Konsultacijos > Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo

Pakabos patobulinimai arba ne

(1/8) > >>

liuduks:
Sweiki visi.
Ilgai moraliskai ruostasi, ir pagaliau pribrandinta mintis: susidėti žemesnes spyruokles. Tokių minčių gal ir nebutų kilusių, jei galas nebutų nusileidęs (įtariu pakeliui į LT buvo pakirptos galinės spyruoklės) o priekis aukščio su standartu. Planuose Eibach spyruoklės -30mm, tik kilo klausimas su amortizatoriais, palikt ar keist, jei keist tai į kokius ir kiek tai kaštuos ?  :)  
kalba apie 156 SW 2.0
Kadangi kalba apie SW, tai ieškot kažko srote neverta, nes kiek suprantu galinės spyruoklės skiriasi nuo sedano, kaip ir amortizatoriai, tačiau...

Pradėjus nagrinėt amortizatorius, susidūriau su didele paineva, kas kur kam tinka, netinka. Ieskant pakaitalų sporpack (trumpesniu stoku) amortizatoriams pastebėjau idomų dalyką, praktiskai visi gamintojai turi seriją amortizatorių kurie atitinka gamyklinius kodus 60656818 ir 60663883 (sportpack 2.0 priekiniai, galiniai) pvz: TRW JGS165T ir JGM274T ar Shacks 556313 ir 556309, kurie pagal gamintojų tinka ir 147 bei GT kas visiškai supainiojo, neganato per google pataikius į www.manodalys.lt radau 147/156 SW tinkančius galinius.

Indomumo dėliai kuom 156/147/GT pakabos panašios t.y. tinka tie patys elementai ?

Padėkit apsispręst ką susidėt į savo alfukę, nes kuo giliau knisu, tuom mažiau aišku :)

Dėkoju iš anksto už informatyvius ir paaiškinančius, patarančius pasisakymus.

Ta linkme ir tiriamajį darbą pradėjau   ;)




PiPPas:
Jei nori kazka keisti, tai dek pilna komplekta iskart pritaikyta ir suderinta. Pvz. kad ir toki komplekta...

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-ProSystem-syspension-kit::1145.html

 Nes jei gerai suprantu visa sia sistema, tai idejus zemesnes spyruokles, automatiskai kencia stock amortizatorius. Jam tenka didesnes apkrovos ir jis greiciau sudyla. Lygiai tas pats reversiniu variantu keiciant is sportpack i stock. ;)


 O del masinos galo, tai pas tave greiciausiai, kaip ir pas mane sudilo galines spyruokles. Jos paprasciausiai susispaude. Pakeite Stepas pries kelias savaites ir kolkas jokiu bedu. Galas iskart pakilo i normalu auksti, o ir vaziuojant 3-4 asmenims masinoje jau nebesiekia arku ratai, nes anksciau uztekdavo ir dviese vaziuot, ir per didesni kalniuka brukst brukst i galines arkas padangos budavo. 8)

 Taigi sekmes sprendziant si klausima ir lauksim rezultatu. 8)

liuduks:

--- Citata iš: T_K  2011-07-06 18:05 ---Jei nori kazka keisti, tai dek pilna komplekta iskart pritaikyta ir suderinta. Pvz. kad ir toki komplekta...

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-156/Suspensions/Eibach-ProSystem-syspension-kit::1145.html

 Nes jei gerai suprantu visa sia sistema, tai idejus zemesnes spyruokles, automatiskai kencia stock amortizatorius. Jam tenka didesnes apkrovos ir jis greiciau sudyla. Lygiai tas pats reversiniu variantu keiciant is sportpack i stock. ;)


 O del masinos galo, tai pas tave greiciausiai, kaip ir pas mane sudilo galines spyruokles. Jos paprasciausiai susispaude. Pakeite Stepas pries kelias savaites ir kolkas jokiu bedu. Galas iskart pakilo i normalu auksti, o ir vaziuojant 3-4 asmenims masinoje jau nebesiekia arku ratai, nes anksciau uztekdavo ir dviese vaziuot, ir per didesni kalniuka brukst brukst i galines arkas padangos budavo. 8)

 Taigi sekmes sprendziant si klausima ir lauksim rezultatu. 8)

--- Baigti citatą ---
Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
Pilnai tikiu, kad Eibach s... nemala ir puikiai viskas suderinta, tik...
teko skaityt, kad Eibach naudoja Sachs amortizatorius, tačiau juos užpildo pagal save (revalving), tai kirba mintis ar nepataupius ir nesusidėjus Sachs'u nr. 556313 ir 556309 kurie pagal gamintoją yra būtent sport pakabai, be to Eibach tuos pačius Sachs korpusus naudoja ir SportKit (-45mm) tai jie tikrai trumpesniu stoku turi but, o tai savo ruostu tik patvirtina Sachs'u 556313 ir 556309 trumpesnį stoką, nors kita vertus tai tik ~250Lt kisenėj liktų  :-\

