Aš suprantu apie ką jūs, Kolegos. Tiesiog gal pripratau prie dyzelinio automobilio. Ta trauka prie žemų apsukų man labai patinka. Aš pats ne ką sutaupiau su savo 156, nes nuo Birželio iki dabar teprasukau apie 7000km. Tai jei taip ir toliau tai per metus bus mažiau nei 12000km. Bet nevermind. Kiek iš apžvalgų supratau, tai šis automobilis- pigesnė 8c alternatyva. Nes pastarasis sulaukė daug dėmesio ir gerų įvertinimų, bet yra labai sunkiai įperkamas. 4C kaip supratau bus labiau prieinamas automobilis. Alfa Romeo GT taip pat sportinis gan. Bet dyzeliukus naudoja
Skirk automobilius kasdienai ir pramogai.
4C yra automobilis pramogai ir jų bus daugiau pagaminta, nei 8C (8C buvo 1000 modelių išleista, po 500 Spider ir Competizione). Tuo tarpu 4C planuojama pagaminti apie 15000 vnt. Tai nėra automobilis masėms, kaip gali susidaryti nuomonė paskaičius, kad jis bus pigesnis ir daugiau pagaminta. Taip, jis bus gerokai pigesnis (numatoma kaina apie 150000-200000 Lt, palyginimui 8C kainavo apie 400000 Lt, o dabar dar brangiau), tačiau tai nėra kasdienai skirtas modelis. Plius, sakai pripratai prie traukos žemose apsukose? Kokios problemos? Į 4C montuojamas 1750 TBi variklis su turbina, vadinasi sukimo momentas maksimalus bus prie kokių 2200-2500 rpm. Joks dyzelis nesuteiks tokio malonumo ir variklio garso, kokį gali suteikti analogiškas turbininis benzininis variklis (apie atmosferikus atskira kalba).
O dabar GT. Tai galima pavadinti automobiliu skirtu kasdienai su sportiniu kėbulu. Jų pagaminta buvo apie 81000 vnt. Tai jau dabar skirtumai aiškesni?
P.S. Mano asmenine nuomone, 4C pranoks 8C visais aspektais, išskyrus tą nuostabų 8C variklio garsą (apie išvaizdą nekalbėsim, nes tai 1) yra subjektyvu, o 2) abu modeliai yra tiesiog stulbinantys).