Autorius Tema: turbinos slegio daciko pajungimas  (Skaityta 11110 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: turbinos slegio daciko pajungimas
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2014-06-29 22:16 »
Slėgis slėgiui nelygus, kur tu jį matuoji, ir ką tuom nori pamatyt. išmetimo kolike prieš turbą, už turbos, ar ties galva, trys skirtingi rodmenys, panašus bet ne ekvivalentūs.
Tamstos pavyzdžiu tai tik žaislas, tai kam suki smegenis kiek ten rodo, džiaugiesi judančia "adatelę" ir tiek.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Dtmpower

Ats: turbinos slegio daciko pajungimas
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2014-06-29 22:20 »
planuoju pasikelt slegi.tik vat nerandu kiek jis standarte buna ,o slegi is isiurbimo koliko matuoja.
Ex     Ar145-- 1,4T.S--1998
Ex     Peugeot406--2,0hdi--1999
Now  Ar156sw--1,9JTD--2001 (sandeliukas turbo saliarka)

Neprisijungęs 156tas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 339
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: turbinos slegio daciko pajungimas
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2014-08-18 10:06 »
planuoju pasikelt slegi.tik vat nerandu kiek jis standarte buna ,o slegi is isiurbimo koliko matuoja.

Koki dar slegi kelt... Nuvaziuoji, i kokia normalesne kontora kur cipuoja ir viskas. Tavo sandeliukas 1,9JTD prades judet zenkliai geriau nekisus nagu prie jokiu turbinu ir t.t.
156SW 1.9TDJ 81KW@103kw/325NM

Neprisijungęs Esnyper

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: turbinos slegio daciko pajungimas
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2014-08-18 10:52 »
Na žmogus galvoja, kad čia koks senas mechaninis dyzelis, kuriam pakėlus slėgį gausi galios prieaugį. Na o šiuo atveju, tai greičiausiai gaus klaidą ir galės važinėt avariniu rėžimu ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs daewon

Ats: turbinos slegio daciko pajungimas
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2014-08-18 12:23 »
Negaus klaidos iki tam tikro lygio. Priklausomai koks MAP sensorius stovi. Senojoj mano 166 stovėjo pigus slėgio reguliatorius iš ebay. Nori atsuki, nori užsuki turbinos slėgį reguliuodamas kada Wastegate'as atsidaro. Klaida mesdavo tik nuo 1.5bar, kadangi MAP sensorius stovėjo atlaikantis 2,5bar slėgį tai buvau nureguliavęs, kad pūsdavo kažkur tarp 1,4-1,5.

Galios prieaugis jausdavosi smarkiai tarp 1bar ir tarkim 1,4bar. Beabejo geriau ir sveikiau yra taip mechaniškai sukėlus slėgį atlikti programavimą. Pas mane taip ir buvo padaryta ir variklis jokių ožių nerodė :) žaidimas žodžiu.
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm

Neprisijungęs Dtmpower

Ats: turbinos slegio daciko pajungimas
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2014-08-18 17:35 »
tai as ir desiu manual boost controleri pasizaidimui.
Ex     Ar145-- 1,4T.S--1998
Ex     Peugeot406--2,0hdi--1999
Now  Ar156sw--1,9JTD--2001 (sandeliukas turbo saliarka)