos įrodymo tu nematai, nebent tik rekomendacijas.
Kita medalio pusė yra finansinė, pvz vienam meistrui geriau pakeisti kokį amortizatorių, nes  tai apčiuopiama nauda, o ne bandyt ieškot problemos stabdžių sistemoje, spėliot kas kur, nes tai užtruks ilgiau, o ir pinigų nėr už ką paimt, o jei pasakys didelę kainą klientas pradės čiaudėti ir pasiūs.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2011-08-26 10:10 »
Kartais sunku diagnozuoti ir kas yra varikliui ar dezei, nes tai uzdaros konstrukcijos, kartais tik "paskerdus" viskas isaiskeja... cia tau ne pakaba, kuria paklibini ir matosi...

pataisysiu - dazniausiai neimanoma. paklausk bile kurio normalaus meistro, jis tau pasakys "reik ardyt, ziuret, matuot" gali spet kad voztuvu gumeles kaltos, o is tikro bus ziedas truikes, o gal blokas, o gal galva..
net ir kompresijos matavimas yra tik toks sarlataniskas diagnostikos metodas kuris praktiskai nieko iskyrus netolygu cilindru devejimasi neparodo.

o del meistru - viskas ateina su praktika ir laiku.

Neprisijungęs ade

Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2011-08-28 23:08 »

o del meistru - viskas ateina su praktika ir laiku.
[/quote]

Tai kazin kam tada is viso reikalinga zmones kazko mokyti (turiu omeny darzelius, mokyklas, kolegijas, universitetus it t.t)?
Tegu patys mokosi is PRAKTIKOS... Gal tokiu atveju pries mirti suzinotu, kad  pvz.: negalima kisti sakutes i elektros lizda...
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2011-09-13 19:43 »
Meistrų/servisų skiltyje radau meistro Klaipėdoje kontaktus:

Gintaras, tel.+37066350883
Tvarko variklius , važiuokles.

Man reikalinga "perrinkti" 1,6 TS variklį po pagrindinio diržo trūkimo. Ar galit ką nors gero apie šį meistrą pasakyt :-)?
jei nieko dar neradai,Gintarui gali vežti drąsiai,o jei jau tvarkaisi kitur-pats kaltas...
Jau sutvarkė Gintaras ir jo kolegos, viskas super.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2011-09-13 19:59 »
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? :D ;) Juk tokios auto beveik negenda...
Raz pošla takaja pjanka... Pirkau VW Jetta 2006 m. naują iš salono. Šiais metais spalio mėn. pradžioje bus 5 metai kaip važiuoju. Nuvažiuota dabar ~ 131.000 km. Per visą tą laiką keisti tepalai, priekinės ir galinės stabdžių kaladėlės, oro filtrai (įskaitant salono) ir Climatronic'o dešinės pusės sklendės varikliukas (350 Lt). Daugiau nieko nedaryta. Ai, dar valytuvai pakeisti :-).
Naujas daiktas yra naujas daiktas, kaip važiuosi, taip ir turėsi. Tai gerai čia sakė vienas kolega - nenori problemų, pirk visiškai naują automobilį. Kai perkamas 5 metų ir senesnis automobilis - nori nenori, jame turi kas nors pradėti byrėti.
P.S. čia nebuvo ditirambai Volksvagenui, kai per 5 metus niekas nebyrėjo, tai dabar gali viskas "pažirti" vienu metu :-)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-09-13 20:53 sukūrė T_K »
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2011-09-14 09:28 »
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
Gal su audi ar golfu to nebutu? :D ;) Juk tokios auto beveik negenda...
P.S. čia nebuvo ditirambai Volksvagenui, kai per 5 metus niekas nebyrėjo, tai dabar gali viskas "pažirti" vienu metu :-)

Viskas yra gerai ;) manau ir nauja AR 159 (tarkim) per 5 metus neprades byret labai stipriai. ;)


P.S. "Wat car iz dis...?" :D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2011-09-14 09:55 »
Mano manymu dabar gamintojai jau negamina auto patvarumui, kaip tarkim mersas w123 ar 124. Dabar gamina auto, kad jis laikytų garantinį laikotarpį(4-5metus)o, toliau perki vėl naują. Vis tik vartojimo filosofija ima viršų, niekam nereikia produkto, kurį galėtum naudoti 10 ar daugiau metų, nes tada kas darys apyvartą. Taip, kad pirkdami auto 8-10 ar panašiai metų senumo, mes perkam daiktą , kuris pagal gamintojus jau yra "nurašytas".
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2011-09-14 19:11 »
Galiu patikinti, kad 159 per 5 metus tikrai nesubyra. Kokybe ju daug aukstesniam lygi nei 156. Pirmose kartose buvo daug broko su vairom kolonelem, kurio veliau nebeliko. Dabar pasitako vienas kitas modelis su gamybiniu broku, tai kontaktas, kur nedadarytas, tai kompas blogas, bet cia vienetai. Vaziuokle masyvi ir tvirta. Viena is dideliu smulkmenu, kuri taip ir liko neisspresta, tai nuolat po lietaus tvinstantys salonai. Ai, dar antenos daznai genda, modeliuose su navigacija. Ir EGR voztuvai kemsasi, keiciau viena 2.0jtd vos po 30000km, na, bet jis, gi, "glusinamas" kiek girdejau ;D Visumoje labai kokybiskas modelis.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2011-09-14 20:32 »
Tai cia kalba apie servisus ar apie modelius vyksta? Nu susiimkit zmones. Atsibosta trinti ir taisyti jusu nusigrybavimus naktimis. ???
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic