Nenoriu nieko izeist bet mano nuo mone tokia: Dyzelis-traktoriam, dujos-viryklem, o bendzinas-msinom. Aisku kai turi seima tai ir su virykle ismoksti vazinet. O seip manau kvaila pirkt dyzeli, kad taupiai vazinet o poto ji bandyt cipuot, juk nesudegines daugiau kuro galios nepakelsi niekaip o jei ir pakelsi tada vistiek bus noras laikyt koja ant pedalo.
Idomu butu ka pasakytum kai per menesi pravaziuotum po 2000-3000km? Ir kai dyzelio kaina 2,80lt, o benzino ~4,60lt ir tai, kad benzo sudegina daugiau vienodos kubaturos motorai
As pats panasiai masciau pries 5 metus, bet kai pradejau kilometrus sukti normaliau, o ne po savo miesta tursenti po 15km per diena pasikeite mastymas, o dar kai teko pradeti pilti is savo kisenes tada isvis skaiciuoti teko. As neesu uz cipavima irgi, ypac kai cipuoja masinas su automatinemis dezemis po to dejuoja kaip tos dezes nelaiko. Jos ant standartinio variklio lepios, o ka jau kalbeti apie pacipinta motora ir dar jei neprotingai. Cia tik ciptuninig meistrai bando irodyti koks tai puikus dalykas "padidejo galia, sumazejo kuro sanaudos ir jokio pasalinio poveikio". Tik nepasako kad po tokiu fokusu ir pusasiai nusisukineti pradeda, sankabos mirti, turbinos lenktis ir neseniai dar suzinojau kad srauto matuokle nusokdina nuo proto, atgal grazinant normalia programa gali nebeveikti kaip turi veikt. (tipo sumazina paduodamo oro diapazona kaip pvz. standarte buna nuo 300g iki 800g, o padaro nuo 400g iki 650g, tipo maziau oro, daugiau kuro ar kazkas tokio. Zodziu neuztenka kaip vaziuoja 1.9JTD imat 2.4 JTD, neuztenka to galit pasirinkti 5.0TDI arba 4.0d