Autorius Tema: DPF filtras  (Skaityta 73227 kartus)

Neprisijungęs batareikinas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 86
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #120 Įrašytas: 2013-02-13 17:00 »
dpf filtras skirtas suodžių sulaikymui, o jį išpjovus ir perprogramavus mašinos kompą vietoj euro 4 liks euro 3 standartas, nes 159oj dar katalizatoriai du yra( jei yra). Per TA matuojamo CO išmetimo DPF filtras, tai neįtakoja jei motoras geras ir gražiai viskas išdarinėta, niekam ten nieko ir nepastebės.
YRA: AR 156 2,0 TS
        AR 155 1,9 TD
        AR 166 2,4 JTD
        AR 159 1.9JTDm

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Re: DPF filtras
« Atsakymas #121 Įrašytas: 2013-02-13 20:55 »
Butent, DPF dzin, pas kaikuriuos auto jo nepamatysi kapota atidares ir is apacios, nes dengia variklio apsauga, negi nuimines ja ;) knisis tik del katalizo.
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #122 Įrašytas: 2013-02-14 09:02 »
dpf filtras skirtas suodžių sulaikymui, o jį išpjovus ir perprogramavus mašinos kompą vietoj euro 4 liks euro 3 standartas, nes 159oj dar katalizatoriai du yra( jei yra). Per TA matuojamo CO išmetimo DPF filtras, tai neįtakoja jei motoras geras ir gražiai viskas išdarinėta, niekam ten nieko ir nepastebės.
Dyzeliui matuojamas ne CO, o dumingumas, ir tik laiko klausimas kada neprades ieskot, ar masina atitinka atitinkamus standartus:euro3 ar euro4. Bet siuo metu tai taip, kompo perprogramavimas ir nacher ji lauk. Na ir reiktu suprast, kad su fiatecuscan ar alfadiag jo neperprogramuosi ;D, teks padet pinigeliu ir ant to.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs mindaugas_k

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: DPF filtras
« Atsakymas #123 Įrašytas: 2013-02-14 09:08 »
Pagal dabartine tvarka dyzeliniams varikliams CO nematuojama. Matuojamas tik dumingumas. Si informacija yra paskelbta oficialiuose transekstos puslapiuose. Idomu tai, kad dumingumo reikalavimai automobiliams pirma karta iregistruotiems (ne butinai Lietuvoje) nuo 1980 iki 2008 06 30 yra vienodi. T.y turi buti ne daugiau nei 3 (matavimo vienetas cia: ribinės šviesos absorbcijos koeficientas). Automobiliams pirma karta iregistruotiems nuo 2008  07 01 iki 2012 leistina dumingumo riba yra ne daugiau 1.5 (t.y dvigubai mazesne). Nuo 2012 metu iregistruotiems automobiliams dumingumas turi atitikti gamintojo pateiktus duomenis. Tai gi mano isvada butu tokia, kad pagal dabartinius reikalavimus (jei nesugalvos ju pakeisti) visi dyzeliniai automobiliai pirma karta iregistruoti iki 2008 06 30 yra priskiriami drapokams ir ju dumingumas gali buti pakankamai didelis (kazkodel manau kad net ir labai tvarkingas 1980 metu dyzelis dumina labiau nei iki 2008 06 30 pagaminta Alfa 159 su ispjautu DPF) todel bent siuo metu tokie automobiliai turetu be didesniu problemu praeiti TA. Aisku mastant pilietiskai deretu pastebeti, kad kietosios daleles esancios ismetamosiose dujose nera laba naudingos zmoniu sveikatai, todel ne siaip sau tuos DPF montuoja i ismetimo sistemas, bet cia jau kekvienas sprendzia asmeniskai.

O gal kam teko eiti TA su ispjautu DPF. Butu labai idomu suzinoti koks yra dumingumas (jis turi buti atspausdintas TA lape, kuris lieka transporto priemones valdytojui). Jei kas turit, pasidalinkite informacija.

Cia info is Tuvlitos puslapio:

2) Automobiliams su dyzeliniu varomais varikliais:
 Motorinės transporto priemonės
 

Ribinės šviesos absorbcijos koeficiento reikšmės, m-1

Pirmą kartą registruotos nuo
1980-01-01 iki 2008-06-30:
variklis be turbopripūtimo
2,5
variklis su turbopripūtimu
3,0
Pirmą kartą registruotos nuo
 2008-07-01 iki 2011-12-31
1,5
Pirmą kartą registruotos nuo
2012-01-01 ir “saugioms transporto priemonėms”
neturi viršyti lygio, užrašyto transporto priemonės gamintojo įrengtoje lentelėje*
* jeigu transporto priemonės gamintojo įrengtos lentelės nėra arba jos negalima rasti, reikia vadovautis kitais informacijos šaltiniais, kuriuose pateikiami transporto priemonės tipo patvirtinimo metu nustatyti duomenys.

Gamintojo nustatytu periodiškumu turi būti atlikti variklio techniniai aptarnavimai (variklio alyvos, oro filtro, kuro filtro, krumplinio diržo keitimas ir kiti gamintojo numatyti darbai).


Eksploatacinių skysčių lygis turi būti normos ribose. Neturi aiškiai prasisunkti variklio alyva, degalai, aušinimo ir kiti eksploataciniai skysčiai.


Neturi šviesti įspėjamieji signaliniai įtaisai, įspėjantys apie variklio ar išmetamųjų dujų sistemų gedimą.


Varikliui veikiant minimaliais ir padidintais sūkiais neturi būti girdimi pašaliniai garsai, variklis turi dirbti tolygiai.


Turi veikti variklio veleno sūkių ribotuvas.

•Techninei apžiūrai automobilis turi būti pateiktas su įšildytu varikliu, išvalyta išmetimo sistema (pavažinėkite padidintais sūkiais arba prieš apžiūrą atlikite ne mažiau kaip tris greitėjimo ciklus).