Nezinau ar tai 100% teisybe, bet papasakosiu, buvo neseniai remonte MAZDA, geru metu, su tuo filtru, atvaryta is uzsienio ir su issilydziusiu viduje varikliu. Priezastis - kai uzsikisa tas filtras 50% tada kompas duoda signala turbinai kad jinai uzkaistu iki 700 laipsniu ir isdegintu suodzius ar ka ten is to filtro, bet jei tu vazineji trumpais atsumais, pvz iki darbo ir namo, turbina nespeja ikaisti ir nespeja tuo labiau isdeginti ten visko ir tas filtras vis kisasi, o kai uzsikisa pilnai ir tu isleki kur nors i trasa ilgesnei kelionei ir turbina uzkaista gerai jinai nebepajegia isdeginti nes jis perdaug uzsikises, tada viskas karstis eina i motora - pasekme tragiskos, tas pats eina ir i kitas masinas, bet daugelis yra nauju metu ir mazai kas su tuo susiduria dar, beje, ta mazda buvo su 25 000km rida tiktai, visa kvepejo gamykla dar, o motoras issilydes. Isvada pasake meistrai - eiline nauju automobiliu gamintoju nesamone, cia tas filtras tam kad atitiktu EURO 5 reikalavimus, jau iesko kaip butu galima ji ismesti lauk, nes pvz atrodo toks dalykas kaip katalizatoriaus isemimas turetu pagerinti viskas automobiliui, bet kiek jau buvo bandyta su ir be katalizatoriu automobiliai - visiems ispjovus kuro sanaudos padideja apie 0,5 - 1l netgi, priklauso nuo kubaturos. Priezastis kaip man aiskino - lengviau ismetamos dujos, automatiskai greitesne duju apytaka ar pan. greiciau ismete, greiciau paeme ora, automatiskai ir kuro reikia daugiau, tai liecia faktiskai tik automobilius nuo 2000m. ir naujesnius. Sorry jei ka suklydau ar netaip parasiau, aiskino man tik viena karta, neisigilines dar labai i tai.