galima matyti jaigu elekra purkstuko grybauna, o jaigu kelios is esamu kuro ispurskimo skyluciu uzsikisusios arba lieja. imanomas tikrinimas tik isemus.
Man ant bmw tikrino - parode kiekvieno purkstuko parametrus, nezinau ju reiksmiu, bet atsiminiau, kad jei purkstukas dirba diapazone nuo -1 iki +1 viskas ok, jei ne vadinasi jau kazkas negerai, pas mane du purkstukai buvo neidealus (pirmas ir sestas) - vienas -2,57, kitas +1,40 berods, sake ipilti praplovejo sistemai, pasivazineti ir uzlekti pazeti, sake daugeliui padeda, nes kas liecia vaziavimas jokiu blogybiu, taipogi uzsikuria labai gerai, siaip sake ju remontas tai pradziai reiketu praplauti kazkokioje voneleje, lygtais magnetineje ar pan. nesusidures su purkstukais, negaliu labai kazka papasakoti tiksliai dar. Jei keisti naujais tai visus, jei devetus tai nupirkus vezti patikrinti, bet sake stende nematysi visko, man 164 2.5 TD tikrino tokiame stende kazkada, zejo ar "nemyzcioja" purkstukas ir pan, bet common rail sistemai jau ten daug sudetingiau viskas, buvo mano ex 166 JTD viena ryta uzkurus vienas cilindras nedirbo ir tai buvo vasara, pragazavau pradejo dirbti, kaip tik vaziavau i autostada pralekiau apie 200km/h keliasdesimt km ir po to nebepasikartojo tokie dalykai ir pamirsau ta reikala. Siaip pakomentuoti manau galetu Steponas, jis ten daro diagnostikas ALFA RS servise, manau zino kas per parametrus galima matyti per kompa commnon rail'ui.