Cia man rodos visa esme tame, kad pernai po duobiu visiems atlygindavo draudimo bendroves, siais metais jos ta daryti atsisako (nebent KASKO) pasimokiusios pernai kai teko pakloti keleta milijonu tai siemet kaip ir atsakomybe turi prisiimti kelininkai, del kelio nepriziuros, bet kadangi kelininkai visi finansuojami valstybes, tai jei reiketu po "sezoniniu duobiu sezono" apmoketi keleta milijonu tai kubilius sprogtu manau per puse, tai logiska kad pakeite istatymus, ikalei i duobe tu - susimoki uz eismo ivyki bauda, tada turi galimybe kreiptis i teisme bandydams uzginciti tai (galima kreiptis del betkokios baudos i teisma), tada samdaisi advokata, turi tureti kokybiskas nuotraukas duobes ir automobilio kartu, tada kaip itariu gali buti ekspertize "istirti" ar apgadinimui neturejo itakos virsytas greitis ir ar jis nebuvo virsytas, plius ar nebuvo galimys isvengti duobes ir ar nebuvo galimys ja pastebeti, jei irodai kad nebuvo galima pamatyti, isvengti ir kad greitis nebuvo virsytas, tada jau kaip suprantu galima tiketis kad apmokes teismo islaidas, advokata, remonta ir panaikins bauda, na bet kas tiek terliosis? Plius masinos remontuoti negalima kol nebus viskas baigta, nes kaip suprantu sutvarkius dar pries nuosprendi turetum pateikti saskaita kiek kainavo remontas ir tau tiesiog ja apmoketu ir viskas. Zodziu padare taip kad dabar noredamas kazka atgauti to daryti absoliuciai neapsimoka nei laiko nei nervu atzvilgiu. Todel as pats nuo visokiu R17 jau nulipau, pasilikau R16 su 65 aukscio padangomis ir originaliais kieto metalo ratlankiais, gal tai pades kazkiek isvengti nuostoliu.