Autorius Tema: Klausimai apie servisus:  (Skaityta 48769 kartus)

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2011-08-19 10:04 »
neivienasmestras negli tau pasakyt kaip kas yra.
tu esi auto entuziastas tai tu ir turi susigalvot ka pasidaryt. pasiziurek kiek klausia apie st skyscio keitima, tepalo dezej keitima, antifrizo keitima ir pan. apie ka tulas vairuotojas ne negalvoja, o servisai dazniausiai net nedrysta to pasiulyti.
kita vertus nei vienas meistars nezino kas tavo masinau JAU buvo padaryta ir pakeista. knygeles serviso jukneturi ir nevedi.
Serviso knygutę turiu, ten maždaug pusė remontų aprašyta, nes paprasčiausiai pamirštu paprašyt padaryt įrašą po remonto, o patys servisistai kažkodėl niekada neklausia apie knygutę. Be to ir aš pats visada meistrui paaiškinu, jeigu jis paklausia. Bet štai pasitaiko tokių, kurie pasako: "Palik mašiną!"- ir nieko neklausia, tokiais aš nepasitikiu.
Pavyzdžiui, TA metu pasireiškė prastas stabdymas galinių stabdžių. Atvarau į servisą, parodau patikros lapą su defektų sąrašu. Ar tuomet meistras neprivalo patikrint visas galimas priežastis? Ne tik diskų ir kaladelių būklę, bet ir suportų darbą, st. skysčio kiekį bei švarumą?

butent kad ne, nes ispus kainas o tu po to lakstysi isterijos apimtas kodel moket ne 250 o 320 reikia.
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
cia jei tu co nepraeini tau juk nepuola niekas indeklu tikrinti. ar ir to noretum? tai tada co tikrinimas ne 50lt kainuotu 1500.

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2011-08-19 16:59 »
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs Steponas

Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2011-08-19 19:35 »
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
pagal tavo kalbas, taip atrodo ;D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2011-08-19 22:00 »
Buna ir pas mus klientu kurie uzduoda klausimu - kas man artimiausiu metu subires ar pan? Kadangi tvarkome pakabas tai is tikro galime diagnozuoti daugeli gedimu kurie ivyks per artimiausius kelis tukst. km, kaip pvz jei guolis nekaukia vaziuojant, bet jauciamas labai nedidelis laisvumas rato tikrinant, taip pat apie sarnyrus, traukes, nekliba, bet jau netoli to, kaip tai atskiria - manes neklauskit, tevukas tai daro 12 metu, jis jau jaucia pagal laisvuma, aisku kiekvienai masinai individualiai, bet daugeliui, tai matosi, taip pat galima pamatyti stabdziu slanguciu susidevejima, st. disku, kaladeliu ir jei labai nedaug praardai ir paciu supartu apsauginiu gumeliu bukle, galima matyti ir salenbloku bukle, buna nenuplyse, bet visi suaizeje ir pan, yra salenbloku kuriu nepamatysi neisardes, aisku buna atveju kai atvaziuoja pvz. audi a8 ir kazkas girgzda ziauriai - ant kelto ar nuleistai ant duobes kaip bejudintum girzdejimo nera ir viskas, jis girdimas tik vaziuojant tada jau buna sudetingiausia, pradedi su adatom tepalus ileidineti i kiekviena sarnyra ir lauki kol kuri karta uztilsta tada pakaba tvarkai kas negerai ir keiti perdurtas gumeles, o buna kad visus taip subadai ir tai nepadeda rasti gedimo, tada jau buna kiti vaistai, dar sudetingesni  :D nu bet cia isskirtiniai atvejai kuriu alfoms dar tikrai nebuvo kol kas.

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2011-08-20 01:32 »
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
pagal tavo kalbas, taip atrodo ;D
Na tai apie tai ir kalba eina, kad esu priverstas studijoti Repairing manual'ą, skaityti inete straipsnius apie autoremontą, kad pramokti diagnozuoti gedimus ir kontroliuoti remonto kokybę. Ir viskas dėl to, kad rėtai galiu pasitikėti automechaniku iš serviso, kuriam visai nerūpi pilnai ir tiksliai ištirti senos mašinos problemas ir ją kokybiškai suremontuoti.
Štai šiemet buvo pakeistas vienas galinis guolis, bet po to pastebėjau, kad sutrumpėjo mašinos išsibegėjomo kelias, o ta stupica daugiau sušila. Tik neaišku, ar tai dėl per stipriai užtraukto guolio, ar dėl stabdžių? Bet ar tai mano pareiga spręsti? Mechanikas turėjo užtikrinti remonto kokybę ir manęs įtikinti, kad viskas tvarkoj. bet jam rūpėjo tik greičiau užbaigti darbą ir gauti savo babkių.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs kasper

Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2011-08-20 01:38 »
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
dazymas. viniliniu pleveliu klijavymas

Neprisijungęs justs

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 331
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2011-08-20 11:09 »
ojei blogai stabdo tai ir ziuri, kodel blogai stabdo.
Pagal tavę gaunasi, kad privalau būti patyręs automechanikas.
pagal tavo kalbas, taip atrodo ;D
Na tai apie tai ir kalba eina, kad esu priverstas studijoti Repairing manual'ą, skaityti inete straipsnius apie autoremontą, kad pramokti diagnozuoti gedimus ir kontroliuoti remonto kokybę. Ir viskas dėl to, kad rėtai galiu pasitikėti automechaniku iš serviso, kuriam visai nerūpi pilnai ir tiksliai ištirti senos mašinos problemas ir ją kokybiškai suremontuoti.
Štai šiemet buvo pakeistas vienas galinis guolis, bet po to pastebėjau, kad sutrumpėjo mašinos išsibegėjomo kelias, o ta stupica daugiau sušila. Tik neaišku, ar tai dėl per stipriai užtraukto guolio, ar dėl stabdžių? Bet ar tai mano pareiga spręsti? Mechanikas turėjo užtikrinti remonto kokybę ir manęs įtikinti, kad viskas tvarkoj. bet jam rūpėjo tik greičiau užbaigti darbą ir gauti savo babkių.

Ne... nu tu geras... Tai nuvaziuok tada i bet kuri servisa, sakyk, moku 10 gabalu, bet padarot kad masina vaziuotu metus be jokiu gedimu.. Tai dar tau jie ir nuplaus ir kuro pilna baka uzpils...
Blogai kazka padarys, vaziuok atgal aiskintis.

O jei rimtai, nori kad neapgaudinetu, tada truputi pasidomek( cia tam, kad neapgaudinetu), kaip masina sudaryta ir susirask normalesni servisa.
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
 Gal su audi ar golfu to nebutu? :D ;) Juk tokios auto beveik negenda...
Buvo:
Vaz 2106
VW Golf Gti
Alfa Romeo 164 TS
Alfa Romeo 164 3L V6 24v
Alfa Romeo 166 3L V6 24v

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2011-08-20 21:48 »
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
Dirbtum Kaune, būčiau užsukęs pas tavę. Bet taip susiklostė, kad Kaune tik pora meistrų yra, kurie Alfas gerbia ir nėra brangininkai, bet pas juos eilė didelė.
Citata
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
 Gal su audi ar golfu to nebutu?   Juk tokios auto beveik negenda...
Tu tai iš savo patirties spręndi? juk turėjei Golfą, tai galėtum papasakoti,  kaip tau su juo sekėsi, palyginti su Alfa konkrečiai  ;)
Kaip mašina sudaryta, aš žinau, nes esu išstudijavęs visą Repairing Manual'ą. Net stogą pats pakečiau, ABS klaidų kodus moku išsiaiškinti be kompo (esu parašęs trumpą instrukciją šiame forume). Bet juk neįmanoma pagal instrukciją išmokti diagnozuoti variklį! O senose mašinose būtent variklis ir pavarų dežė - silpniausios vietos.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2011-08-20 22:21 »
Kartais sunku diagnozuoti ir kas yra varikliui ar dezei, nes tai uzdaros konstrukcijos, kartais tik "paskerdus" viskas isaiskeja... cia tau ne pakaba, kuria paklibini ir matosi...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: Klausimai apie servisus:
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2011-08-21 01:13 »
tai kam vazioji pas tokius meistrus? as asmeniskai pradirbau servise jau beveik 20 metu ir gerbiu kiekviena savo klienta
Dirbtum Kaune, būčiau užsukęs pas tavę. Bet taip susiklostė, kad Kaune tik pora meistrų yra, kurie Alfas gerbia ir nėra brangininkai, bet pas juos eilė didelė.
Citata
O gal paprasciausiai cia kalta Alfa Romeo marke?
 Gal su audi ar golfu to nebutu?   Juk tokios auto beveik negenda...
Tu tai iš savo patirties spręndi? juk turėjei Golfą, tai galėtum papasakoti,  kaip tau su juo sekėsi, palyginti su Alfa konkrečiai  ;)
Kaip mašina sudaryta, aš žinau, nes esu išstudijavęs visą Repairing Manual'ą. Net stogą pats pakečiau, ABS klaidų kodus moku išsiaiškinti be kompo (esu parašęs trumpą instrukciją šiame forume). Bet juk neįmanoma pagal instrukciją išmokti diagnozuoti variklį! O senose mašinose būtent variklis ir pavarų dežė - silpniausios vietos.
Paviešink tuos du servisus, nes man Kaune tik vienas liko, kur važiuot galima.
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;