KONI sport ir KONI STR komplektukus atmetu dėl aukščio  :-\ Nors Koni Sport komplekte spyruoklės praktiškai už dyką (lyginant ką kainuotų atskirai) visgi koni spyruoklės ištikro VOGLAND (vokietija) ir iš atsiliepimų tinkle tikrai kietos. Ko pasakoje KONI minksčiausiu režimu neveikia su "KONI" spyruoklėmis  :P
VOGLAND patyssiulo komplektukus, 156 atvęju dėja tik nereguliuojamus ~100eur pigiau nei KONI STR, o tikimybė, kad ten tie patys amortizatoriai labai didelė.

Nesinori mokėt 2 kart už tą patį darbą, susimesčiau tik spyruokles kolkas  :-\

Indomumo dėliai gandų: Kiwi, Weitec (tas pats Kiwi biudžetinis) ir Novirec pasak pasaulio forumiečių naudoja AL-KO ispaniskus amortizatorius savo komplektukuose amortikas+spyruoklė  :-\

Labai viliojančios taip pat GABI fors ports suspension kainos, už 4vnt ~1000 lietuviskų
(G51231;G35288)

P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.

PiPPas:

--- Citata iš: liuduks  2011-07-06 18:21 ---Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.

--- Baigti citatą ---

 Tai matai. Pas tave gal padangos ne 225. Nes pas mane jos yra lygiai su arka ziurint is sono. Taigi naturalu, kad sulendant ratui i arkos vidu padanga tiesiog uzkabina krasta ir viskas. Jei pas tave padangos siauresnes, tai ir neliecia. ;) Pas mane ziemos metu irgi neliesdavo, kai su 185 plociu vazinejau. Pas mane irgi nelinguodavo, amortikai irgi sveiki, bet galas nusedes buvo, uztekdavo mazu duobyciu ar nelygumu, kad paliestu arkas, jei vaziuodavau ne vienas. Pakeitem i K-Flex originalu analogus ir viskas normalizavosi. 8)

 Aisku ziuresim kaip ilgam tai bus. Bet jauciu, kad jei jau pasiliksiu ja ilgam ilgam ilgam, tai su laiku irgi bus Suspension Pro-kit sudetas koks nors. :)

liuduks:

--- Citata iš: T_K  2011-07-06 18:42 ---
--- Citata iš: liuduks  2011-07-06 18:21 ---Mes panašiai galvojam, as ir mastau, kad geriausia būtų komplektukas ir būtent ProKit  ;)
P.S. gale kad ir 3 arku nesieka, net ir per didesnę duobę pas mane, tik, kad tarsi "pasoka" galas, po plataus greičio ribotuvo, ta prasme pakyla galas per daug po susispaudimo spyruoklių ir iškart nusileidžia i normalią padėtį, nelinguoja, amortizatoriai sveiki, tik speju per ilgi gaunas spyruoklių aukščiui.

--- Baigti citatą ---

 Tai matai. Pas tave gal padangos ne 225. Nes pas mane jos yra lygiai su arka ziurint is sono. Taigi naturalu, kad sulendant ratui i arkos vidu padanga tiesiog uzkabina krasta ir viskas. Jei pas tave padangos siauresnes, tai ir neliecia. ;) Pas mane ziemos metu irgi neliesdavo, kai su 185 plociu vazinejau. Pas mane irgi nelinguodavo, amortikai irgi sveiki, bet galas nusedes buvo, uztekdavo mazu duobyciu ar nelygumu, kad paliestu arkas, jei vaziuodavau ne vienas. Pakeitem i K-Flex originalu analogus ir viskas normalizavosi. 8)

 Aisku ziuresim kaip ilgam tai bus. Bet jauciu, kad jei jau pasiliksiu ja ilgam ilgam ilgam, tai su laiku irgi bus Suspension Pro-kit sudetas koks nors. :)

--- Baigti citatą ---
kolkas mano 205/55. Negazdink, as planuoju R17 o tai auto kals 215/45 su 7j, tik labai norisi et35 (kaip GT) daug gyviau 156 atrodo, tik ar neprasidės problemos ? :)
Na žiūrėsim kaip ten bus ar išvis rasiu savo ratukus :)

Būtų malonu, kad kas pasidalintų įspudžiais, kas pakabas "pasipimpinę" nes tokių aiškiai yra  ;)

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

Eiti į pilną versiją